Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, maar bij een vriendin van mij op t landje had een vrouwtje ook cavia's buiten. Tot het ging vriezen en regen, toen waren het letterlijk ijsblokjes
. Heb echt staan janken, vond het ZO zielig!!
, ja dat is het nadeel aan witte sokken
Net als die gekookte cavia's, als mensen ze in de volle zon zonder beschutting zetten
Die van ons staan buiten als het mooi weer is, in de ren. Onder handdoeken, met parasol en alleen als het niet warmer is dan 25-30 graden. En op het koele gras

_janet_ schreef:Irene jij hebt je caafs toch altijd buiten?
Ik vind het echt tof dat je ze buiten hebt. Zo veel beter dan in een kooitje.

Maar ik ken niet de gehele situatie, dus ik vertrouw volledig er op dat Marleen het beste voor heeft met d'r hartendiefjes
Ja zo heb ik het toen voor mezelf ook "goedgepraat" zo van als het me niet bevalt gaan ze er bij wijze van morgen weer onderuit 

succes !
En dan doe ik hier moeilijk over, terwijl half paards Nederland op ijzers staat. Maarja, dat is het he, met gevoel!

en snert vind ik heerlijk, maar zonder die gekke stukken vlees, die lus ik niet.
stonden in de tuin in hun hok en toen is ze ze vergeten en weggegaan.. wat vond ik dat vreselijk... arme diertjes..