[TI] [HK] Deel 6, Waar ons hart vol van is,stromen de monden.....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ringelberg

Re: [HK] Deel 6, Waar ons hart vol van is,stromen de monden.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 13:59

Benson is leuk!Ik heb gisteren voor het eerst les gehad met Pebbel,pfoeh even hard werken zeg,ze is 3.5 en kent nog niets,en ik ook niet zoveel Bloos ,dus geprobeerd er genoeg tempo in te houden,wat niet mee viel aangezien Pebje nog al flegmatiek is,was toch erg leuk.Ik hoop dat het er nog eens zo uit gaat zien als bij Benson.

Sjintoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 14:46

Maya schreef:
Geen vervoer in de zin, wat ontbreekt? Trailerauto / Trailer / Rijbewijs / Chauffeur? Dr valt natuurlijk altijd wat te regelen Haha!

Ik heb een auto, maar die is niet geschikt om een trailer te trekken. Een trailer of een rijbewijs om een trailer te trekken heb ik helaas niet Huilen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 15:08

Familie met een pittige auto? Vrienden? Stalhouder?

supertinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 15:09

eefje03 schreef:
Benson is leuk!Ik heb gisteren voor het eerst les gehad met Pebbel,pfoeh even hard werken zeg,ze is 3.5 en kent nog niets,en ik ook niet zoveel Bloos ,dus geprobeerd er genoeg tempo in te houden,wat niet mee viel aangezien Pebje nog al flegmatiek is,was toch erg leuk.Ik hoop dat het er nog eens zo uit gaat zien als bij Benson.

Vast wel! Ze zit nog in een leeftijd dat ze wel willen leren, dus dat moet vast goed komen toch? Knipoog

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 17:06

Hoooi allemaal Doei!
Welke sjintoo!
Je paardjes zijn echt super leuk!!
Leuke foto's van pups gezien Haha!
En leuke foto's van de mannen en vrouwen Tong uitsteken
Ik ga nu lekker naar mallow, voordat het dalijk weer donker is!

Sjintoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 17:09

Maya: ik vrees er een beetje voor. Ken niemand bij ons in de familie die met een trailer mag rijden.
Waar mijn paarden staan hebben ze volgens mij geen trailer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 17:15

Zelf leren? Dan ben je al een stap dichterbij.

Ik heb ook m'n BE. Heb een trailer van een dinnetje. Een broer met een zware wagen.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 17:17

Doei! welkom Sjintoo

Benson @ work Haha! je ziet hem groeien achter in de bak in de buurt van die andere tinker
Schimpje: rij je dus die 3 daar of ook nog andere?!

Gister ging de galop zo fijn dat ik eigenlijk geen zin had om te stoppen Nagelbijten / Gniffelen maarja kan natuurlijk niet uren blijven galopperen Clown
Het was op een gegeven moment voor ons gevoel ook best druk in de bak (ook eens in het jaar Nagelbijten / Gniffelen)
Waren met 3-en tegelijk aan het galopperen en 1 was dus aan het instappen waar we dus allemaal omheen moesten natuurlijk ROFL maar goed dat we niet in een manege rijden dat waren volgens mij botsingen geweest Huilen van het lachen

Uhh heb maar vluchtig gelezen Vriendjes zijn? en dadelijk ook alweer naar huis Bloos dus dat wordt denk pas zondag weer verder lezen Nagelbijten / Gniffelen

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 17:39

Doei!

Wat een heerlijke foto's van heerlijke puppy-bolletjes

En een filmpje van Benson, gaaf! Lekker ding is het Vingers aflikken Mag inderdaad nog wat meer lengte, en het lijkt alsof je bij elke pas aandrijft? Lachen

Foto's al gezien, maar ze blijven hilarisch Huilen van het lachen

Arjen 23 december thuis, geweldig nieuws!!!! Hyper!

Hier niet zoveel bijzonders. Ben officieel met Miska gestopt, er is ook al een nieuwe verzorgster, meisje van stal. Zij wil er ook wel mee gaan rijden, dus dat zie ik wel zitten Ja

Verder heel erg druk, dus ben hier ook wat minder te vinden Lachen

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 17:54

grid schreef:
Nog voor iets speciaals? of alleen kijken/ shoppen?

Wilde eigenlijk gaan om te kijken of ik nog wat dingen die ik nodig heb in de aanbieding zou kunnen kopen Tong uitsteken maarja dan moet ik wel tijd vrij kunnen maken ... *hoop hoop*

hihi, én kan je, nee hoor, ikga niet voor iets speciaals, gewoon kijken en shoppen Tong uitsteken

aaah, lieve pups Vingers aflikken

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 18:10

Ha berdien, jij maakt het helemaal bont, nog 2 dgn later Tong uitsteken

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 18:26

Dat las ik? Geloof ik?
*mental note to self: geen honderd dingen tegelijk doen*

Hoe dan ook, hij komt in ieder geval ergens rond de 20e van december thuis, en dat is goed nieuws Haha! *LOL*

Sjintoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 19:08

Maya schreef:

Ik heb ook m'n BE. Heb een trailer van een dinnetje. Een broer met een zware wagen.

Dat is idd een idee maar ik ken niemand zo direct die mij een trailer zou kunnen lenen om zo voor mijn rijbewijs te gaan.

Schimpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 19:09

grid schreef:
Benson @ work, je ziet hem groeien achter in de bak in de buurt van die andere tinker
Schimpje: rij je dus die 3 daar of ook nog andere?!

Die andere tinker is een 2,5 jarige, pas gecastreerd dus vind zichzelf ook heel stoer.. Haha!
Voorlopig rij ik inderdaad alleen Benson, Rob Roy en Falcon. Deze moesten nog zadelmak / doorgereden worden. Rob Roy was al wel zadelmak, maar manieren kent hij niet.. Misschien dat ik nog anderen erbij ga rijden, maar dat staat nog niet in de planning.. (zou ook niet weten hoe ik de tijd moet indelen dan, met school, eigen paardje, rijdt ook nog 2 belgische trekpaarden voor iemand..)

Berdien schreef:
En een filmpje van Benson, gaaf! Lekker ding is het. Mag inderdaad nog wat meer lengte, en het lijkt alsof je bij elke pas aandrijft?

Halslengte werken we aan, probeer hem ook aan het been naar beneden te krijgen.. T is niet zo dat ik hem iedere pas vooruit trap omdat hij harder moet, maar wil graag dat hij mijn hand wat meer gaat volgen. Als ik nu de teugels losgooi blijft hij net zo in de houding lopen.. Koe Al begint hij het principe al een beetje te snappen, aan het eind van het rijden wordt hij wat moe en wil dan op de volte al iets zakken en verlengen.. Knipoog

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 20:00

Komt helemaal goed als ik het zo lees Ja

Je zoekt ze wel uit he? Belsen zijn leuk, en dan ook nog zo'n stel prachthengsten onder je kont.. gaaf hoor! Haha!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 20:04

Doei!

Sjintoo schreef:
Maya schreef:

Dat is idd een idee maar ik ken niemand zo direct die mij een trailer zou kunnen lenen om zo voor mijn rijbewijs te gaan.

Bij een rijschool les je met aanhanger hoor.. Knipoog Je hoeft dan niks zelf te regelen, alleen in die auto met aanhanger te rijden.. Knipoog

*heeft weekend.. = maar een heel klein beetje dood.. Slapen Nog 20 dagen.. Gaaaap

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 20:07

Je hoeft idd niks zelf te regelen, of is dat in België weer anders? Sowieso is het wel beter om het via les te leren ipv jezelf aan te leren.

Sjintoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 20:51

ik zou het sowieso via de rijschool doen. Maar momenteel door de aankoop van ons huisje ontbreken me de centen, dus een trailer of lessen hiervoor zal niet voor direct zijn. Weten we weer waarvoor te sparen. Een trailer, jeep, westernzadel voor Mieke, zadel voor Falke later... Knipoog. Zou mss beter eens met de Lotto beginnen spelen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 20:55

Leven is idd duur zat... Maar voor een BE kan je tussen de 450-1000 wel klaar zijn. Iig in NL. Trailer kopen hoeft ook niet direct. Dat doe ik ook niet, en ga ik ook nog lang niet kunnen...

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 21:02

E wil ik ook nog graag ja, zodat ik niet elke keer "paaaahaaaap wil jij mij naar het bos brengen?" hoef te smeken *LOL*
Trailer mag ik altijd van stal meenemen, doe dan een donatie in het onderhoud en dan is dat ook geregeld.

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 21:32

mijn vriendin belt me net op ´mn computer is stuk,waarschijnlijk een virus´,´nou ,zeg ik,´ben blij dat ik dat niet heb,ga ik naar boven om in bad te gaan,denk ik ,ik zal ff computeren,computer dood,precies het zelfde verhaal,waarschijnlijk een avg virus(?)´blijft maar opstarten,achter elkaar,heb de stekker er maar uitgetrokken,ben blij dat ik nog een laptop heb,anders ben je mooi onthand,das mooi Hamer Hamer Gestoord Frusty Lips are sealed

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 21:33

Oops Bloos! je zal maar verslaafd zijn he Haha!

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-08 21:43

Hier ook de buurman met hetzelfde probleem eefje! AVG virus is dat inderdaad, dat virus denkt dat windows of microsoft een virus is en sluit dan af..... heel vervelend! Hoor er veel mensen over!

Net pallieter even buiten gehad, en die heeft zich lekker uitgeleefd! Bokken en stijgeren, heeft hij in tijden niet zo enthousiast gedaan Haha! Had nu natuurlijk geen camera mee Tong uitsteken

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 21:45

Ah, de lol van het hebben van een Mac Haha! Haha!

Nee, maar dat soort grapjes zijn wel vervelend inderdaad Ach gut

Enige wat Flynn deed vandaag was rond staan gapen, nog eens kijken Gaaaap en toen neerploffen. Het is zo'n lúi beest ROFL Kan het land niet in komen of hij ligt wel ergens te snurken.
Nou ja, en dat in de regen en op een natte ondergrond. En dan nog beweren dat paarden oh zo zielig zijn in de regen in de winter zonder deken zonder schuilstal.
Dikke vette dierenbeul ben ik Clown

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 21:51

Jij durft Berdien! Maar wat een luiaard die aap van je zeg haha.

*verveelt zich* geen Popstars op tv...*