Prachtige plaatjes weer! Die van Mira in het water....
De bewegingen van mijn dametjes! (Cesair staat ook nog op de foto achter Maddox, als jaarling was ze weidegenootje van Malissa, Hindu en Maddox) (Fenore is inmiddels al een stuk afgeslankt )
JPTinkers
Geplaatst: 22-08-09 09:30
wat een lekkere tinkers komen er weer voorbij
en Nala de moeder van Wilgje die er helaas niet meer is kreeg ik laatst te horen
tinkert_tje
Geplaatst: 22-08-09 09:44
kootmiradrum geweldige foto's joella die bovenste blijft super nogmaals sterkte xxx fraske snoei je ook op texel tinkermuts mooie aktiefoto's
sinds vorige week is namara officeel van ons we hebben haar gekocht dus we hebben twee tinkies in ons bezit mijn kinderen en ik kennen haar al 6 jaar sinds een jaar was de verantwoording voor ons omdat de eigenaar geen tijd meer voor haar had dat was goede test voor de kids ze zijn met vlag en wimpel geslaagd nu is ze dus echt van ons mijn jongste dochter en namara worden nooit mee gescheiden die horen bij elkaar je had dat koppie moeten zien toen ik het vertelde
Jayney
Geplaatst: 22-08-09 11:19
Tinkert_tje wat onwijs leuk zeg je ziet haar helemaal genieten leuk duo.
Hier Dan(je zegt den) nog even, foto's zijn van vorige jaar hij is inmiddels verkocht met zijn vriend naar leuke mensen. (hij was eerst van wim en hetty kanters)