[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 20:11

Sorry Elke, maar er waren er drie, en ik heb ge-iene-miene-mutted...

Als iemand trouwens nog lijpe film wilt zien, straks is op SBS6 Robin Hood, Prince of Thieves, soort parodiefilm, en ik vind m best lachen

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 20:29

zo iedereen die jarig is of geweest van harte gefeliciteerd

Tinkermuts: Normaal hebben wij altijd reuen. dit is de eerste teef en we wilde eigenlijk toender tijd een nesje jongen.
maar ja is er nooit van gekomen.
en werd ze eigenlijk te oud op te laten helpen tot het van de week moest. nou ze doet het erg goed nu ze eet lekker heet vandaag goed haar behoefte gedaan. wond ziet er netjes uit. komt nog wel af en toe vuil uit haar tut lopen maar dat zal wel wondvocht ook zijn.

ik las hier iest over een paard wat moeilijk doet hihihi (mo genaamt). nou Whis is ook al twee dagen tegen de draad in. als je haar uit de stal haalt wil ze niet mee.
als vanaf het begin dat ik op deze stal sta wil ze de bak slecht in.
nou vandaag wil ze helemaal niks niet buitenrijden steeds omdraaien op de laan stil staan en dan kan je drijven wat je wil ze blijft gewoon staan of gaat naar achter lopen.
toen eindelijk haar in de bak gekregen en dan gaat ze voor de uitgang staan en wil ze niks doen als je haar een tik met de zweep geeft dan gaat ze bokken whahahahah.
dus ik weet ook ff niet wat ik er mee moet doen.
morgen maar weer opnieuw proberen.

want normaal loop ik de hele werld rond met haar.

wat ze ook heeft de laaste tijd dat ze niet gelongeerd wil worden.
er is helemaal niks gebeurt maar als ik haar aan de lijn doet dan gaat ze recht voor me staan en kijk ze heel erg boos.
op stal hebben er al een aantal ernaar gekeken en snappen het ook niet.

mensen kan dat pubber streken zijn??????

Knollehollen

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 20:39

Mazzel-meid schreef:
Bokthengstveulenverkiezing

Kaylen gaat helaas niet zo goed

(maarja, als ik 'm maar leuk vindt, dat is natuurlijk 't belangrijkste )

Nu eventjes bijlezen

Heeft 2 stemmen van mij gehad.

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 20:41

2 stemmen, dat mag toch niet

ik spit nu het topic door, ben verliefd op het eerste paintveulen dat erin staat hihi

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 20:51

nou ik hou het erop dat ik niet kan kiezen haha
en vind het ook niet zo eerlijk, lief ben ik toch weer hihi
zie dat veel mensen op 1 en hetzelfde veulen stemmen, dan is het waarschijnlijk toch al beslist...

Knollehollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 20:51

Heb alles weer bijgelezen.

Superroos - oeps, ik zal nog even goed nalezen dan, had het wel snelachtig doorgelezen, maar volgens mij mocht je wel een veulen 2 stemmen geven, maar in totaal 1x stemmen.

Jacky2 - nog gefeliciteerd met je verjaardag, mooi dat de bodywarmer in de maat XL verkrijgbaar was en ook nog eens in dezelfde kleur.

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 20:54

Hoihoi,

Ik leef nog maar ben wel een beetje geschrokken
De tandarts begon al zo: Wat vreemd, heel vreemd er iets iets heel raars aan de hand in je mond… Hij pakte een spiegel propte die in mijn handen en ik moet kijken… Er zijn 3 of 4 kiezen zomaar gebarsten. Hij vroeg of ik een ongeluk gehad heb, want anders komt zoiets, zonder rottingsproces, nooit voor. T enige wat ik me kan herinneren is toen ik over de kop ging met Fenno in de springles. Toen heb ik een flinke klapper gemaakt. Hij vroeg of ik iets voelde maar dat doe ik niet. Hij zei dat laten we het voorlopig zo maar het kan voorkomen dat het ineens afbreek…

Annick, yesyes een vriezer voor mij Jan is ook al jaren niet meer geweest (iets van 15 jaar)

