[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xingridx

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 18:36

Jacky, 2 vriendinnen van mij werken daar ook, op zaterdag dan
op de vleeswarenafdeling...

Mazzelmeid...wij hebben ook een slechte wiskundeleraar, gelukkig is het dit jaar merendeels herhaling van vorig jaar, en toen had ik een hele goede leraar, dus daar profiteer ik nu nog maar van

Roos, leuke foto's van Fig!!

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 18:38

peetorlan, fijn dat jullie er op tijd bij waren met de baarmoederonsteking van de hond. Hondennieren zijn veel gevoeliger voor de gifstoffen die bij zo'n ontsteking vrijkomen dan bv katten. Een kennisje van mij is op deze manier haar Collie teefje kwijtgeraakt.

Ik zie leuke foto's van Silas met skippybal voorbijkomen!

Fijn dat je zo lekker gereden hebt, Maya, en dat zonder pijn!!

Annick, wat een plaatje, die kleine Dio!

Snowdon, ik wilde persee mijn 2 paarden op 1 plek hebben. Anders zie ik helemaal nooit mijn huis meer qua tijd.

Jellie, schitterende foto van jou en Flanna in het water!

Zeer mooie achterfoto van Irish! Wow mooi paard heb je daar!

Felidepeli Jacky2! Balen dat je toch moest werken, maar fijn dat het maar een halve dag was.

Coydog, wilde een heel verhaal typen als reactie op je twijfels maar ik sluit me volledig bij Maya aan. De eerste dagen kwam Mira steeds naar me toe, maar dat doet ze nu ook niet meer, de muts Kootje heeft een paar weken per jaar dat hij wil wegrennen, maar dan zorg ik dat hij blijft rennen, en dan geeft hij zich meestal wel vlot over. Kauwend en likkend.

Vasthi, gefeliciteerd met Julian! Time flies!

Mazzel-Meid, bij twijfel beter niet Kaylen verkopen.

Tadano, nee, ik hou geen kittens aan. Dit is mijn laatste nestje, en als de kittens weg zijn dan heb ik zowiezo nog 10 katten.

Annick, ja, ik ga wekelijks foto's maken, en soms tussendoor als ze een extra schattige fase hebben (zo rond de 2 1/2 week )

Yarka, net even op je website geweest. Ik neem aan dat ie nog niet af is (hakkelige foto's, woordje KOOP weggevallen bij Te Koop). Wel leuk opgezet zo.

Koot en Mira liepen gisternacht weer heel de nacht in het land, waren gisteren megadik Koot verdrijft waarschijnlijk Mira van het hooi weg. Voorlopig heb ik ze nu toch maar weer even uit elkaar staan, en wissel steeds wie er buiten op het harde afgezette stukje is en wie er op stal staat. Ben vanochtend geweest, zit nu op mijn werk, en straks om 20.00 uur ga ik weer om de stront van overdag weg te halen, anders moeten ze daar in staan, terwijl ik morgenavond pas weer die kant op ga.
Volgende week ben ik weer een week vrij, eigenlijk voor de bevalling van Tortie, dochter van Chocje die gisteren is bevallen. Die bevalling van Tortie gaat niet door, met 4 1/2 week is ze haar vruchtjes verloren. Nu wordt die week een week voor mezelf. Uiteraard al half volgepland. Maandag worden mijn kater en 2 poezen gecastreerd/gesteriliseerd, de dag erna de 4 oudere kittens (6 mnd), en donderdag komt Eveline Hekkenberg, Kootje's homeopatische steun en toeverlaat in moelijke tijden. Ze komt Mira doorlichten en kijkt dan Koot ook weer eens helemaal na, we hebben haar al een paar jaar niet gezien.

Samy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 18:55

Teuntje, jammer dat je weg gaat!

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 19:01

Annick, leuk is dat met het plastic, moet je eens een paraplu proberen en het liefst een met veel kleuren.

Xingridx, toetsenweek, veel succes en leer ze.

Vasthi, fijn dat het zo goed gaat.

Il, hahaha, mooi dat je wat ontzag hebt voor de oudere medemens. En Geen vreemde kerels op de stoep ook al zijn ze nog zo leuk, hahaha

Jellie, hopelijk is het goed gegaan bij de tandarts.

Jacky2 lekker paardenspullen shoppen.

