Maar goed dat mijn billen er dan niet op staan whahaha
puur
Geplaatst: 13-04-09 09:36
wat is whis toch een mooie merrie! En macho Nevi groeit ook al lekker door!! grr,, heb je nog een foto van banbay in geheel? en kai is ook een heerlijk mannetje ~
Wat is twister een schatje, Nevi wordt een echte dame, prachtig hoor. Kai, echt een droppie, zo leuk he al die veulentjes.
Mero, hij is gaaaf hoor, gaat een hele beer worden.
nog 2 van Biggels.
butengeweun
Geplaatst: 13-04-09 10:08
weer eens naar strand de camera meegenomen
kick1972
Geplaatst: 13-04-09 10:20
Wat een pracht van een kanjers en veulens op de pictures!! zo een genot om naar te kijken!!! Op mijn foto zie je mijn oudste dochter op Loesje bijna door de tuindeuren naar binnenkomen. Op zondag komen ze altijd even naar huis rijden om wat lekkers te halen, dan is het moeilijk om buiten te blijven wachten!!!
silas
Geplaatst: 13-04-09 10:30
Mero, hij is gaaf!! Nevi is ook al zo af voor haar leeftijd mooie strand foto's lief veulentje is twister en Kai ook.... wisper aan het werk...ziet er goed uit Biggels is gewoon wow!! allemaal mooie foto's!!!
wat en mooie tinkies weer allemaal keeva en drum super combinatie silas ziet er ook goed uit, loesje heeft echt een bijzonder kleurtje twister is echt een leuk veulen, mooie aftekening. Knappe biggels Nevi Vind dat ze al een lekkere volwassen look begint te krijgen Mooie macho en whis die weer aan het werk is, ziet er goed uit Banbay heeft een leuk hoofd, heb je nog een foto van hem in het geheel? En proficiat met de jongste telg
hier brandon weer eens aan het werk, vandaag wedstrijd dus daar hebben we in de les hard aan gewerkt Een minuut hiervoor schoot hij ervandoor
en na het werken uitgebreid rollen.
Pellie
Geplaatst: 13-04-09 12:17
ik vind alle tinks die voorbij komen weer om te kwijlen maar waar heb je an rua de afgelopen jaren 'verstopt' gehad monique... wat een lekker ding!
edit; een paardenbloempje
Angeliekje
Geplaatst: 13-04-09 14:00
Geweldige foto's zijn er weer geplaatst! Je kan goed merken dat het mooier weer wordt, heerlijke zonfoto's!
Gisteren heb ik Rino naar de opfok verhuisd. Hij wordt alweer bijna 7 maanden. Echt, de tijd vliegt! De rit vond hij nogal spannend, maar vandaag even op bezoek geweest en hij doet alsof hij er al jaren staat! Echt een klein charmeurtje is het hoe hij met zn buurmannen sjanst
Ze vinden hem ook wel erg interessant
Al dikke vriendjes met de 2 jarige buurman (tinker x fries)