Eigenlijk ik ook pas vrijdag hoor, maar als ik gebuist ben/een onvoeldoende heb word ik gebelt. Geloof niet dat dat gaat gebeuren, maar ga toch stressen hoor donderdag! Pfoeh, Karlijn, dat zou voor mij echt een nachtmerrie zijn die herexamens.. Zou me dood stressen!
Trouwens, Tink's hoeven zagen er enkele dagen geleden slecht uit. Waren beginnen brokkelen. Dus smid moet toch nog maar eens langskomen. Woensdag of donderdag komt hij langs. Ben eens benieuwd. Ook gaan we zondag lekker rijden in het Meerdaalbos! Héérlijk, heb er enorm veel zin in. Kan overigens geen kwaad voor haar hoeven, is 90% zandpad.
voor degene die nog moeten wachten op de uitslag:veel suc6 en hou de nageltjes maar ver van je tandjes vandaan.zenuwslopend!
ben vandaag nog veel met gister bezig geweest.gek hoor dat dat zoveel indruk op je kan maken,terwijl die mensen niks van je zijn.ik hoor steeds meer details en brrr,vreselijk.zo schijnt 1 van de dochters nog gebeld te hebben naar haar vriend ,om te melden dat ze nergens het huis uit konden.vriendlief werkt..bij de brandweer.hoe vreselijk is dat?
vandaag het deken meegenomen naar eros.de reacties waren overweldigend.dus nu ook op zoek naar transportbeschermers in zwart roze(waar ben ik aan begonnen?)en ben bang dat ook nog een halster en touwtje in kleur zullen volgen... ach ja zolang het alleen maar voor op wedstrijd is vindt ik t ok.en eerlijk is eerlijk,het staat hem ook supermooi.
Ben geen nagel bijter dus geen last van, heb tot sommige hun frustratie en walging vrij lange nagels nu.
DeCobvan
Geplaatst: 21-06-13 22:26
gefeliciteeerddd!!
zadel problems... ag die kilo's... paar er af en het zit als gegoten. helaas ken ik dat probleem haha en volgens mij ligt het zadel voor diaz ook goed hoor.
aggg zijn ook een beetje jou kinders he leo hahaha... en die pup.. daar ben ik nou weer jaloers op.. wil zo graag een aussie en jou border lijkt daar natuurlijk op
Danku Ik doe er verder niks aan hoor, extra knuffel appel en boterham. Tot slot een hoestdrankje, dat nam hij me niet zo in dank af Maar ach, hij word er beter van