[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

flettie

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 22:37

coydog

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 22:46

Gefeliciteerd Diny!!!!
Hij is precies 9 jaar jonger als Myrthe, dacht net weer oja da's waar.
Cesair wordt ook een grote meid, alleen niet op de leukste manier.
Ze komt er wel doorheen, het is weer een stukje opvoeding.
Hoop dat je snel over het gevoel heen bent dat je gemeen bent wat dat ben je niet hoor, ieder veulen komt wel wat tegen in z'n leven.

Marco moet maar wat meer met Mo gaan doen, we hebben het er tussendoor nog een beetje over gehad en die beslissing genomen.
Kar opknappen en hij gaat naar buiten met haar(eerlijk gezegd vind ik mennen niks aan, sorry).
Myrthe is een ander karakter dan ik en natuurlijk jonger, dat zal misschien toch uitmaken.
Zelf probeer ik de wat spannender dingen (voor Mo) te gaan doen, geen dressuur maar springen en boscrossen .
Wannes is een lieffie, als ik in de wei kom, komt hij altijd een kusje halen.
Daar heb ik een hele andere band mee ondertussen.

Annick

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 22:59

Gefeliciteerd Diny.
ik kan me voorstellen dat het moeilijk is voor jou en Cesair.
komt vast goed

Coydog: tja moeilijk met jou en Mo.
ik weet wel ongeveer hoe het gaat, maak het meestal ook mee op stal.
is niet leuk als je paard weg loopt voor je in de wei.
tis een beslissing die ik niet graag zou willen neemen.
ook nog gefeliciteerd met Myrthe.

mooie avatar tinkermuts

Jellie, wat een scheet he die Lemmy!!!!!

Pellie: te gek van dat zadel, heb ze eigenlijk nog nooit gezien, staan ze ergens op het net???

Snowdon: ben je er al uit wat je gaat doen??
wel een gedoe natuurlijk 2 paarden op een verschillend adres.
maar ik zou doen wat het beste is voor het paard.

jacky2: ook een te gekke dag gehad zo te lezen

Bonte : ook weer mooie foto's in het water zeg, prachtig.

desillies: ook mooie foto's, heb je er al zin in de 19de???

haha roos een kater, hehe.
ik heb gisteren niet gedronken maar heb het gevoel dat ik een fles wodka achter mn kiezen heb geslagen hahaha.
was wel een geslaagde avond:
rara wie van de 4 is mijn dochter
Afbeelding
whahahahahah erg he, jullie zullen wel denken : met wat voor mensen gaat die Annick om hehehe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 23:14

Vasthi, gefeliciteerd met Julian!

Coydog ook gefeliciteerd met Myrthe! Wbt Mo, dat weglopen in de wei herken ik ook, is een van mijn grootste frustraties mbt Dewi, ik kan daar zo boos om worden, me zo aan ergeren, en zo aan irriteren. En dat mag je totaal niet laten merken, want dan krijg je dr helemaal niet te pakken. Wbt dat rijden... sja... probeer het idd eens op een andere manier? Wellicht dan alleen de leuke dingen doen (dus springen en buiten rijden). Het is jouw paard, niemand die jouw Mo afneemt als je niet meer dressuurt in de bak. Maar doe gewoon waar je zin in hebt, en ook op dat moment, en laat het dier verder. Myrthe en Marco zijn er toch ook lekker mee bezig? Dan vertroetel jij Wanagi lekker, en doe daar uiteindelijk wat grondwerk mee, en dan wordt dat jouw rijdier?

Koppie op he?

Pellie, ik hoop dat dit HM zadel je wel goed bevalt, je begrijpt dat ik er álles over wil horen als je het hebt kunnen kopen en lekker ligt, en hoe het is met rijden enzo. Heb op Horse Event haar nog een clinic-iets zien geven, en het zadel van dichtbij gezien, vond het wel een leuk concept, alleen de afwerking niet zo mooi, maarja, het is natuurlijk ook een wat zachter zadel, dus niet zo'n strakke vorm als bij een zadel met boom.

Annick schreef:
whahahahahah erg he, jullie zullen wel denken : met wat voor mensen gaat die Annick om hehehe

Eerlijk? Dat dacht ik net ook effe... Maareuh... Naar wat voor iets ben jij dan uitgegaan? Zie dit mijn ouders echt niet doen...

Annick

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 23:37

Maya schreef:
Annick schreef:

Eerlijk? Dat dacht ik net ook effe... Maareuh... Naar wat voor iets ben jij dan uitgegaan? Zie dit mijn ouders echt niet doen...