Chubby, jij ook fijne avond

Roos, Ja balen maar is niet anders , jij hebt net zoveel pech.

Mazzel meid, ze kunnen ook zo'n lekkere eetbuik hebben, maar ze kunnen wel drachtig zijn en hengstig hoor, met gemak.

Spetter, Fries, ik versta er ook helemaal niets van

Teuntje111, ja gaat oms wat snel maar wel gezellig.

WenK, jammer hoor de contractbesprekingen.

Fjordkootje, Morgen komt de homeopaat hier, ook een paar doormeten, vind ik wel een prettig idee.

Vandaag was een gekkenhuis hier, riool verstopt, kuil in het land zetten, onverwachte mensen om te kijken, vriendin op de koffie, kids halen van school, ook 1 ziek thuis, na ja, dacht dat ik maf werdt, maar goed heb het overleefd.

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 19:03

Citaat:

Joh wat leuk,dat moeten dan yvonne en laura zijn !

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 19:04

Welke homeopaat heb je, Jean?

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 19:07

Tis niet dat ik het ongezellig vind hoor, maar ik voel me zo verplicht om alles weer terug te lezen. Twee weken geleden ongeveer reageerde ik en nu zijn wel 200 pagina's verder

jacky2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 19:12

Kan je nagaan,ik vind het de laatste tijd vrij rustig in de huiskamer !

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 19:12

spetter, grappig hihi friesche mensen voor de cursus, versta je niks van ney,
morgen noge en dag cursus, pfff

teuntje, jammer dat je weer gaat, maar begrijp het goed hoor, we lezen je verhalen elders op bokt wel, en als je foto's plaatst gewoon ff de link doorgeven, in ieder geval mag dat aan mij

wenk, geen contractbespreking, wanneer wel dan denk je

FK, je bent maar druk met je katten, jammer van tortie zeg dat ze dr vruchtjes heeft verloren
leuk dat je je paardjes ook door laat meten zeg maar, ben benieuwd
ik ken dr wel, eveline, werkte vroeger geloof ik veel met mn oude instructeur, nu nog misschien dat jij t weet, hans van randwijk?

jean, welke homeopaat laat je komen? (zelfde vraag als FK haha)
drukke dag gehad zeg, vanaaf lekker rustig aan doen

ik ga vanaaf lekker paardjes analyseren denk ik, wachtlijst is lang dusja
en ben nog een beetje moe van vanmiddag haha

en nog wat doms, was net een kiwi aan het eten en denk wat smaakt ie sterk en scherp
had iemand een parfum proefflesje in de fruitmand gelegd, is er helemaal ingetrokken dus, mn mond prikt helemaal nu haha
was wel lekker duur luchtje, dior voor mannen, ruikt heel lekker, maar smaakt minder

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 19:13

jacky, t is idd rustiger, maar als je niet elke dag 2x komt koekeloere...
doe ik meestal, en meestal altijd 2 of 3 pagina's erbij, niet te doen als je een tijdje niet komt hihi

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 19:16

SuperRoos, ik zal Eveline volgende week eens vragen of ze nog met Hans van Randwijk samenwerkt.
Kootje is stapelgek op haar, ook als hij haar een lange tijd niet heeft gezien duwt hij zijn hoofd tegen haar lichaam aan, iets wat hij bij niemand anders doet.
Ik hoop echt dat er bij Mira iets duidelijks uitkomt, ik heb vanochtend haar sokken en kootholtes voorzichtig met een vlooienkam nagelopen en behalve af en toe een schilfer ben ik niets tegengekomen.

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 19:18

heeft mira ergens last van nu dan, denk dat ik daar over heen heb gelezen, of had ze heel erg mok enzo...? of ben ik weer blond
wij hadden laatst bij mn oude tink (bij nieuwe eigenaars) gerrit zomer, homeopatische dierenarts, mn moeder volgt al die cursussen bij hem
nou king heeft zn leven te danken aan die man hoor, nog een paar dagen en zn hart had het begeven...

