Fijn Sita, van het huis, super dat het weer wat rooskleuriger eruit ziet!
Sita_
Geplaatst: 09-02-09 14:13
Ja, je houding kan wel beter, heb t idee dat je je schouders wat optrekt en je hangen mogen wat hoger/knikje in je elleboog.. Maar ach, zo heeft iedereen wel wat.. Zitten iig fijne stukjes tussen..
Net een sms van Hotze, ze zijn weeral de hele morgen bezig.. Voorstel van vorige week, -50.00 v/d vraagprijs, word vergeten en eind deze week komen ze met een nieuw voorstel. Wat een onderhandelaars ook he.. Ze hebben het tactisch aangepakt, want ze willen het niet gelijk gaan aanvechten omdat ze dan straks helemaal niet meer willen samenwerken..
snowdon
Geplaatst: 09-02-09 14:16
Het is idd te zien op de foto's Joyce Ach hier gaat het ook niet goed, dus ja
Toch nog wat positiviteit bij de plannen van Sita en Hotze!
ow ik heb zo geen concentratie om me op mn werk te storten....
Pfff ik heb nergens geen zin meer in vadnaag whahaha Was vanmorgen al om half9 op stal om het huis van de oude broer van de stalbaas te soppen. Toen Whis gedaan. Zag ik dat ik gisteren met me domme hoofd haar sokken heb geknipt terwijl ze nat waren whahaha DUs nu heeft ze hoog water in de polder met haar sokken. Maarja ze groeien vanzelf weer aan.
Nu ga ik zo douche want ik moet Solliciteren om 3uur
Zit nou in het academiegebouw, die hebben ze opgepimpt tot iets moderns en strak In plaats van de gebruikelijke tafels en stoelen hebben we nou aan de ene kant van de vroegere kantine hele hippe lounge leunstoelen, en aan de andere kant hippe hoge tafels met doodenge wiebelkrukken. Maar! Mét stopcontacten voor alle laptoppies hier En toen duurde het nog een half uur voor mijn college begon
*klampt zich aan alle macht vast aan de tafel om niet met kruk en al om te gaan* Nou, dolle boel hier En ze hebben de wc's ook nog eens verhuisd *gaat op zoek*
hallo, zelf heb ik geen tinker :( wat me natuurlijk zeer spijt, het ook geen eigen paard. maar bij de mensen op de camping staat wel een tinker met een erg toepasselijke naam Pipo ze is bruinbont.