[TI] [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

draaakje

Re: [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 21:11

jeetje wat een knapperd is mambo!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 21:16

Is Mambo al ZO groot? :wow: :wow:
Jeetje! Hij is wel echt ontzettend stoer :+:

Ja ik heb ook zo'n zin in morgen := Het is dat ik om half 10 en meeting heb en dan na de Straatspeeldag weer met dezelfde collega, anders was ik hem mooi gesmeerd. Maar ja, om nou 2x per dag naar Veendam te tuffen met de bus.. Nah.
Ach, en het is weer een mooie gelegenheid om De Blik te oefenen. Laatst zat ik met twee Bokkers bij de Coffee Company, was er ook zo'n losgeslagen koter. Rennen, gillen, over de banken klimmen. Kwam hij naar ons toe gekropen over de banken. Eén blik was voldoende, en wég was het rotmormel. Yeah 8-)

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-09 21:24

Wat is Mambo knap! Hij is al groot zeg!

Ik kan je de hand schudden Berdien. Ik moet morgen voor het werk poppendokter spelen op een straatspeeldag...

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 21:40

Hahahaha dat is nog veel erger! Ik ga ergens in een -droog- hoekje zitten kinderen wegstaren. Jij ook veel sterkte dan morgen :(:)

*gniffelt*

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-09 21:47

Geen 1 DA wilde zijn tijd ervoor opofferen. Dus ben ik als assistente de pineut.
Naja 1 voordeel ik mag een keer DA spelen. Collega van kantoor speelt assistente

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 21:48

wat is die mambo al groot zeg,jeetje

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 22:04

Gefeliciteerd Tobias! Je houdt een paar lekkere Purina koekies tegoed!!
Mambo is ook een heerlijk beessie, dan mag je best zo kijken!
Janet is morgen dierenarts! Dat kan toch best leuk zijn? volgens mij hebben kinderen dan erg veel ontzag voor je als je daar in die witte jas staat joh!
Berdien ook succes op de straatspeeldag!

Ben net nog ff bij omaatje geweest, vandaag is ze echt jarig..... lachen dat digitale fotolijstje, er staan 50 foto's op, dat duurt ongeveer een uurtje voordat het allemaal voorbij is gekomen.... begint ie weer opnieuw, dan zijn de foto's voor oma ook weer nieuw! hahahahaha

Nou ik heb net de springfoto's binnengekregen! komen ze; (enne..... ben geen springruiter, doe dit voor de lol en de afwisseling in Niamh's werk)

eerst ff losrijden in de buitenbak;

Afbeelding

Afbeelding

Dan wat verderop in het losspringen;

Afbeelding

2 achter elkaar;

Afbeelding

En dat bouwt dan steeds verder op naar een klein parcourtje en dan zijn we weer klaar! En ben ik meestal doodop.
eerst een halfuur dressuur losrijden, dan een klein half uurtje losspringen en dan nog een klein half uurtje parcourtje oefenen! :z

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 22:06

Knapper is het geworden he :+:

Leuke foto's Ellen :D
en super dat je oma 't fotolijstje leuk vind

Janet := :(:)
:')
Laatst bijgewerkt door Resi_lover op 09-06-09 22:07, in het totaal 1 keer bewerkt

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 22:06

Mooie Niamh! Ziet er goed uit toch!
Die koekjes zit Tobiasje al op te wachten :))

Mambo is al groot zeg!!!

Hier gewoon lekker genoten (in de plensende regen :+ ) van de paardjes....
Pepijn was er al, die heeft een aanvaring gehad met Chayenne...OOPS! Hij belandde in de waterbak na een trap van Chayenne >;)
Dit gedrag moet echt wel weer even intomen....