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 19:21

Bonte, ja inderdaad.... het was een laat feestje en volgens mij hebben ze er elk weekend wel wat. vaak wel iets op cultureel niveau gecombineert met vage bandjes en dj's. nu hadden ze in het kerkje ook een runesteen lezer zitten en een vrouw die d'r massagestoel bij d'r had.
spaarnwoude is idd érg in de buurt

diny, gelukkig maar dat het weer wat beter met cesair gaat. kan me voorstellen dat je je er erg rot onder voelt. en felies nog met je spetter hè? Afbeelding

cin, jij nog sterkte met jullie verbouwing hè? gewoon verstand op nul zetten hoor, je kan er tenslotte niks aan veranderen!!!

cora, en jij met myrthe felies!!

annick, die mooie meid in d'r rode jurk is toch je dochter? en die lak- dames zien er wel hot uit moet ik zeggen. wat voor festival was het? laat me raden, harde gitaren muziek met veel zwart, lleer en lak?
Citaat:
Terra Gotha festival

oké!!

linkje naar de HM zadels die ik neem is het vorige model, maar die verschilt op het oog niet zoveel van de nieuwe

klopt maya, de afwerking vind ik ook minder, ik had er nog niet bij nagedacht dat het door het totale zachte materiaal kwam, bedankt!
en jaja, ik houdt u op de hoogte!

jacky, ondanks de slechte start van wat een mooie dag moet zijn, gefeliciteerd!!! is het alsnog goed gekomen?

fijn silas, dat het wat beter met de dames gaat!!!

banketstaafje rozewater... hihi die houden we er in!! beterschap met je spiertjes hè, dat doet zere auw!!

oooh die lichtbruintjes hebben een mooi vacht FK!!! Maar goed dat je in den haag woont!!
wat voor katjes zijn het?

gam, ja ik noem het zelf maar een soort jaloersigheid, dat hij d'r wegjaagd als ik er ben?

roos pijn in je been? I missed something!!

wat gezelliug annick, zo spelen met je paardje!

ingrid, studeerze hè?

cindy, waar had je wat voor cursus precies in heerenveen?

teuntje, jammer hoor niet weggaan! ik hou het ook niet meer bij, maar als ik tijd en zin heb doe ik ff een rondje.

ik moet nu weer een nieuwe zweetdeken voor gam bestellen.... deze is 1.90 en zit te krap om de boeg. nu moet dat gegroei maar eens afgelopen zijn hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 19:24

Eens even op gemak bijlezen...

Jacky alsnog ( ) gefelicteerd met je verjaardag!

Roos, prachtige foto's! Echt genieten om jullie bezig te zien Je toont echt een super combi met Figor hoor Al vond ik King ook best leuk toen met die rit

Vandaag hele dag op stage bezig geweest, lekker facturen geboekt, douanepapieren verzonden, brieven geschreven, de boel gearchiveerd. Aan Franse FAQ bezig geweest, met website geklooid, verslag aan geprutst Morgen vrije dag (allerzielen) dus ga naar tandarts (geen zin!) en daarna thuis stal mesten en hopelijk rijden (Dewi) als weer meezit

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 19:25

pellie, wat heb je gemist over mn been? heb er eigenlijk altijd na de operatie nog last van...

maya, thanx voor je enorme compliment...
drukke dag gehad jij, succes morge bij de tandenbeul..

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 19:27

SuperRoos schreef:
heeft mira ergens last van nu dan, denk dat ik daar over heen heb gelezen, of had ze heel erg mok enzo...? of ben ik weer blond
wij hadden laatst bij mn oude tink (bij nieuwe eigenaars) gerrit zomer, homeopatische dierenarts, mn moeder volgt al die cursussen bij hem
nou king heeft zn leven te danken aan die man hoor, nog een paar dagen en zn hart had het begeven...

http://www.zippyvideos.com/9113645781913036/rollen4/ is waar ze last van heeft, in combinatie met stampen, heel hard stampen af en toe. Had 1 mokplek, maar dat geneest goed. Heb gisteren weer de sokken en huid doorweekt met Sebacil, maar ik heb het idee dat het van binnen uit komt. Eveline mag dat voor me uitzoeken. 't Kost wat, maar dan heb je ook wat.

Pellie schreef:
oooh die lichtbruintjes hebben een mooi vacht FK!!! Maar goed dat je in den haag woont!!
wat voor katjes zijn het?

Die 2 lichtbruine zijn de kleur Cinnamon, een kleur waar ik graag mee door zou gaan, maar ik heb met de komst van Mira besloten te stoppen met fokken van katten. Het ras wat ik fok is de Devon Rex. Hier zijn de andere katten http://www.rateapelitan.com
Laatst bijgewerkt door KootMiraDrum op 31-10-05 19:31, in het totaal 1 keer bewerkt

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 19:28

jacky2 schreef:
Quote:

Joh wat leuk,dat moeten dan yvonne en laura zijn !

