Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sita_ schreef:Ja, Leon.. Dat heb ik ook.. Van 22-12 t/m 07-01 heb ik vrij!

snowdon schreef:Jullie kennen het daar? Ik totaal niet, Arjan volgens mij ook niet zo... die heeft gewoon een plekje uitgezocht voor de kerst
Zondag de strandrit met Sita en Nicole en Daisy erbij. Dan daarna weer naar huis, dan daarna weer naar Dronten, waarschijnlijk dan maar een halve week in Dronten, en neem ik mijn pc en boeken mee.
Heb er eigenlijk helemaal geen zin in...
En ik moet tussendoor nog m'n definitieve rapport voor IV (afstuderen) verbeteren. Verder denk ik rijden, mennen, slapen... sociale contacten opfrissen...
Zie maar, je bent welkom hoor!
Met boulevards, restaurants, van alles.
snowdon schreef:Het beeld wat ik momenteel van Blankenberge heb is Scheveningen in België...

Sita_ schreef:Zeg Maya, Oud en Nieuw.. Je mag evt. met mij mee? Weekendje Friesland?Zie maar, je bent welkom hoor!

En ik weet het gewoon allemaal niet...
Maar normaal ging ik met oud en nieuw altijd met een bepaalde vriendin dat vieren. Zoveel contact hebben we niet (kennen elkaar vanaf middelbaar, zo af en toe eens een gesprek / dagje doen ofzo, bijpraten, dat gaan we dus ook in Brugge doen de 22e). En dan dus het hele jaar bijpraten, soms met nog wat losse vrienden erbij, soms niet, en dan daarna met z'n allen stappen en goed nieuwjaar aan iedereen wensen, waaronder ook de 'boeren'groep, waar veel van mijn vrienden / kennissen bij zitten . Vriendin heeft alleen een vriend nu...
Enja... dus dan vervalt die optie. En de rest van de mensen van die groep waar ik mee optrek vieren ook Oud en Nieuw samen met hun lief, en ik vertik het om alleen daar binnen te stappen... 
Weet het gewoon niet...
Stom probleem, ik weet, maar ik zit er wel wat mee. 
Ik snap em!
Was wel erg gezellig!
Sita_ schreef:snowdon schreef:Het beeld wat ik momenteel van Blankenberge heb is Scheveningen in België...
Ja, zoiets ja..
ziggy_janet schreef:maya: nee het ziet er van buiten echt niet uit, maar als je binnen komt lijkt het net alsof je in een cafe stapt. Helemaal van binnen bekleed, met bar en tap enzo.
Van binnen is het echt zo gaaf, en netjes. Gezellige sfeer en warm. Elke avond wordt er iets anders georganiseerd.