Als iemand trouwens nog lijpe film wilt zien, straks is op SBS6 Robin Hood, Prince of Thieves, soort parodiefilm, en ik vind m best lachen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Mazzel-meid schreef:Bokthengstveulenverkiezing
Kaylen gaat helaas niet zo goed![]()
(maarja, als ik 'm maar leuk vindt, dat is natuurlijk 't belangrijkste)
Nu eventjes bijlezen

Hij pakte een spiegel propte die in mijn handen en ik moet kijken… Er zijn 3 of 4 kiezen zomaar gebarsten. Hij vroeg of ik een ongeluk gehad heb, want anders komt zoiets, zonder rottingsproces, nooit voor. T enige wat ik me kan herinneren is toen ik over de kop ging met Fenno in de springles. Toen heb ik een flinke klapper gemaakt. Hij vroeg of ik iets voelde maar dat doe ik niet. Hij zei dat laten we het voorlopig zo maar het kan voorkomen dat het ineens afbreek…
Jan is ook al jaren niet meer geweest (iets van 15 jaar)
Je hebt t wel druk met je veestapel zeg. Succes met het helpen van je katten/poezen.
Je hebt iig niet stil gezeten…. 
SuperRoos schreef:pellie, wat heb je gemist over mn been? heb er eigenlijk altijd na de operatie nog last van...

haha
jacky toch, volgens mij ben je besmet door cheveyo, leon en chubby haha
Maar ik heb het wel gezien wat hij bedoelde.
maar dat is t enige wat er in die periode is voorgevallen. Het vorige bezoek was t nog niet.

SuperRoos schreef:hahahahahajacky toch, volgens mij ben je besmet door cheveyo, leon en chubby haha
Citaat:Quote Superroos
hahahahaha jacky toch, volgens mij ben je besmet door cheveyo, leon en chubby haha
Citaat:Quote Jacky2
Hadden die ook al op hun gestemd ?

, we houden vol, volgende keer weer een stukje proberen want het is toch een paar keer gelukt. Heb hem 'touch' met de zweep (kopje handvat) geleerd voor als we buiten wandelen en er komt een superenge vrachtwagen aan, dan laat ik hem touchen op het zweepje wat ik mee heb, de aandacht is dan ergens anders bij. Nu moeten we verschil zien te vinden tussen zweep (zachtjes aanraken) of toeter (toetergeluid maken), denk dat ik de toeter tussen mijn knietjes ga klemmen en het zo onderscheiden van elkaar.
, het oude baasje van stal. Hij stond helemaal te stuiteren
naast Show Girl en tussen de tralies mee te gluren. Ik dacht ach ik hou dat ding eens voor zijn neus, hij klemt zijn 3 tanden er omheen met als gevolg TOOOOEEEET_TTTTTERRRR!!!
Hij gaf me daar toch een toeterconcert (sorry buren...
) heb hem maar een brokje gegeven voor zijn spontane inzet! En nog wat er na omdat hij de sneltste maar ook oudste leerling is.