Roos, lekker met Figje in de weer geweest Ik ben allergisch voor kiwi en als ik dat eet prik mijn hele mond en lijkt t of ik een nest mieren in mijn hoofd heb lopen

Mazzelmeid, je weet nooit of er nog een kleine verassing uitkomt. Flan zag er ook zo uit maar had ook niets bij zich…

Dianne, jammer dat je t niet bij kunt houden… maar je mag hier altijd wel iets posten als je iets wilt vertellen

Fk, bedankt. Ik ben ook zo blij met die foto echt van die blije actie Je hebt t wel druk met je veestapel zeg. Succes met het helpen van je katten/poezen.

Jean, maf was je toch al? Je hebt iig niet stil gezeten….

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 21:03

nikitagogo ja ik snap dr ook niks van
2x stemmen mag, maar dacht op 2 verschillende hihi

jellie, lekker dan met je kiezen, heel vreemd idd... misschien van die klap van fenno idd..
nouja hou het in de gaten...

ik ga lekker naar beneden
zo perfect kijken op veronica, ziek programma en daarom juist, en daarna mn favoriet, paradise hotel haha

Pellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 21:03

SuperRoos schreef:
pellie, wat heb je gemist over mn been? heb er eigenlijk altijd na de operatie nog last van...

oke maar dat je weer naar het z'huis moest was om te controleren waarom ofzo?

leuke katjes hoor FK

raar gebit heb je jellie!? kun je nog wel goed kauwen dan?

ik ga stemmen elke!
én elmo!!!

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 21:05

owwwwwwwww zeg dat dan haha
ney is gewoon controle dus maarja vraag alles

enja, laatst met die boom dus die niet aan de kant ging

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 21:06

tjee Jellie, dat was schrikken bij de tandarts, gelukkig worden ze niet gelijk onder handen genomen brrrr

ok, zoals beloofd een foto van mijn vent, het was nogal zoeken want hij staat echt nergens normaal op, deze ging wel, is samen met zijn beste maatje, tis de voorste
Afbeelding

jacky2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 21:06

Dat is toevallig,ik heb ook op die twee gestemd !
Wat hebben we toch een goede smaak.

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 21:09

hahahahaha jacky toch, volgens mij ben je besmet door cheveyo, leon en chubby haha

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 21:10

Pel, ik kan gewoon goed kauwen. Ben ook niet extra gevoelig op warm/koud of zoet. EN van dat luchtspuitje waarmee hij in mijn mond blies voelde ik ook niets. Maar ik heb het wel gezien wat hij bedoelde.

Roos, ik denk dat het toen met de klap gekomen is. Doe wel vaker gekke dingen, duh! maar dat is t enige wat er in die periode is voorgevallen. Het vorige bezoek was t nog niet.

TMuts, t kwam ook erg onverwacht maar goed.. ben dus voorbereid op eventuele restauraties
Leuke vent! Die andere lijkt wel wat op mijn zwager, hihi

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 21:11

nou mensen nu ga ik echt
welterusten iedereen

mn verslaving wordt echt te erg...

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 21:13

Roos, trusten alvast!!!

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 21:18

Vanmiddag na de tandarts boodschappen met pa en ma gedaan.
Daarna ben ik naar stal door gereden om Flan en Tinky uit de wei te halen:
Afbeelding

jacky2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 21:30

SuperRoos schreef:
hahahahaha jacky toch, volgens mij ben je besmet door cheveyo, leon en chubby haha

Hadden die ook al op hun gestemd ?
IK heb het topic niet doorgelezen,wie op wie had gestemd !

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 21:34

Citaat:
Quote Superroos

Citaat:
Quote Jacky2

Hadden die ook al op hun gestemd ?

