Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maya schreef:Geen vervoer in de zin, wat ontbreekt? Trailerauto / Trailer / Rijbewijs / Chauffeur? Dr valt natuurlijk altijd wat te regelen
eefje03 schreef:Benson is leuk!Ik heb gisteren voor het eerst les gehad met Pebbel,pfoeh even hard werken zeg,ze is 3.5 en kent nog niets,en ik ook niet zoveel,dus geprobeerd er genoeg tempo in te houden,wat niet mee viel aangezien Pebje nog al flegmatiek is,was toch erg leuk.Ik hoop dat het er nog eens zo uit gaat zien als bij Benson.
grid schreef:Nog voor iets speciaals? of alleen kijken/ shoppen?
Wilde eigenlijk gaan om te kijken of ik nog wat dingen die ik nodig heb in de aanbieding zou kunnen kopenmaarja dan moet ik wel tijd vrij kunnen maken ... *hoop hoop*
Maya schreef:Zelf leren? Dan ben je al een stap dichterbij.
Ik heb ook m'n BE. Heb een trailer van een dinnetje. Een broer met een zware wagen.
grid schreef:Benson @ work, je ziet hem groeien achter in de bak in de buurt van die andere tinker
Schimpje: rij je dus die 3 daar of ook nog andere?!
Berdien schreef:En een filmpje van Benson, gaaf! Lekker ding is het. Mag inderdaad nog wat meer lengte, en het lijkt alsof je bij elke pas aandrijft?
Sjintoo schreef:Maya schreef:Zelf leren? Dan ben je al een stap dichterbij.
Ik heb ook m'n BE. Heb een trailer van een dinnetje. Een broer met een zware wagen.
Dat is idd een idee maar ik ken niemand zo direct die mij een trailer zou kunnen lenen om zo voor mijn rijbewijs te gaan.