Cecille

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 22:21

Hallo allemaal moet nog doorlezen van iedereen maar moet even mijn verhaal kwijt :)

Patricia (zoek) op bokt en ik zijn wezen toeren in belgie en we kwamen daar een tinkermerrie tegen. . . . ze zag er erg slecht en ondervoed uit en hebben haar bekeken.. we hebben haar gekocht van een boer die haar net 2 maanden vanuit Ierland had gehaald en dat ze nog magerder was als nu... we hebben in samenwerken met die aardige man de merrie gekocht...

Ze zat compleet onder de teken en de wondjes zoo sneu....en we zijn van mening dat ze daar in Ierland erg veel geslagen is.. ze is zo bang. Maar toen ze op stal stond bij ons en we een tijdje bij haar hebben gezeten begon ze al nieuwschierig te worden naar ons :)

Ze is zwart met 2 x zwarte voorbenen en 2 x witte achterbenen doorlopend naar boven en een paar witte strepen over haar onderbuik...

We hebben de merrie laten onderzoeken door onze DA en hij kon geen echte vreemde dingen vinden... (gelukkig) alleen dat ze gewoon veel en veel en veel te mager was... maar we kwamen nog ergens achter dat ze dragend is en niet pas..... ze is al een grote 10 maanden drachtig... dus we krijgen hopelijk nog een gezond met !!! veulentje erbij van haar.... Het veulen leefde en was mooi groot...

Ze staat nu lekker op stal en staat lekker te eten... wij zijn van mening dat we deze merrie een tweede kans hebben gegeven... en we gaan haar helemaal verwennen en weer de oude maken

Ze is misschien net 1.40 maar is erg moeilijk te zeggen aangezien ze erg mager is maar ze is heeeel lief :)

Ze is 4 jaar en heet Sofie (leuke naam he )

Nou dat was even mijn verhaaltje moest het even kwijt :)

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 22:22

ohhhh die Chayenne! die maakt geen vrienden zo! Hoe kwam het? (mag ik wel lachen om het waterbak gedeelte?)

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-09 22:24

Heb je foto's TV, ben benieuwd met je nieuwe aanwinst, gefeliciteerd! Sterkte met opknappen van dit paardje.

Leuke spring foto's gezien.

Oepsie, arme pepijn.

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 22:26

oh Cecile! Wat ontzettend lief van jullie zeg! Hopelijk knapt ze snel op! En nog een baby erbij!!
Echt maar goed dat er mensen zoals jullie op de wereld zijn!
Nu willen we wel foto's zien natuurlijk!

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 22:30

Gaaf die foto's Ellen van het springen! vind het knap ik doe het je neit na hoor! ben een scheitluis

uberknappe mambo gezien :9

berdien en janet morgen de kinderen entertainen (als dat gaat lukken hihih)

Heb je een foto TV? ben wel beneiuwd!
Wanneerheb je haar gekocht?

Stoute chayenne!!!!

Vanavond heerlijke avond gehad
Zijn even in kerkenveld geweest omdat wij de veulens daar eind juni begin juli heen brengen zodat ze een tijdje paard kunnen zijn op het land. in eerste instatntie een half jaar, mocht het bevallen misschien langer. Zou wel even wennen zijn maar ik denk dat het voor hun ook wel goed is om met een heleboel soortgenootjes lekker te kunnen stoeien.

Toen was er een meisje op Garish aan het rijden, en ik wilde haar zadel even proberenw ant dat zag er wel fijn uit.
Dus ik met mijn hooggehakte laarzen even op Garish gestapt. Was wel even lollig. zo een stukje rondgetuft. Men wat gooit dat beest hoog op zeg.. Ben blij dat ik dat even weet voor het geval Travis er aan toe is :+
Misty loopt veel vlakker, wat ik fijner vind zitten, maar goed alles went :)
Laatst bijgewerkt door D_Travis op 09-06-09 22:31, in het totaal 1 keer bewerkt

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 22:31

Je mag lachen hoor ;)

Had al gereageerd elders, leuk Cecile!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 22:31

Gaaf Dagmar :D

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 22:34

BuBBLeGuM schreef:
Gaaf die foto's Ellen van het springen! vind het knap ik doe het je neit na hoor! ben een scheitluis

uberknappe mambo gezien :9

berdien en janet morgen de kinderen entertainen (als dat gaat lukken hihih)

Heb je een foto TV? ben wel beneiuwd!
Wanneerheb je haar gekocht?

