[TI] [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 23:16

Ow ja joh, dressuurles had ik ook altijd een half uur toen ik nog prive lessen had. Nu hebben we in een groepje van 4 les en dat duurt 45 minuten.

En truste!

D_Travis

Re: [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 23:28

geweldig mooi Leon!! wat ziet dat er harmonish uit zeg :)

idd Ellen jij zat nog zonder zadel, dat had ik neit uigehouden hahaha

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 23:32

ik ook bijna niet, had niet nog 1 rondje meer moeten zijn, anders was ik er afgedonderd ten aanzien van heeeel veeeel mensen! hihihihihi

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 23:33

Goed gedaan TV!!! Ze komt er vast en zeker helemaal bovenop bij jullie! Spannend met een verrassing op komst.

Idd zucht Leon... Jij bent idd een zeer rijk man.. Geniet daar van!! O:)

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 23:36

Voordat ik het vergeet; Heeeeeele fijne vakantie Nathalie! Geniet ervan en dat je maar lekker bruin mag terugkomen!

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 23:50

Thanks :D maar zal eerder rood terug komen denk ik.. Heb nog maar weinig kunnen voorbruinen :+
Maar ik meld me morgen nog wel even, donderdag ga k weg..
Jeemig wat zal ik een hoop bij moeten lezen als ik terug kom :? :=

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 00:20

zoo ik ook weer thuis

heb nog wat intresante mensen geinformeerd over brommer dus het kleine beetje hoop is toch ongewild iets groter geworden
verder vandaag lange ritten gehad naar allemaal afgelegen dorpen :S nog net niet in jipsingboertange :P

even vlug bij gescrolled veel leuke foto's gezien
leon met zijn kudde super gewoon

en bingy is super zeg !!!

verder beetje moe dus gaat zo ook dr bedje opzoekken

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 00:37

OMG!!!! Ik lees net op de site dat Tyco is verkocht naar Mexico |( ;( -O- Schrik hier echt van.. Ben er gewoon beetje sip van.. Heb altijd gezegt (sinds ik Tyco ken) dat ik ooit een nakomeling van hem wil...

Ga nu dus maar beetje sip met bed opzoeken.. ;( :evaw:

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 08:18

Zonde van Tyco!! .....

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 08:21

Nathalie :(:)

Leon wat een gafe kudde heb je toch :+:

Cecile, wat leuk joh, dat jullie dit Sofie gunnen, en een veulie, hopen dat het gezond is +:)+

Janet en Berdien veel plezier he ~~}>

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-09 09:17

Goede morgen!

Tyco wat jammer van Tyco. Kan hem zo niet meer voor de geest halen.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 09:34

:wave: Jullie gaan wel hard hoor :o

Ziggy in aktie foto's gaaf hoe ie uit z'n dak gaat =:) dat zie ik Say ook bijna nooit doen alleen toen Donze irritant hengst begon te worden en Say er geen zin in had zag ik haar ineens bokken :oo (na 6 jr dus voor t eerst)
Ziet er idd rustig uit bij Dundee!
veel plezier met poppendokter spelen de kids vinden je nu vast helemaal geweldig :D
O ja en zoals je misschien ondertussen al gelezen hebt in mijn topic zijn die honden in Ees dus Bordeaux ;)

Leon :z 8-) en Tobias alweer 1 GEFELICITEERD!

Ellen leuke foto's van springles =:)

Kleine Binq die zich volgens mij heel stoer voelt :D

Mambo is echt een gave stoere hond :7

TV tja helaas komen er best veel zo slecht uit Ierland :(:) schijnt ook 1 of andere handelaar te zijn heb daar zelfs eens iets op discovery of animalplanet over gezien ;(
Fijn dat ze nu bij jullie aan kan sterken en hopelijk een gezond en sterk veulen ter wereld brengt 8-)

Schimpje hier was dat dus ook nooit ;)
Vond de tinkerdagen Wehl, Drunen, Made en daarna kwam ook Leusden eigenlijk heel leuk maar leek me ook leuk om dichter bij huis iets te hebben, dus toen maar zelf op zoek gegaan naar vereniging die mee wilde organiseren en bij deze vereniging reden er meerdere met koudbloed en TADA nu komt er ook een INDOORversie en volgend jaar weer *\o/*
O ja ondertussen is ook wel Grave (ook tinkers) erbij gekomen dat is ook wel dichtbij 8-)
en ik heb je zien rijden en ik zou gewoon L1 starten :j is trouwens zoals Ellen ook zegt idd nog maar paar pasjes wijken ennuh laat iemand anders ook keer prijs winnen in de B ;) :D
Succes met Schimp!

