Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ja gaaf die foto op facebook al hè?! Hij heeft zich keurig gedragen, zowel aan de hand als op de trailer (en het trailerladen ging zowel heen als terug ook weer gewoon in 1 minuutje zonder gedoe). Gezellig met zijn tantetje op de trailer, het was voor het eerst in zijn volwassen leven dat hij samen met een ander paard op de trailer stond, maar hij vond het schijnbaar doodnormaal.
. Ik kon deze kans voor gisteren echt niet laten schieten, ben zo'n fan van Nikki de Kerf haar werk, hoe gaaf dat hij dan bij haar op de foto mag en dan ook nog met prachtige bloesems 

wat leuk dat je bijrijdster ook je vriendin is nientsje. maandag met nikki gereden en dinsdag gelongeerd. woensdag had ze vrij en gister weer gereden. en zo maar even tutten en mischien haar sokken wassen. nikki verhaart niet zo erg. is me ook opgevallen dat ze deze winter weinig haar had in vergelijking tot de vorige winter. toen had ze zulk lang haar dat ze krullen op de rug had. en dat had ze deze winter niet. terwijl het deze winter kouder was.de vorige winter was de eerste winter bij mij.kan het door verminderde weerstand komen of zo? 

ze had wel gelegen, want had mest op het bil. rondjes draaien en maar alert om haar heen kijken dacht eerst mischien aan koliek. maar was gelukkig niet zo. heb haar even vastgezet en even onder haar staart gekeken, je weet maar nooit. maar gelukkig niks aan de hand. vanmorgen was ze weer rustiger 

Snel eens voorstellen. 

Hij kan zo leuk kijken!