@ Vasthi: nog gefelicteerd met Julian!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.

Annick schreef:whahahahahah erg he, jullie zullen wel denken : met wat voor mensen gaat die Annick om hehehe
Maareuh...
Naar wat voor iets ben jij dan uitgegaan?
Zie dit mijn ouders echt niet doen... Maya schreef:Annick schreef:whahahahahah erg he, jullie zullen wel denken : met wat voor mensen gaat die Annick om hehehe
Eerlijk? Dat dacht ik net ook effe...Maareuh...
Naar wat voor iets ben jij dan uitgegaan?
Zie dit mijn ouders echt niet doen...

Maar dan is het me al duidelijker ja
Echt zo zielig maar aan de andere kant wel degelijk een groot stuk opvoeding. Cesair is redelijk arrogant zeg maar en vertoond weinig kauw gedrag.

, en hoop dat het toch een fijne dag word.
haha
Wel vervelend van poppetje 101 zeg!
Mooie foto’s!
Ze is dan zo ongelovelijk druk als ze het strand ziet, zolang iedereen stapt gaat het goed, maar zodra 1 iemand de draf aanzet dan is ze niet meer te houden, ze maakt een heel idote sprong voorwaarts en
paard. We gingen een wedstrijdje doen en miep laat gewoon alles achter zich. Tuurlijk fijn zo een paard, maar soms zou ik wel eens een banketstaaf rozewater willen hebben hoor
Jean schreef:Ik heb ook ernstige spierpijn, ben gisteren met de meiden naar walibi geweest en natuurlijk in de achtbaan, moet je ook niet doen natuurlijk op deze leeftijd, hahaha
Ja ik zei al: ik kom eraan fietsen, maar jij wilde weer niet wachten he! 

Tis wat hoor zo'n ontstoken baarmoeder...
In het mennen zal ik waarschijnlijk pas fanatieker worden als Hercules daar oud genoeg voor is (dus uhm... dat gaat nog zeker 1.5 jaar duren
)
en ook wel een beetje boel op TM d'r hond 

Gefeliciteerd met Julian!
Ik hoop dat het meevalt voor je… 
jammer dat jij het mennen zelf niet leuk vind, anders had dat nog een optie geweest omdat meer te doen. Maar mss denk je er over een poosje anders over. Wel heerlijk dat je met wanagi zo'nm fijne band hebt! 

Met Flan gaan we ook echt niet meer naar het strand. Ook zo lijpo dan… 

als je het maar leuk heb gehad.
sorry als het fout is hha
hihi dus ik was n beetje, klein beetje maar
boos haha