Oh mensen, mijn paardjes hebben honger, maar ik ben té melig en heb geen zin de deur uit te gaan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Arme paardjes

Dalijk partiennnnn
?

Morgen verder aankeuvelen. Misschien camera weer mee

.
) naar Berlicum, finale kijken van de Haflinger en Trekpaarden competitie. Zie er een beetje tegenop. Heb de de haflingerdingen een beetje vermeden en heb niet zo'n zin in de "hoe is het met Bert" of de "ik heb het gehoord van Bert" gesprekken. Maarja..
Ik ben dus nog wakker
Ik ben maar wat aan het eten aangezien mn maag ging knorren. Hoop dat ik dalijk nog kan slapen anders heb ik al 3 dagen en 3 nachten niet geslapen... Ik ga dat toch wel voelen nu... snowdon schreef:
Ha Joyce, weet je dat jij eigenlijk best veel weg hebt van Nina uit GTST? Zij (marly) was vandaga bij Ik hou van Holland
Vanochtend heerlijk gekeuteld en gedreuteld met Snowdon, Tobiasje ook mee... heerlijkMorgen verder aankeuvelen. Misschien camera weer mee

Ik ben ook zeer trots op hun. Degene die ervoor loopt is nu de nieuwe eigenaresse van Bries (Teuntje111 hier op bokt) Ze was toen al gek op haar
Bries is die dag kampioen geworden van de merrieveulens. 

Joyce da's wel minder maar via msn/ mail/ sms/ telefoon kun je der vast ook helpen
had je moeten zeggen joh dat je er zo tegenop ziet dan was ik anders wel gewoon ff op en neer gegasd

die zit nu slaperig op de bank met bak koffie

Haha! 

gaaf hoor! Kun je lekker scheuren!!