Mooi zeg dat tuig (hebbu hebbu ). Op een dag zal die voor de koets staan.. nog een goede 3 a 5 maand en ik mag m'n menbrevet doen . Daarna gaat er mss iets van koets komen voor BJ
de vader van mn vriendinnetje heeft een recreatie/marathon wagen zo gehad, maar hij hoeft hem niet.. dus ik ga even kijken of het wat is voor Denz. wie weet is het een leuk wagentje om gewoon eens mee te beginnen...
andrea: deze denk ik ofnie.... deze had ik namelijk zien staan en ook al bewaard hihi... als het hem nou is laat even weten, wil namelijk wel foto zien op het paard
Hier ook een aantal heel schraal(artrose,gevoelig voor hoefbevangenheid)en een gedeelte op het volle gras(strookbegrazing)
Zaterdag fjordenmama met kind tussen de Tinkies gezet,wat ben ik toch trots op ze!Gelijk geaccepteerd en ze vinden het maar wat leuk zo'n veulen ,ze heeft nu allemaal ooms en tantes
Altijd leuk als ze direct geacepteerd worden, hoop dat BJ redelijk vlug gaat geactepteerd worden op de weide daar.
Zit er aan te denken eens te kijken voor spullen om een rythembeat te maken en dan als hanger eventueel een klein dromenvangertje maar tweifel nog rond de hanger, wil niet dat ie er ergens aan zou blijven haken. Wat zouden jullie doen ? (ga het wss pas na m'n examens kunnen maken)
DeCobvan
Geplaatst: 28-05-12 23:57
Hier dan de lol met je knol filmpjes.... kort maar wel grappig vond ik zelf...
Ik was zonder zadel op sjaak gesprongen in de wei... en een lol dat de jongens hadden door heen en weer in de wei te rennen met mij op de rug hahaha... en ik maar giebelen met in mijn ene hand mn huissleutels en in mn andere hand de telefoon hahaha
haha nee de wei van de buren is omheind met prikkeldraad.... en bij deze wei van ons is zojuist al dat enge prikkeldraad weg gehaald en wordt opnieuw omheind, ivm een incident vorig jaar, dus er staan nu alleen nog losse houten palen en ik was als de dood dat hij het prikkeldraad zou in rennen of tegen zo'n paal zou klappen. en omdat ik mijn handen vol had met mijn spullen kon ik sjaak niet vast houden... en als ze dan wat scherp door de bocht gaan, zonder zadel/hoofdstel/halster en dan afrent op het prikkeldraad, gaat het toch wat rap haha!!
Edit: aan het einde van één filmpje lijkt het net of ik er af donder hahahah, maar ik jump zo van sjaak af zonder filmpie uit te zetten haha.. mafkezen hier in zeeland he hahaha wat een lol haddde n we
Aha examens komen eraan en dus wat meer tijd terug voor bokt.nl Heb hier suuuuuper veel pagina's tekst gemist blijkbaar haha In tussentijd is mijn 2e veulentje ook nog geboren (Aiko van 't bogaerthof, een merrieveulen uit Sissy des vîs prés en Winnetou) super schattig nu die twee kleintjes! (staan ook te koop voor de geïnteresseerden ) En Jordy (de paps van Tirza) staat nu ook hier bij mij, heb er vandaag mee gereden en ooh zaaaaalig! zelfs mijn mama heeft ermee gedraafd (ze had al meer dan twee jaar niet meer gereden) verschoot ervan amai en Jordy doodbraaf natuurlijk
welkom terug dan maar haha leuk weer een veulentje!! heb je al foto's??
Jess_vH
Geplaatst: 30-05-12 09:04
even een vraagje. Kent iemand een bedrijf of particulier in zuid holland die grotere spaakwielen verkoopt? Onze kar is bijna af. Helemaal gepimpt. We hebben hem op laten knappen en er zit nu bootleer op en een zachtere zit voor zowel op de bok als erachter Het enige wat ik nog nodig heb zijn die spaakwielen.
Joepie als alles naar wens gaat , gaat Kaydee dit wekend naar de hengst (Wafti).... ben wel heel benieuwd wat hieruit mag gaan komen , Kaydee geeft in ieder geval altijd een bont veulentje , maar welke kleur vacht en welke kleur ogen gaan het worden ( Kaydee heeft 2 blauwe ogen ....)?????? Volgend jaar zullen we het weten !
Amigo gister in het tuig gehad na 4 weken. Oei wat was ie druk hij mocht draven. En hij ging toch uitstrekken en mooi lopen! Hij was heel braaf alleen aan de linkerkant erg sterk in de mond en lichaam. Dus veel op de linkerhand gereden en hij werd steeds losser. Ook is hij al mooi aangekomen en hij glimt als een spiegel. De bietenpulp gaat er ook goed in.