Ah je mobie Leon!

Het weer is iig bagger hier bubble!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Leuk om de dieren eens irl te zien, komen vaak heel anders over irl dan vanaf een foto.
En daarna bij het voeren ook, kom ik in stal, zie ik gewoon 2 brandschone stallen
Bram was ziek geweest, dus de stallen waren van de week niet gemest, dus ik had me al op een bult mest van een week voorbereid
Had m'n pa of ma dat al gedaan
En toen daarna dus met voeren, zie ik gewoon dat Dewi wít is, en dat ik haar sokken gewoon kan zien!
(vorig weekend zakten ze nog 20-30 cm weg in de blub, en was ze zwart tot aan haar buik) Paddock is dus goed aan het drogen. Ik kan niet zeggen hoe blij ik daarmee ben
Eindelijk weer wat droogte ipv die enorme natte rotzooi. Het is onderhand ook wel tijd voor met april.
Cassie (onze oudste koe van 15 jaar) had nog proberen te rennen, maar het ging niet... T arme beest, gewoon te stijf en stram geworden. Maar nu stonden ze buiten, lekker aan het schuren tegen de bomen en maar vreten. Blanche was ook rustig dus jutte Cassie niet mee op, wel tof. Dewi heeft schijnbaar die eerste dag dat ze op de wei stonden jaloers over het hek staan hangen met haar hoofd heel hoog en ogen groot
Prada lieve foto
leon's mobiel overleden
en DA kosten nooit leuk
en 's avonds kot vol visite
Say heerlijk op de wei laten rennen ze was echt Jolig
Vandaag maar niet gereden omdat gister op rechts geen fijn gevoel gaf
maaruh op de wei kon ze dus nog maf genoeg doen
nu wordt t ineens donker buiten

Hier word het licht 
idd wordt ook wel eens tijd!
alleen oude kan niet meer rennen
prada idd misschien wel... is nog wel droog maar dus wel enorm donker
dus zal vast iets komen... gelukkig ben ik alweer thuis dus kan lekker binnen blijven

Snel paardjes gevoerd en terug me bed in. Was immers toch ook Zondag.

Dus hadden geen lekker warme broodjes als ontbijt/lunch..

Banbay was braaf

Ongeveer 2 u op matig tempo gereden, op Aman en Dewi aan het touwtje. Ging lekker, dwars door het dorp gegaan, nog babbeltje gemaakt en toen door de polder weer verder. Paar stukjes heerlijke galop gedaan, daarna gestapt, zat precies uit de wind daar dus bloedheet, dus jasje uit, mouwen opgestroopt en zo lekker voortgestapt in het zonnetje
Was fijn
Daarna weer terug richting huis en op de laatste dijk nog een galop gedaan, maar toen begonnen de dames te meuten. Ik hield Dewi niet meer, en ze wilde absoluut niet luisteren, en Aman aansporen wilde ik ook niet want dan zou Dewi nog harder gaan, en toen verloor ik lengte van touw en had alleen nog maar het laatste slippertje vast. Dus uiteindelijk touw losgegooid over haar rug heen (
) Aman tot stap gezet en Hooo gebruld. Wonder boven wonder luisterde Dewi daar wél naar
Want ze ging gelijk door in draf en stap, en begon toen te eten. Ik helemaal verbaasd afgestegen, touw opgeraapt en weer verder gereden...
Had ik echt niet verwacht, dacht echt dat ze door naar huis zou rennen. Goed afgelopen dus...
Eerste keer dat ik Dewi heb moeten losgooien. Laatste stuk naar huis nog een hagelbui gehad
Maar al met al wel fijn gereden
Ga straks foto's spammen, maar....

) Ik zat al te denken aan castreren, maar dan moet ie ook tijdelijk apart staan. Nu vrij onverwachts eigenlijk binnen een dag al 3 serieuse reacties die interesse hebben in Swift. Wel moeilijk kiezen, want het gaat natuurlijk om weinig geld (geen papier/chip en hoefprobleem) en we willen wel een goed tehuis.

Helemaal de sfeer die we willen!!!