Weer super mooie foto's gezien!! Heb de foto's gekeken puchje, maar wat bedoeld ze met: 'spierpijn van woensdag toen ze inelkaar is gemept'? verder zien de foto's er goed uit
Ik moet ook ff hoor, kan het niet laten.. vind het zo spannend en leuk Nora vandaag 296 dagen drachtig
ja idd bulten, alleen zitten ze alleen in haar vacht, het zijn haar appeltjes.. Met haar huid is niks mis.(helemaal onderzocht) Op de een of andere manier groeit het haar op haar appeltjes langer/dikker.
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-09 20:21
pff Chantal hopen dat je snel weer gezond en wel lekker thuis bent!
Sita met rebecca en hotze met benenwagen lekker ritje gemaakt
ZIggy ITP
Snap nu de gelijkenis met Marly
Ah petra zo lief met koppies bijelkaar
Nora met buikje
en JAAA Sayla dus redelijk vlot op trailer beide keren en dus lekker samen gereden en gekletst
Nog best goed gelukte foto van Say en mij op erf , terwijl ze niet stil wilde blijven staan en grits camera sloom was Wilde zo te zien wel ook afremmen met mijn linker been
Whaha ja gezellig begroeten onderweg en Vince in say's neus proberen te happen
Heb ook nog paar foto's
Say stond meteen al op der gemak
John is nog in Gemert op familievisite dus zit lekker met eten achter laptop
Grit
Geplaatst: 08-03-09 20:23
Mooi rond buikje Nathalie. Nog even aftellen.
Puchje; te lezen in de topics zijn je lessers enthousiast en tevreden over je lessen!! Moet wel heel leuk zijn voor jou, om dat zo terug te lezen
Grit: ja, ik zit hier helemaal na te genieten, ben stiekem best trots, maar ik vind het echt raar
grrr
Geplaatst: 08-03-09 20:25
Jullie hebben lekker veel gedaan allemaal vandaag! Sita lekker buitengereden, Ziggy op de foto en Grid/Grit samen op buitenrit. Gezellig hoor, en leuke foto's!
Chantal, ai, sterkte in het ziekenhuis en veel beterschap! Hier ook genoten, Kascha heerlijk gepoetst en staart gewassen, en met Mirthe en een groepje naar buiten geweest. 'k Zal even foto's uploaden!
Bedankt iedereen voor de lieve woorden doet me goed.
Ben wel jaloers om te lezen dat iedereen lekker buiten is geweest enzz, was vandaag van plan om lekker naar chan te gaan,maar helaas pindakaas.
Ik voel me wel al wat beter, pijn op me borst is weg gelukkig.
Nathalie83
Geplaatst: 08-03-09 20:38
Gelukkig voel je je alweer wat beter!! Enne hopelijk waren gister en vandaag een begin van het echte voorjaarsweer.. en dan kun ook jij er volop van gaan genieten