Ik ben naar het Terra Gotha festival geweest.dat is een gothic festival.
ik moet daar altijd filmen.
en er lopen daar mensen van allerlij Pluimage, die trouwens heel erg aardig zijn, de buitenkant zegt meestal niet veel.
en tja ik ben niet zo standard denk ik, maar ik geloof dat mijn dochters me wel oke vinden
Annick

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 23:38

Daar gaat het idd om Maar dan is het me al duidelijker ja

Ladies (en heer) welterusten weer!

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 05:20

Goedemorgen allemaal,

ben een poging aan het doen om bij te lezen

silas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 05:56

Goedemorgen allemaal,

Sjemineeeeetje wat een weekend...

Zaterdag stallen gemest en naar WenK gegaan ivm Cesair,wat een lekker ding is die Cesair! Echt een poepie en heel aanhankelijk...

We zijn bij het weiland gebleven tot een uurtje of half 6 om een beetje in de gaten te houden hoe het ging. We moesten meerdere malen de draadjes weer aan elkaar knopen omdat Cesair er weer doorheen sprong. Ze werd regelmatig weg gejaagd. Echt zo zielig maar aan de andere kant wel degelijk een groot stuk opvoeding. Cesair is redelijk arrogant zeg maar en vertoond weinig kauw gedrag.
Toen hebben we zaterdag middag besloten om per direct Hindu en Maddox te halen om op die manier Cesair een extra kans te geven zich ergens bij aan te sluiten.
Tja dat is niet makkelijk. Na een hele avond rondbellen was het uiteindelijk rond half 12 geregeld...

Zondag dus op pad.... Eerst is Dobbel bij Silas komen kijken en dat was erg gezellig! Helaas hadden we niet veel tijd want om 1 uur moest ik bij WenK zijn om met haar oom samen Hindu en Maddox te halen. We hebben echt zwaar in de file gestaan en waren zo rond half 4 bij Esme.
Het laden was eigenlijk zo gebeurd!
En om bijna kwart voor 5 waren we weer bij het weiland...
Die brave Hindu gedraagt zich echt heel dapper en was super braaf in de trailer en Maddox ook!
Voorbeeldige tinkers.
We hebben ze er maar gauw bijgezet en dat ging eigenlijk heel soepeltjes. Er werd wat heen en weer gedraafd en geshowt vooral!!
De zusjes showde zij aan zij, erg gaaf om te zien....!
Maar echt jagen en dreigen gebeurde er niet. Cesair gedroeg zich al veel beter en was voortdurend aan het kauwen en mocht zich al een klein beetje aansluiten bij Hindu en Maddox.

Na het eten zijn WenK en ik in het donker weer even gaan kijken en het was best rustig in het weiland dus we hebben er een goed gevoel bij....

Tja heb wel een beetje bijgelezen maar gewoon geen tijd om te reageren. Ik ga vanavond maar een poging doen.
sorry

Ik wil wel graag de mensen sterkte wensen die het kunnen gebruiken

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 06:24

Morge Allemaal,

Ik ben zeer sjagrijnig, was om 4 uur al wakker en kon niet meer slapen !
Nu kan ik gaan zitten wachten of ik rond zevenen word opgebeld om te komen werken,terwijl ik special vrij had gevraagd voor mijn verjaardag.

Goed begin van mijn verjaardag he,en ik ben 35 geworden,word je ook niet vrolijk meer van !

Zo even gespuit ,nu maar koffie gaan zetten om weer vrolijk te worden.

Ik heb weer leuke verslagen en mooie foto's voorbij zien komen.

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 06:35

MOGGUH

Fijn dat Cesair een beetje aansluiting krijgt, valt ook niet mee voor z'on klein ding, maar het moet toch gebeuren en het gaat vast helemaal goed komen.

Lemmy is cool

Wat een baarmoederproblemen tegenwoordig met die teefjes, ben nogal een voorstander van sterliseren om dat soort problemen te voorkomen want je hoort het steeds meer.

Coydog, moeilijk punt, doe wat voor je paard en jezelf het beste is en denk er goed over na, zeg altijd, als ze weg zijn kun je niet meer terug.

Snowdon, leuk aanbod maar wel lastig je paarden op twee adressen.

Zo, weer lekker werken, vanmiddag de griepprik halen, krijg ik weer z'on fijne stijve dikke arm.
Zometeen maar eerst die bolle gaan voeren.

