,dus geprobeerd er genoeg tempo in te houden,wat niet mee viel aangezien Pebje nog al flegmatiek is,was toch erg leuk.Ik hoop dat het er nog eens zo uit gaat zien als bij Benson. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
,dus geprobeerd er genoeg tempo in te houden,wat niet mee viel aangezien Pebje nog al flegmatiek is,was toch erg leuk.Ik hoop dat het er nog eens zo uit gaat zien als bij Benson. Maya schreef:Geen vervoer in de zin, wat ontbreekt? Trailerauto / Trailer / Rijbewijs / Chauffeur? Dr valt natuurlijk altijd wat te regelen
eefje03 schreef:Benson is leuk!Ik heb gisteren voor het eerst les gehad met Pebbel,pfoeh even hard werken zeg,ze is 3.5 en kent nog niets,en ik ook niet zoveel,dus geprobeerd er genoeg tempo in te houden,wat niet mee viel aangezien Pebje nog al flegmatiek is,was toch erg leuk.Ik hoop dat het er nog eens zo uit gaat zien als bij Benson.

welkom Sjintoo
je ziet hem groeien achter in de bak in de buurt van die andere tinker
maarja kan natuurlijk niet uren blijven galopperen
)
maar goed dat we niet in een manege rijden dat waren volgens mij botsingen geweest
en dadelijk ook alweer naar huis
dus dat wordt denk pas zondag weer verder lezen

Mag inderdaad nog wat meer lengte, en het lijkt alsof je bij elke pas aandrijft? 

grid schreef:Nog voor iets speciaals? of alleen kijken/ shoppen?
Wilde eigenlijk gaan om te kijken of ik nog wat dingen die ik nodig heb in de aanbieding zou kunnen kopenmaarja dan moet ik wel tijd vrij kunnen maken ... *hoop hoop*
Maya schreef:Zelf leren? Dan ben je al een stap dichterbij.
Ik heb ook m'n BE. Heb een trailer van een dinnetje. Een broer met een zware wagen.
grid schreef:Benson @ work, je ziet hem groeien achter in de bak in de buurt van die andere tinker
Schimpje: rij je dus die 3 daar of ook nog andere?!
Berdien schreef:En een filmpje van Benson, gaaf! Lekker ding is het. Mag inderdaad nog wat meer lengte, en het lijkt alsof je bij elke pas aandrijft?
Al begint hij het principe al een beetje te snappen, aan het eind van het rijden wordt hij wat moe en wil dan op de volte al iets zakken en verlengen..

Sjintoo schreef:Maya schreef:Zelf leren? Dan ben je al een stap dichterbij.
Ik heb ook m'n BE. Heb een trailer van een dinnetje. Een broer met een zware wagen.
Dat is idd een idee maar ik ken niemand zo direct die mij een trailer zou kunnen lenen om zo voor mijn rijbewijs te gaan.
Je hoeft dan niks zelf te regelen, alleen in die auto met aanhanger te rijden.. 
Nog 20 dagen..
. Zou mss beter eens met de Lotto beginnen spelen

je zal maar verslaafd zijn he
Had nu natuurlijk geen camera mee
en toen neerploffen. Het is zo'n lúi beest
Kan het land niet in komen of hij ligt wel ergens te snurken.