Puck je kan toch altijd af en toe keertje voorbij waaien ;) en anders horen we wel weer wat als het wat rustiger is :(:)

Nathalie veel vakantieplezier :z

Hier gister dus gekart 5 minuten training en 2x 10 minuten race.
Waren snelle karts (stuk sneller dan in Uden) en dus ook behoorlijk hard werken achter het stuur hihi, maar helaas net het podium niet gehaald :\ maar dus wel 4e vd 7 8-) en maar 0,3 verschil met degene voor me dus best spannend en 4,2 met degene achter me :P
Vaak was ik in sommige rondjes dus wel 1 vd snelste maar dan zwakte ik weer af en gingen de andere 4 weer sneller ^) en het gaat om het snelste rondje van heel de heat dus dan stond ik toch weer op 4.
Had trouwens in 1 vd 1ste rondjes me elleboog bezeerd (schoot bijna uit de bocht := en toen met elleboog tegen stoel) dus die is nu mooi blauw :+
Daarna lekker Steengrillen :Y)
Kortom een ontzettend leuke en gezellige avond gehad :))

Cecille

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 09:40

Nathlie fijne vakantie
Leon gefelciteerd en wat een mooie foto's pff dat wil toch iedereen zo :)

Ellen hele leuke foto's van je springles

Grid : Hoe is het nu met je elleboog :P

Nou kleine update :

Mevrouw durfde nog niet over de stal deur heen te hangen maar toen ik met een summerfit koek aankwam was ze wel geintreseerd :) haha eerst heel voorzichtig en daarna zat ze bijna in me haha... ze is heel voorzichtig maar van binnen is ze zo lief en mooi :)

Ik zal vanmiddag even wat foto's maken...

En Zoek we gaan zeker van haar een geweldig mooie lieve merrie maken en haar steunen door de tijd heen.

Ze heeft inmiddels weer der zin gezet om de hele hooiberg op te eten haha...

Ze is heel lief en kijkt heel onschuldig maar ook beangstigend uit der ogen. Het ergste vind ik dat als je haar een schouderklopje wil geven ze denkt dat ze geslagen word ofzo dat vind ze zo eng... maar dan komt er niks en dan kijkt ze je echt zo aan van wanneer ga je me nou slaan ????

Echt heel sneu maar we zullen haar is laten zien wat leven is ...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 10:07

TinkerVlot schreef:
Ze is heel lief en kijkt heel onschuldig maar ook beangstigend uit der ogen. Het ergste vind ik dat als je haar een schouderklopje wil geven ze denkt dat ze geslagen word ofzo dat vind ze zo eng... maar dan komt er niks en dan kijkt ze je echt zo aan van wanneer ga je me nou slaan ????

Echt heel sneu maar we zullen haar is laten zien wat leven is ...

Komt vanzelf goed... Dewi kon ook zo kijken in het begin. Altijd op dr hoede wanneer ze alle hoeken van de stal zou zien. In het begin kon ze ook zo verschieten ze ook van een passerende klop op haar kont. Nu maakt haar dat niet meer uit. Maar idd, altijd die blik van op dr hoede zijn, dat breekt je hart. Inmiddels is ze al bijna aan mijn lompheid gewend :+ :D Ik moet niet al te 'druk' gaan vegen in stal of de stal opstrooien, dan smeert ze hem ook. Maar verder maakt het haar al niet meer zo uit. Ze is zo veranderd die dame :+:

Grid lekker leuk en ruig bezig geweest dus :D

Nathalie, ik zie op de website wel staan dat hij nog aan KI doet? :)

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 10:24

uhh ja BLAUW :+

Idd dat komt wel goed Say was 1st ook heel angstig en nu zo af en toe nog als men idd te lomp doet maar dan zet ze hooguit een stap opzij en kijkt je beledigd aan, maar verder de rust zelve :z

Maaruh paarden die bijna niet in de hand zijn geweest schrikken even erg :j dus hoeft trouwens niet te betekenen dat ze echt afgeslagen is hoor ;)
Roofdieren vallen aan richting nek en schouder en daarom schrikken ze dan zo erg ze denken dat ze aangevallen worden :(:) en dat verklaard ook de verbazing daarna dat er dan dus verder niks gebeurd.
Dus naast dat het dus best veroorzaakt kan zijn door slaan :(:) kan het ook het instinct zijn wat nog erg de overhand heeft ;)

Ik geef Say dus trouwens nooit klopjes op hals :o alleen een aai of een kriebel want klopjes vind ze (nog steeds) niks aan dus daar beloon je haar niet mee :(:) ik klap der trouwens wel op der billen :+ of achter het zadel op de zijkant van der buik :D

Nu weer aan t werk ~~}>

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 10:45

nog 1 dagje :P

Ja klopt maar staat ook beperkt KI.. En de komende 2 jaar kan ik financieel gezien nog geen eigen paard onderhouden..
Dit is Tyco v/d Tukker Janet
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 10:45

Goedemorgen!

