Manoah is gaaf zeg! Thunderdochter dus? Knappe dame hoor!Mira doet een aangestrande walvis na, jeetje wat een buik Guppies zijn het ook En nog een hele dierbare, mijn paps met Flynn. Nu alweer een jaar geleden, wat vliegt de tijd toch.
Afgelopen zondag tijdens hevige sneeuwbuien naar het bos geweest Tinker Chester en Shebo de draver van mijn vriend (plaatst er 1 want ik heb straks nog een slee foto )
echt veel te snel,ze zit volgens mij al op 1m30, en ze is net 6 maanden oud maar ze is zoooo lief he?
De winterse plaatjes blijven maar komen, valt het extra op hoe geel de Tinks zijn nu Henk 1 dag (Zelfs toen was hij al aanhankelijk en makkelijk )Henk 20 maanden
Die foto van Mira liggend....het is net of er een hond vanaf haar oksel heeft gelopen, zo over haar buik heen Zijn net van die kleine voetafdrukjes
ow hmm ryon staat ook nog wel op mijn lijstje om te dekkenmooie foto's heerlijk die veulen foto's kan niet wachten
oeh heerlijke tinkies allemaal, vind dat jonge spul zo genieten.dan voor mij ook een dierbare foto......
Als we het over dierbare foto's hebben......Kan niet zo goed kiezen dus doe er 2.......Mn paps op mijn kanjer!Bons en ik....
haha ja he , ga over 2 weken naar Bailey kijkendie is dan nu net zo oud als dat bandit was op die foto'sen ze moet heel erg op hem lijken , vond ik als veulen al dus
wat ook zo leuk is van dit topic dat je weer door je foto's bladerd en er een glimlach verschijnt bij de herinneringen!Troy van ezeltjenaar overbouwd lelijk eendjenaar ...die volgen morgen