Jah precies!

zo, zit al de halve avond verschrikkelijk vrolijke muziek te luisteren, word er zelf ook helemaal hyper van
mag ook wel...vanmiddag geschiedenis geleerd, daar val je haast van in slaap...vierde jaar op rij dat we de Koude Oorlog nu behandeld hebben...en hij verandert nog steeds niet, dus inmiddels weet ik het wel
gelukkig hebben we als examenonderwerp eens iets nieuws: vietnam, en volksopvoeding in het onderwijs, geloof ik

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 19:34

ingrid, nou vietnam had ik ook haha en ben gezakt
ney was wel het interessantste onderwerp zeg maar

FK, das minder ja, als je er al veel aan gedaan hebt kan het idd van binnenuit komen ff denken, wat was het nou met mok en jeuk
pancreas of lever meen ik, maarja kan ook helemaal fout zijn, weet t echt nie haha

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 19:35

Nou, als jullie het niet erg vinden dat ik af en toe niet up to date ben, blijf ik wel

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 19:39

Groot gelijk, ik erger me meer aan het feit dat mensen sorry zeggen voor niet bijlezen, of dat ze niet overal op reageren etc. etc. Kom gewoon als je daar tijd/lust in hebt, en reageer waar je zin op hebt. Soms reageer ik op alles en iedereen, en soms ook niet. Geloof niet dat dat zo'n probleem is hier... Zolang je af en toe een beetje betrokkenheid geeft, dus beetje reageren op wat een ander zegt, ergens over discussiëren etc.

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 19:40

@ SuperRoos, dat vindt Eveline absoluut, ik hou jullie op de hoogte.
Ben vandaag op zoek gegaan naar beestjes (nee, ben nog niet neurotisch ). Heel voorzichtig, laag voor laag, met een vlooienkam die ik bij het opruimen thuis tegenkwam.

Natuurlijk blijf je Teuntje111!!!

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 19:42

Pfff, gelukkig maar... Zie altijd hele grote lijsten van mensen die reageren op anderen.. En soms kijk ik ook een paar dagen niet, dan zijn er ineens 40 pagina's bijgekomen... En dan denk ik soms wel eens: Laat maar even.... Zo worden het steeds meer berichtjes...

DianneM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 19:47

fjordkootje schreef:
http://www.zippyvideos.com/9113645781913036/rollen4/ is waar ze last van heeft, in combinatie met stampen, heel hard stampen af en toe. Had 1 mokplek, maar dat geneest goed. Heb gisteren weer de sokken en huid doorweekt met Sebacil, maar ik heb het idee dat het van binnen uit komt. Eveline mag dat voor me uitzoeken. 't Kost wat, maar dan heb je ook wat.

Hee, dat heeft Bonita ook! Pas sinds 2 weken weer, sinds het zo warm is geworden.. Ik denk dat het bij haar ook van binnenuit komt, of door het vele zweten wat ze nu doet met het warme weer. Ik ga in ieder geval stoppen met de fenelook die ik sinds 3 maanden geef, want dat schijnt ook veel gifstoffen te geven na langdurig gebruik. Heb haar gisteren ook gewassen met Betadineshampoo en daarna in de Sebacil gezet.. Heb haa vandaag nog niet gezien, want haar verzorgster doet haar vandaag.

Eveline, wat is zij en wat doet zij? Als ik zo brutaal mag zijn om het te vragen?

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 20:01

FK, ben erg benieuwd, mag ik vragen wat een consult bij eveline kost, weet de prijs van gerrit en die is ook erg goed maar ben benieuwd wat je bij haar betaald, mag ook via pb hoor..

teuntje, lekker blijven dus!

het is de tijd van jeuk hoor geloof ik
fig is pas nog helemaal gereinigd voor zn lever, kan ook jeuk vandaan komen dus en nu begint ie weer
het warme weer met die dikke vachten al werkt ook niet echt mee, arme peerdjes hihi

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 20:10

Bokthengstveulenverkiezing

Kaylen gaat helaas niet zo goed

(maarja, als ik 'm maar leuk vindt, dat is natuurlijk 't belangrijkste )

Nu eventjes bijlezen