We komen weer terug op het billenkletsen..... hahahaha
Mooi Grid, dat het zo leuk was gisteravond!
Waş er ook een tinkerdag in drunen? (heb ik gemist?)

Weet zeker dat het helemaal goed gaat komen met Sofie!

Tyco vd Tukker.... Volgens mij staan er wel enkele nakomelingen te koop, zelfs hier op bokt zag ik in de gauwigheid. (1400 euries)

Heb niet zoveel te melden, ben in de Betuwe aan het rondscheuren, dus kom ik vast thuis met een berg vers fruit!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 10:51

Nee dat is alweer langer geleden ;) *ff denken* 2006 (zelf niet meegereden) + 2007 (wel meegereden) daarna is de man van die manege overleden :(:)

en O ja Made ben ik ook nog geweest in 2006 :D onze 1ste wedstrijd :P

Oeh vers fruit :9 :Y) mis hier in Uden wel dat ik de fruitboertjes nog niet ken :o in Gemert hadden we nooit gebrek aan vers fruit :=
Laatst bijgewerkt door grid op 10-06-09 10:53, in het totaal 1 keer bewerkt

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 10:53

omg, dit topic gaat echt knoerhard! :+ Heb even alles een beetje langsgescrold. Mooie tinker hierboven!

Ik heb er sinds gister weer een neefje bij, mijn zus is gistermiddag om 10 over 3 bevallen van haar eerste kindje. Het is een jongen en ze noemen hem Rewel (vraag me niet hoe je het schrijft, zo zeg je het).... Ik kan morgen pas op bezoek moet elke keer s avonds werken

Cecille

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 10:55

gefeliciteerd silfie35

Vers fruit heb je hier genoeg in haaften :P

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 11:10

GEFELICITEERD Henry *\o/*

Kom maar brengen dan TV :P

Hier vooral aardbeien, kersen (Uden is Kersenstad :P ) en appels maar in Gemert was het zo handig dat we regelmatig wat kregen toegeschoven omdat ze te veel hadden of zo :=
Nu ga ik meestal naar een boertje die een groenten en fruitwinkel erbij heeft maar de lekkerste aardbeien heb je toch in Gemert :o dus daar rij ik dan speciaal voor op en neer :+ maarja dat doe je ook niet wekelijks ;)

pff moet echt verder met werk :wave:

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 11:17

Nathalie83 veel plezier!

en grid hopelijk heb je snel geen last meer van je elleboog, ah ik heb altijd spierpijn na karten :P

ook syl was in het begin nog heel schrikachtig, inderdaad altijd die grote ogen "wat doe je, en is het niet eng" maar dat is gelukkig helemaal weg getrokken. al is avelyn nu al vrijer in alles dan syl, die zal altijd een bepaalde gereserveerdheid hebben, avelyn niet, die vind alles geweldig :P

hier kan je vanalles langs de kant van de weg kopen, bloemen, eitjes (als onze eigen kippen even geen zin hebben) en aardbeien/appels/prei enzo kopen we dus ook van de boer, veel lekkerder en stukken goedkoper.

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 11:43

[EA-TK-AP] 2 kleuren bruin zadel en nog meer spullen
NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, dit is dat zadel wat ik heb gekocht bij haar. Waar ik geen reactie op krijg, en mijn geld niet terug krijg. Nu zet ze het dus weer te koop terwijl het zadel nog gewoon bij mij thuis ligt.

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 11:45

Vind het ook zo gezellig al die kraampjes langs de weg! Ik weet niet meer waar het was, maar ergens rondom Tiel, een hele hoop fruitgaarden met bijbehorende kraampjes, en toen aan het eind een vietnamese loempia kraam!! heel apart.

Gefeliciteerd ome Henry!! Leuk joh, ik zit ook maar te wachten tot mijn zus een neefje of nichtje maakt!

hmmmm in 2006 had ik volgens mij nog nooit van een tinker gehoord.... Nee das overdreven, maar toen reed ik nog op een grote zwarte!

Ik wil in velden en grave meedoen dit jaar en natuuuurlijk in Nistelrode!
Een meisje wat ik ken die afgelopen zondag meegedaan heeft, is zo enthousiast geworden, dat ze nu ook een startkaart gaat aanvragen! erg leuk!

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 11:48

Das vreemd Eva? zullen we met zijn allen massaal gaan reageren?