Fijne dag allemaal.

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 06:46

Jacky, toch gefeliciteerd hoor , en hoop dat het toch een fijne dag word.

jacky2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 07:07

Nou ik ben gebeld en kan aan het werk !
Iedereen een prettige dag toegewenst doei !

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 07:31

Goedemorgen!!!

Ik ben gesloopt... Ga zo hondjes uitlaten, paarden voeren en dan naar m'n werk. Als het goed is hoor ik vandaag ook meer over mijn contract...

Heb wel ff snel bijgelezen. Ik denk dat het wel goed gaat komen met de groep. Hindu en Maddox lieten Cesair al behoorlijk bij zich komen en de "oude garde" jaagde al niet meer... Kon met een geruster hart gaan slapen dan zaterdag hoor...

Ik hoop dat mijn auto op tijd gemaakt is (lekke band) zodat ik in mijn pauze nog even langs kan rijden...

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 08:23

Jacky, gefeliciteerd hoor en toch een fijne dag

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 08:26

Goedemorgen!

Jacky2, Julian en Myrthe (alsnog) gefeliciteerd met je verjaardag!!

Coydog, volg je hart en zoals iemand voor mij al zei: eenmaal weg kun je niet meer terug. Misschien kun je de troubles inderdaad een beetje oplossen zoals je zelf al omschreef...

Snowdon, Uk heeft het volgens mij ook prima naar z'n zin bij 't Sander. Dus waarom precies ook weer verkassen? Op je fiets elke dag 2 adressen af is geen pretje met de winter die eraan komt...

Arme Cesair, moet ze toch een grote meid worden nu. Terwijl het nog zo'n beebie is eigenlijk. Komt wel goed hoor Vashti!

Verder weet ik het niet meer.... Sorry.... Het is nog vroeg....

Fijne (werk-)dag allemaal!

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 08:28

Schrikken van je hond, Peetorlan, gelukkig is het goed afgelopen
Ik vind haar echt prachtig!

Leuk, koetsiersbewijs, wil ik ook ooit nog eens gaan halen!

Silas is echt geweldig!!! Die skippy haha

Super dat het rijden zo lekker ging, Maya!!

Dio is zó stoer..

Leon; ik zou het helemaal niet zo’n slecht plan vinden, alleen die 2 adressen kan lastig zijn, dat heb ik zelf ook..

Jellie; lekker gereden dus, mooie foto… wat een heerlijk weer om lekker in het water in de weer te zijn!

Mooie foto’s van Irish hoor, Lonneke!

Haha, Roos, flink weesten stappen zo te lezen Wel vervelend van poppetje 101 zeg!

Cora; moeilijk zeg, Heel veel succes en sterkte met de beslissing!

Succes met je zadel, Pellie! Ben benieuwd!

Jellie; Lemmy is liefff!

Vashti; Nog gefeliciteerd met Jullian!!! Enne, heel herkenbaar, ik vond het ook zo sneu om die 2 van mij uit elkaar te halen.. Kaylen deed echt heel zielig de dagen erna..
Maar nu gaat het wel erg goed!

Lekker buikje al van Flettie zeg Mooie foto’s!

Coydog; Nog gefeliciteerd met Myrthe!

Silas; ook een lekker druk weekend gehad zo te lezen!

Tinkermuts; succes met de prik halen, brrrr.. doodeng vind ik zulke dingen!

Jacky; gefeliciteerd !!!!!

Succes met je contract, WenK! Spannend!

Zo, ik ben weer thuis van een weekendje Port Zélande, was heerlijk weer. Ik heb paardgereden op het strand.. viel een beetje tegen, ik had een afgestompt paard, wat je zo onderhand vooruit moest schoppen… had liever Shak bijgehad, haha, maar het was verder erg leuk!

Ik heb een mailtje gehad van een bokker die interesse heeft in Kaylen en wil komen kijken..
Ik weet niet zo goed wat ik moet doen.. hij is in principe wel te koop, maar het is toch moeilijk omdat het nu toch vrij snel gaat…

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-05 08:38

Jacky2: zag er gezellig uit die menfoto

Coydog: Moeilijke keuze,ik weet wel ik heb mijn merrie nu 7 jaar, en ik heb al veel paarden gereden. Maar er is er niet 1 waar ik zo veel strijd mee gehad heb en nog steeds heb als met mijn eigen merrie.

Pellie: hopen dat het zadel goed ligt!

Jellie: Wauw wat is het toch een plaatje!