Stoute chayenne!!!!

Vanavond heerlijke avond gehad
Zijn even in kerkenveld geweest omdat wij de veulens daar eind juni begin juli heen brengen zodat ze een tijdje paard kunnen zijn op het land. in eerste instatntie een half jaar, mocht het bevallen misschien langer. Zou wel even wennen zijn maar ik denk dat het voor hun ook wel goed is om met een heleboel soortgenootjes lekker te kunnen stoeien.

Toen was er een meisje op Garish aan het rijden, en ik wilde haar zadel even proberenw ant dat zag er wel fijn uit.
Dus ik met mijn hooggehakte laarzen even op Garish gestapt. Was wel even lollig. zo een stukje rondgetuft. Men wat gooit dat beest hoog op zeg.. Ben blij dat ik dat even weet voor het geval Travis er aan toe is :+
Misty loopt veel vlakker, wat ik fijner vind zitten, maar goed alles went :)

Ikke ben ook een schijtluis (bij ons schijten ze met een lange ij) Maar het bleek al heel snel dat Niamh erg blij wordt van springen, wie ben ik dan om haar dat te ontzeggen! hahahaha
Fijn dat jij kunt beamen dat garish nogal gooit, iedereen mij maar uitlachen dat ik niet zonder zadel kan rijden!
enne wel gaaf dat je (weer?) op de paps van Travisje hebt gereden! en natuurlijk van olijfje!
Laatst bijgewerkt door ellieellende op 09-06-09 22:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Cecille

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 22:36

Jammer genoeg zullen het geen prachtige foto's worden :( maar daar gaan we aan werken dat er snel foto's van komen waar we een vrolijke mooie merrie zijn met een (hopelijk gezond veulen erbij )

Foto's zal ik morgen maken en dan erop zetten :)

We waren gewoon gelijk verkocht toen we haar zagen want als je er doorheen kijkt zien we al een schitterende mooie irish cob merrie met een heel lief en zacht karakter maar wel zo groen als gras

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-09 22:36

Bubblegum Ziggy gooit ook gigantisch hoog op.
Naja het went wel, vind het nog steeds niet echt confortabel zitten.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 22:46

:+: Hoe 'rijk' kan een mens zich voelen....
Afbeelding

Afbeelding

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 22:49

Zucht..........

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 22:55

wauw mooie plaatjes. kan me helemaal voorstellen hoe je je dan voelt :)

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 22:57

Sodeju, dat was weer veel bijlezen!!

Leon genoten van zijn kudde :z

Mooie foto's Ellen, ziet er goed uit!!!
Dat jullie dat volhouden, anderhalf uur trainen :wow: .

TV; fijn dat Sofie nu bij jullie staat. En ook nog een veulentje, dat is spannend!

Janet en Berdien; veel plezier morgen }> :D

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 22:59

Niamh toch net iets makkelijker dan ik hoor...... maar je stapt veel tussendoor hoor, je moet ook op de anderen wachten en als er dan een boefje tussenzit die steevast erlangs blijft scheuren, moet je langer wachten..... soms is dat boefje ook niamh weleens hoor.... dan wordt ze wel moe!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 23:11

Dat scheelt inderdaad. Als ik les heb, is dit een half uur priveles (zonder in- en uitstappen). Na een half uur ben ik er dan ook wel klaar mee.
Ik rij in de bak eigenlijk nooit langer dan een half uur. Ben een luiwammes }:0

Ik ga alweer afsluiten, even tv kijken en dan naar bed :z