Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar zal eerder rood terug komen denk ik.. Heb nog maar weinig kunnen voorbruinen 

Jullie gaan wel hard hoor 
dat zie ik Say ook bijna nooit doen alleen toen Donze irritant hengst begon te worden en Say er geen zin in had zag ik haar ineens bokken
(na 6 jr dus voor t eerst)
en Tobias alweer 1 GEFELICITEERD!
schijnt ook 1 of andere handelaar te zijn heb daar zelfs eens iets op discovery of animalplanet over gezien

is trouwens zoals Ellen ook zegt idd nog maar paar pasjes wijken ennuh laat iemand anders ook keer prijs winnen in de B
en anders horen we wel weer wat als het wat rustiger is

maar dus wel 4e vd 7
en maar 0,3 verschil met degene voor me dus best spannend en 4,2 met degene achter me
en het gaat om het snelste rondje van heel de heat dus dan stond ik toch weer op 4.
en toen met elleboog tegen stoel) dus die is nu mooi blauw
haha eerst heel voorzichtig en daarna zat ze bijna in me haha... ze is heel voorzichtig maar van binnen is ze zo lief en mooi
TinkerVlot schreef:Ze is heel lief en kijkt heel onschuldig maar ook beangstigend uit der ogen. Het ergste vind ik dat als je haar een schouderklopje wil geven ze denkt dat ze geslagen word ofzo dat vind ze zo eng... maar dan komt er niks en dan kijkt ze je echt zo aan van wanneer ga je me nou slaan ????
Echt heel sneu maar we zullen haar is laten zien wat leven is ...
Ik moet niet al te 'druk' gaan vegen in stal of de stal opstrooien, dan smeert ze hem ook. Maar verder maakt het haar al niet meer zo uit. Ze is zo veranderd die dame 

dus hoeft trouwens niet te betekenen dat ze echt afgeslagen is hoor
en dat verklaard ook de verbazing daarna dat er dan dus verder niks gebeurd.
kan het ook het instinct zijn wat nog erg de overhand heeft
alleen een aai of een kriebel want klopjes vind ze (nog steeds) niks aan dus daar beloon je haar niet mee
ik klap der trouwens wel op der billen
of achter het zadel op de zijkant van der buik 

*ff denken* 2006 (zelf niet meegereden) + 2007 (wel meegereden) daarna is de man van die manege overleden
onze 1ste wedstrijd
mis hier in Uden wel dat ik de fruitboertjes nog niet ken
in Gemert hadden we nooit gebrek aan vers fruit

Heb even alles een beetje langsgescrold. Mooie tinker hierboven!
) en appels maar in Gemert was het zo handig dat we regelmatig wat kregen toegeschoven omdat ze te veel hadden of zo
dus daar rij ik dan speciaal voor op en neer
maarja dat doe je ook niet wekelijks