Vasthi: dat had ik ook in het begin met Ro hoor, die werd ook niet bepaald liefdevol onthaald, maar dat is ook helemaal goed gekomen!

Annick: wow heftige pic hihi

Mazzelmeid: hmm lekker een weekendje weg!

Pff ben weer bij hoor! Zit hier een beetje in de lappenmand, gisteren toch een spier verrekt denk ik. Madam was ook zo druk met laten zien dat ze makkelijker op 2 dan op vier benen loopt. Ze is dan zo ongelovelijk druk als ze het strand ziet, zolang iedereen stapt gaat het goed, maar zodra 1 iemand de draf aanzet dan is ze niet meer te houden, ze maakt een heel idote sprong voorwaarts en paard. We gingen een wedstrijdje doen en miep laat gewoon alles achter zich. Tuurlijk fijn zo een paard, maar soms zou ik wel eens een banketstaaf rozewater willen hebben hoor

Nog even een pic van gisteren:

Afbeelding

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 08:43

Ik heb ook ernstige spierpijn, ben gisteren met de meiden naar walibi geweest en natuurlijk in de achtbaan, moet je ook niet doen natuurlijk op deze leeftijd, hahaha

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-05 08:44

Jean schreef:
Ik heb ook ernstige spierpijn, ben gisteren met de meiden naar walibi geweest en natuurlijk in de achtbaan, moet je ook niet doen natuurlijk op deze leeftijd, hahaha

whahaha ouwe sok Ja ik zei al: ik kom eraan fietsen, maar jij wilde weer niet wachten he!

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 08:56

Goedemorgen allemaal

Zo, en na mijn ego-berichtje van gisterenavond zal ik nu wat socialer zijn

@ Peetorlan: nog sterkte met je hond Tis wat hoor zo'n ontstoken baarmoeder...

@ Koetsiersbewijs: heb ik ook maar ik heb dus al zeker 2 jaar niet meer op de bok gezeten In het mennen zal ik waarschijnlijk pas fanatieker worden als Hercules daar oud genoeg voor is (dus uhm... dat gaat nog zeker 1.5 jaar duren )

Ik is in love..... op Dio en ook wel een beetje boel op TM d'r hond

@ IL: mooie foto's van Irish!

@ Cora: sterkte met wat voor beslissing je dan ook gaat nemen. Ik heb er ook wel eens serieus over na gedacht om Fayette te verkopen maar ben nu zooooo blij dat ik dat nooit heb doorgezet!

@ Coydog en Vasthi: nog gefeliciteerd met jullie kinders!

@ Vasthi: je bent helemaal niet gemeen hoor! Die kleine Cesair zal aan haar ontvangst niets traumatisch over houden behalve dan wat meer respect voor andere en oudere paarden.

@ WenK: sterkte vandaag met je contract! Bevalt het werk je nog steeds?

@ Mazzelmeid: ook al zo'n moeilijke beslissing te nemen. Ik zou zeggen: nodig haar uit, kijk het aan of het tussen haar en Kaylen klikt en tussen haar en jou, ga eens bij haar kijken waar Kaylen eventueel zou komen te staan. En heb je er een goed gevoel bij dan doen, heb je er geen goed gevoel bij dan hou je Kaylen nog lekker even voor jezelf.
Een voordeel is natuurlijk wel dat het een bokker is

@ Jacky2: gefeliciteerd met je verjaardag vandaag

En nu maar weer aan het werk.....

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 09:35

Goedemorgen!

Allemaal lekker geslapen?

Vasthi, voel je niet schuldig. Komt vast goed met Cesair Gefeliciteerd met Julian!

Cindy, saaie cursus vandaag… Ik hoop dat het meevalt voor je…

Coydog, ook nog gefeliciteerd met Myrthe! jammer dat jij het mennen zelf niet leuk vind, anders had dat nog een optie geweest omdat meer te doen. Maar mss denk je er over een poosje anders over. Wel heerlijk dat je met wanagi zo'nm fijne band hebt!

Annick, volgens mij is de meest rechtse je dochter… Niks mis mee met die mensen!

Silas, lekker druk geweest.

Jacky, gefeliciteerd! Hopelijk is de rest van je dag een stuk beter

Tmuts, Bij mij in de omgeving merkte ik wel vaker dat teefjes er onregelmatig loops werden. Succes met je griepprik!

Mazzel, Lekker naar je zin gehad dus in Port Zélande! En super weer hiervoor natuurlijk. Jammer dat je een wat afgestompt paard had maar toch lekker op t strand. Wel spannend mbt Kaylen.

