Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik kreeg net mail terug van mariel van t tinkerstamboek... ik mag indiana tegen de tijd zelf voorbrengen op de keuring. eventueel mag het als het niet lukt zelfs op het harde. dat we het even verplaatsen. hihi. ik ben helemaal blij nu. nu maar hard oefenen, maar we hebben nog een jaar;) 
) en dan waarheen natuurlijk.
Mag je spiekbrief erbij houden? Ik heb volgende week statistiek.. vandaag eerste tentamen al achter de rug, straks om 1 uur t tweede. Daarna weer lekker naar huis...
en we wachten rustig door...
Er is niet zo'n goed peil op te trekken bij haar... Je ziet ook totaal geen signalen. Ja, vorige keer at ze slechter, maargoed, dat doet ze nu al een week
Uier is ook al lange tijd volledig gevuld, hars doet ze niet aan. Banden zijn ook al slapper. Ze zit nu op de 325e dag, vorige veulen (Isa Gabriëlla) kwam met 330 dagen, het veulen daarvoor (Sarina) met 320 dagen, en het (of de) veulen(s) daarvoor is onbekend (ze is geïmporteerd).
) en vanmiddag heb ik landbouwbeleid, internationale ontwikkelingen en een stuk recht.

Het examen komt godzijdank dichterbij! 

Was super gezellig en ook een hele leuke club!
Echt super, zeker als ze het dan ook nog voor je op het harde willen doen! Alvast veel succes gewenst voor de keuring! Wanneer en waar ga je ergens? 
*gaat quizzes nog eens erbij pakken*

zit nu op school.. alleen de docent was er nog niet dus ik kon mooi even kijken

ikenindi schreef:haha, wat is dat toch met jullie studies met scholen! haha. t stelt echt niets voor lijkt wel;)
rommulus schreef:goedemiddag
ben weer terug van werk en heb gelijk even weer schabootjes gedaan
moet helaas zo weer weg maar ik ga eerst even wat eten dus ook tijd voor bokt !!!!!