ja dat gevoel had ik nou ook Sheryn! Joanne ik ben ook zo benieuwd naar Noeka over een jaar of twee!
Vind het zó erg Juul ,ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen!
Lori
Geplaatst: 20-03-15 13:41
Hier het zelfde niks tegen de nieuwe maar ik vergeet jullie .
Mijn kaketoe is vandaag een week weg . Gisteren een verdachte advertentie op mp geweest iemand die gratis een kaketoe weggaf wegens verhuis naar Canada maar is na een uur terug verwijderd en proberen te bellen maar niemand pakt op en iemand anders pakte ze wel op maar smeet direct te telefoon terug neer . Ik heb een knipsel van de advertentie wel nog en die doorgezonden naar de politie weet niet of zij iets kunnen doen nog ermee... .
Dan het positief nieuws de konijnenbeebs zijn 8dagen oud vandaag .
Ja ze zijn goed aan het groeien die kleintjes, hopelijk de oogjes open na het weekend . Ik probeer mij niet te veel te hechten aan hun omdat ze naar nieuwe huisjes moeten normaal maarja toch hecht je je daar ietswat aan .
Juulxx, heel veel sterkte voor je merrie, en voor jezelf ook. Erg veel zo bij elkaar voor je.
Die laatste reactie was misschien een beetje hoopgevend? Dat ze evt ruimte kunnen maken bij die wervels, áls het beklemd zit tenminste. Want bij de andere uitleg stond weer ontsteking van de zenuwen.
Nientsje
Geplaatst: 20-03-15 20:36
Sterkte Juul..
Zo balen Lor... ik blijf nog steeds voor je hopen dat hij terugkomt... Gefeliciteerd met je nijntjes!
Ik heb mij en Feike opgegeven voor de Autumn Desert Trail van 18 oktober Gaat iemand van jullie ook?
Wat een leuke rit en leuk goed doel, efficiënt ook!
Ik ga zondag mee met de horse & nature ride in Loon op Zand, rit is in de LDD. Op Fonz de Noriker, wat zal ik lekker zitten Ik rij mee met stal Berkelmans, waar halfbroertje van mn merrie staat (Blingh hier op bokt) en er komen ook dames van de stal waar mn merrie vandaan komt. Het goede doel is hier de ezelopvang. Leuk
Autumn dessert trail lijkt me op zich heel erg leuk. Ik weet alleen niet in hoeverre Zac beheersbaar gaat zijn met zo veel anderen joekelen we onbestuurbaar als idioten over die vlakte. Hij is meestal toch al erg enthousiast op vreemd terrein
Feike zal ook wel een enorme pretletter zijn Vind het wel een beetje eng, maar wil toch graag een keer meedoen En ach we hebben nog 7 maand, hoop dat ik dan durf te galoperen buiten