Even plannen gewijzegd en stress gehad. Ziggy zou morgen op de foto voor het boek. Maar omdat het vanmiddag mooi weer is, hebben we het naar vanmiddag verplaatst. Dus Wilco als een gek uitmesten, mijn moeder het hoofdstel poetsen en ik Ziggy wassen. Maar hij staat klaar dus nu even afwachten.
Er zitten veel leuke tussen. Eerst op de dijk, was erg moeilijk voor Ziggy door het vele gras. Daarna in de tuin bij het prieeltje, was nog veel moeilijker door het gras. Daarna in het land met monster Dundee er bij. Ze waren flink aan het rennen en uitsloven.
Chanel_
Geplaatst: 08-03-09 17:48
goede middag,
Ik wilde even zeggen dat ik sinds vanmorgen in het ziekenhuis lig, ik heb lekker m´n laptop hierzo.
Ik kreeg vanmorgen ineens haast geen lucht meer, dus naar het ziekenhuis gegaan, allerlei onderzoeken, bloedprikken, bloedgas (auwwww ) longfoto's. Ze konden er niet uitkomen en hebben dus besloten om me hier te houden.En morgen gaan ze weer bloedprikken en gaan ze verder kijken onderandere of ik een bacerie heb. En ik heb ook nog eens de hele nacht niet geslapen, en vanmiddag ff een half uurtje toen stond de familie al aan het bed, en nu is bezoek uur en kan dus ook niet slapen Dit was het zo'n beetje
Janet; gefeliciteerd met je eerste helemaal eigen auto . Ook een lekker druk weekend gehad dus. Nu maar hopen dat je mooie foto's van Ziggy krijgt!!!
Grid; lees je berichtje; was niet zo erg hoor!! Wilde er sowieso heen gaan, moest gewoon weer even over de drempel heen.
Chantal; wat akelig Hopelijk weet je snel meer!!
Ons buitenritje is doorgegaan. Dus lekker met Grid en Say een blokje om gereden. Was raar weer, in de zon/uit de wind warm en vervolgens flinke windvlagen en dan was het weer kouder. Lekker gedraafd en non-stop gekletst Onderweg kwamen we Carlo en Tom nog tegen, die was met de kar en vrienden het bos onveilig aan het maken .
Vanavond eindelijk de voetjes omhoog en lekker op de bank liggen.
Nou.. Vanmiddag toch nog lekker naar buiten geweest.. Ik op Shan, Rebecca op Amy en Hotze met de benenwagen naast Shania..
Lekker rondje gemaakt, zat echt onwijs veel wind. Shania was braaf, eerst was ze wat gespannen.. Maar dat kwam ook meer door mij, en later ontspande ze en stapte ze lekker vlotjes door. Amy was ook redelijk braaf, op een paar showbink uitspattingen na dan, maar Rebecca kan dr goed handelen buiten. Vond het alleen doodeng om te zien.. Keek dus maar lekker de andere kant op..
Fotocamera was mee, maar Hotze is vergeten foto's maken. Hij had Shania namelijk ook nog vast aan n touwtje enzo.. Dus hij had zijn handen vol..
Dat waren twee van de 4 lessen vandaag Hoe vinden jullie het eruit zien? Nu ben ik moe, ziekig en kruip ik even lekker mn bedje in Ook niet bijgelezen dus, doe ik vanavond