_janet_ Wilco niet gemist. Action ik heb pas verzwegen dat ik er weer geweest ben.
Muds Mest ruimen doe ik nu niet zo lopen mij op een te groot stuk. Voer dus te rijk, ben benieuwd hoe het hier gaat worden ze krijgen kuilgras en Bonny ga ik biks voeren. Handig die bak hier staat er ook 1 alleen John heeft er zooi in zitten. Wel duur zeg ik heb ook al op mp zitten kijken hier was hij gratis zat in de citrus chauffeur was te lui om hem er uit te halen.
Puchje Actief ochtendje gehad. Wil jij heel snel je mond houden over die zon straks krijgen we regen nou dat is lekker zeg. Lachen die sokken. Basje gemeten.
timokyana Als je eenmaal bezig ben valt het best mee met die kou.
Eevee Lekker gereden. Lekker eten gehad en leuk feestje. Wat lijkt dat zadel klein.
grrr Ik wil nogmaals zeggen dat ik het vreselijk nieuws vind. Waren deze kalveren ook van jullie of van derden?
_Rhiannon_ Lekker aan de rose gezeten.
Chanel_ kippevel
Pradaatje Goed zeg met 0 fouten.
draaakje Fijn dat de operatie goed is verlopen.
ellieellende Zak gelijk uitgeprobeerd.
D_Travis Dan ben ik misschien heel erg, maar dan maar oorlog of ze leren maar om de beurt te eten.
ellieellende Ik wou hier de roundpen al vol laten lopen voor een prive schaatsbaan, maar John dacht dat dat nog niet mee zou vallen.
Hier is de hoefsmit geweest, Bravour was echt hard nodig. Bonny heeft hij na verzoek van mij gelijk een praam op gedaan, ik vind als je het bij haar later doe, dwz als het niet lukt dan werkt het niet meer en nu ging het prima. Hij heeft naar Grainey even gekeken en dat zag er goed uit hij vond dat ik al heel goed mijn best met haar had gedaan de vorige keer was er geen land met haar te bezeilen en nu kon hij haar benen zo optillen, bekappen was niet nodig. Hij vond haar heel erg opgeknapd, heel erg gegroeid zowel in de hoogte als meer spek er op. Daar was ik natuurlijk super trots op.
Kerstfeest van de kids op school gehad, leuk hoor die ukkies Gerjen was heel erg moe zei de juf.
D_Travis
Geplaatst: 15-12-09 23:57
kan maar ik wil wel dat Travis genoeg krijgt hij is vrij onderdanig aan Kaya, Kaya is vrij dominant, zie hem er wel weer met een drup aan de neus bij staan
Weeeer bij de action geweest?? ooohh
Laatst bijgewerkt door D_Travis op 15-12-09 23:58, in het totaal 1 keer bewerkt
ellieellende
Geplaatst: 15-12-09 23:58
foei! alweer naar de Action geweest Mirjam! hihihihi Leuke complimenten gehad van de smid! Go Grainey!!!
Als het lukt met je ijsbaan, kom ik schaatsen in de vakantie!
Super dat Grain is opgeknapt en dat de hoefsmid het zag En brave paardjes
mnkortleve
Geplaatst: 16-12-09 00:07
D_Travis Je moet het doen zoals jij het wil hoor. Ik ben bij mijn paarden van mening dat ze maar leren delen, Bonny is de baas maar loopt op een gegeven moment weg en laat de anderen eten.
ellieellende Vorige week al durfde het niet te zeggen. Ik denk als ik die ijbaan wil maken dat jij dan eerst met je nieuwe zak moet komen want de kraan is bevroren daar.
Ben echt zo blij dat het zo goed ging en dat hij haar zo opgekapd vond.
D_Travis
Geplaatst: 16-12-09 00:10
hahha durfde je het niet te zeggen? geeft toch niks, sommige mensen zijn verslaafd aan roken, anderen aan de action
ja is ook zo hoor, maar ik vind het zo sneu als hij weinig tot niets krijgt, op den duur gaan we de bak wel introduceren maar vooral als het zo koud is wil ik hem niet laten vechten om eten. Maar ben ook van mening dat ze moeten leren delen
Laatst bijgewerkt door D_Travis op 16-12-09 00:10, in het totaal 1 keer bewerkt
Puchje Net alsof je de hele avond in de kerk zat. Verder heel leuk hoor de kids hebben gezongen en opgezegd allemaal dingen uit de bijbel er zijn psalmen gezongen en verhalen uit de bijbel verteld.