IL, die foto is echt prachtig. Statig. Balen dat je wat in de lappenmand zit Met Flan gaan we ook echt niet meer naar het strand. Ook zo lijpo dan…

Bedankt allemaal nog voor de reacties op Fantje en Lemmy

Jean, ook beterschap met spierpijn

Nou, ik ga weer snel verder!!!!! Fijne dag allemaal!

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 09:58

Heb 5 pagina's te lezen en nog een heleboel topics. Komt later, op mijn werk in de pauze ofzo
Gisteren had ik geen tijd, was aan het bevallen. Resultaat: 1 poesje, 4 katers. (2 gladhaartjes, 3 krullenbollen)
Afbeelding

Samy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 10:02

aaah wat lief ... hou je zelf ook wat ?

Annick

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 10:06

goede morgen allemaal

Silas: leuk weekend gehad, gelukkig gaat het nu goed op de wei

Tmuts: succes met je prik, hoop dat je arm niet te dik word.

Mazzelmeid: zo lekker een weekend in het mooie zeeland geweest.
lekker is dat he!!!

Jean Spierpijn hehehe eigen schuld als je het maar leuk heb gehad.

Jellie: je gaat door voor de koelkast haha, het is inderdaad de dame in de rode jurk.

fjordkootje: ach wat lief, blijf foto's maken he, wil wel zien hoe die Krullenbollen eruit gaan zien.

zo weer gaan werken, van 1 tot half 6.
dus mijn oudste dochter moet op Dio letten.
hij word nu wel stout hoor.

werk ze allemaal
Annick

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 10:19

jacky, van harte gefeliciteerd!
lekkere rit gemaakt gisteren dus, leuke foto's hoor

cora, heb gepbt, gefeli met myrthe ook
lees hier dat je al wat dingen hebt besloten om te gaan doen, misschien gaat het dan een stuk beter, toch ff een beetje afstand dan en gewoon de leuke dingen ff doen

pellie, beterschap voor peewee ook, schrikken zeg
en gam lelijk doen tegen lutske als jij dr bij bent, iets van beschermen ofzo, of echt van jij bent zn vrouwtje en zij mag dr nog niet bij...
succes met dit zadel, hopen dat het goed ligt

jellie, super lemmy foto

vasthi, fijn dat het goed gaat met vasthi, maar cesair dus ff niet zo in de nieuwe groep, zal even tijd nodig hebben
gefeli met julian trouwens!

spetter, jij begrijpt het verhaal van cora dus ook, zelf ook gehad met je tink, ik dus ook met king, je hebt het over die mooie momenten he
met king had ik voor 90% mooie momenten, voor 10% strijd en frustraties terwijl ik zo niet in elkaar zit, in het nieuwe boek van hemphling gaat het daar dus ook over, dat een paard het in zich heeft om het slechtse uit de mens naar voren te halen om er vervolgens zelf het meest onder te leiden
maargoed, ondanks de meeste prachtige momenten met king gaat het dan toch niet meer ofzo, en als die klik weg is, dan is het denk ik gewoon het eerlijkst wat je kan doen zowel voor jou als voor je paard, maar dat is iedereens eigen keuze van wanneer en wat
bij king kwam het spontaan in 1 avond, en de volgende dag had ik hem al verkocht, was wel heel extreem hihi

annick, ook geslaagde avond gehad dus
de meest rechter is geloof ik je dochter sorry als het fout is hha

wenk, vandaag nieuws over je contract dus
en gelukkig met cesair al iets beter

mazzelmeid, haha het waren nog positieve dingen eigenlijk ook wat 101 had gezegd maar ok wel vrij persoonlijk zeg maar hihi dus ik was n beetje, klein beetje maar boos haha
lekker weekendje weg geweest, jammer die afgestompte paardjes...
en iemand interesse voor kaylen, moeilijk hoor

IL, verrekte spier, minders...

jean, ook al spierpijn, maar wel leuke dag gehad in walibi

fjordkootje, gefeli met de kittens!!! lieve foto zeg

zo, ik is uitgeslapen
pijn aan mn benen was gister ook niet normaal, moest meer doen van fysio maar dat gaat dus echt nog niet
vrijdag weer naar ziekenhuis voor controle dus zal het er is ff over hebben

zometeen weer oefenen met fig, krijg weer ff hulp dus dat is altijd leuk
zal vragen of de digi mee zou mogen... wel lekker weertje namelijk
tot strakkies