Nope... Ik snap 'm ook niet helemaal

Heb bijgelezen, maar hoofd zit vol met vanalles, dus weet ff niet meer waarop te reageren. Sorry

Ga ff autootjes speuren, douchen en dan slapie doen. Morgen weer werken

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 21:36

Jel leuke foto!
Pellie de cursus wordt gegeven door stichting Talant. We volgen de EIM cursus (eigen initiatief methode) Komt er op neer dat je beter leert om cliënten zelf hun beslissingen laat nemen ed. Heel verhaal en een langdurige cursus waarbij we ook nog begeleid gaan worden op de werkvloer en met video we worden opgenomen dan. Maar eerst 3 dagen theorie....

yarka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 21:37

De dealerslijst is weer uitgebreid! Kijk snel op www.tinkerbrok.nl voor een verkooppunt bij jou in de buurt.

Ja fordkootje, ik weet het. Volgens mij ligt het aan de software waar ik de site mee maak. Wil een ander programma gaan gebruiken, zolang ik de 'nieuwe' site nog niet klaar heb zal het helaas even zo blijven. Ik doe mijn best!
Dank voor het compliment!

Heb net het verslag van de freestyle dag geplaats op de site, plus wat foto's. Ze zijn wat klein. Ook dit zal veranderen met het andere programma.

En nu snel naar beneden om CSI te gaan kijken!
Fijne avond allemaal!

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 21:40

aaaah lieeef.....

leuke vent inderdaad tinkermuts!!!

flettie leuk je topicnaam, nu is het net of je saskia bedoelt haha!!

ah kee cnidy, talant is idd wel bekend hier
klinkt wel als een leerzame cursus!

jellie die zijn dan vast al dood ofzo

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 21:40

Weltruste Allemaal,

De visite is al weg,de meeste kwamen vanmiddag,en aangezien ik al om 4 uur wakker was en niet meer kon slapen,ga ik mijn bed opzoeken !

Morgen gaat de wekker tenslotte weer om half 7.

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 22:24

Goedenavond...

Vanaaf paardjes gevoerd, wat een heerlijk gezicht al die tinkers in het land en wat zijn het toch stuk voor stuk leuke paardjes!!! Allemaal zo heerlijk sociaal naar mensen en zo makkelijk in de omgang....

De groep komt ook echt tot rust, alleen Fons heeft af en toe wat frustraties die hij kwijt moet. Aysa is lief, behalve als zij zelf gevoerd word. Dan word ze weer vuil. Die moet dus echt apart gevoerd worden...

Daarna nog ff gezellig bij Peter gezeten en nu lekker thuis....

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 22:30

Nog even snel Jacky feliciteren op de valreep! Gefeliciteerd met je 35e verjaardag.....weet bijna hoe het voelt, mijn volgende is mijn 32e alweer.

De TOETER:
Net op stal geweest en even geoefend met een paard laten toeteren met een fietstoeter van K3 haha.

Kit snapt het allemaal maar zo zo, hij raakt hem heel lief zachtjes aan maar de klik om te zorgen dat er geluid uitkomt snapt hij nog niet helemaal , we houden vol, volgende keer weer een stukje proberen want het is toch een paar keer gelukt. Heb hem 'touch' met de zweep (kopje handvat) geleerd voor als we buiten wandelen en er komt een superenge vrachtwagen aan, dan laat ik hem touchen op het zweepje wat ik mee heb, de aandacht is dan ergens anders bij. Nu moeten we verschil zien te vinden tussen zweep (zachtjes aanraken) of toeter (toetergeluid maken), denk dat ik de toeter tussen mijn knietjes ga klemmen en het zo onderscheiden van elkaar.

Show Girl vindt het wel makkelijk en had het zo door. Ze duwt gewoon de toeter in een knik met haar bovenlipje en als hij dan terug knikt dan geef hij het geluidje, braaaaave meid dus!

Dan is er nog Winston , het oude baasje van stal. Hij stond helemaal te stuiteren naast Show Girl en tussen de tralies mee te gluren. Ik dacht ach ik hou dat ding eens voor zijn neus, hij klemt zijn 3 tanden er omheen met als gevolg TOOOOEEEET_TTTTTERRRR!!! Hij gaf me daar toch een toeterconcert (sorry buren... ) heb hem maar een brokje gegeven voor zijn spontane inzet! En nog wat er na omdat hij de sneltste maar ook oudste leerling is.

Zo nu ga ik even bijlezen.

Zie dat het gelukt is met vervoer voor Hindu en Maddox