willen ze niet Nathalie, want iedereen is gek van die tinkers (zeggen ze) heb ook het idee dat het een beetje ons steken is hoor. Want het is nou eenmaal onze gevoelige snaar. Laat ik het zo zeggen, het zit daar heel gevoelig in elkaar.
Maya zoals jij het zegt zo is het ook gewoon. Maar toch het zit heel diep van binnen.. en ik ben er best verrot van eigenlijk. Zij hebben eerder nml veel in de lessen moeten lopen maar zijn zo verandert nu ze dat niet meer doen.
Grit
Geplaatst: 30-08-09 23:01
Het zou mooi zijn als hij/zij jullie een lagere "gunprijs" zou geven. Maar dan is het nog een risico, omdat je niet weet hoe gemakkelijk je ze kunt verkopen. Ik snap de situatie ook niet helemaal, staan ze nu bij jullie en hebben jullie ze altijd gratis onderhouden??
Ik ben het ook wel eens met wat Maya schrijft. Je moet jezelf niet in de problemen brengen en zeker niks overwegen ten nadele van Travis.
Zo zou je het kunnen zien Grit, het is allemaal zo gegroeid eigenlijk, moeilijk om uit te leggen.
Het is ook neit zo dat ik voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten hoor, maar dan dnek ik dan zou ik het leuk vinden voor ze dat ze eventueel ergens anders een mooie plek krijgen. Maar het liefst willen we zelf natuurlijk. Maar goed dat kan nou eenmaal niet allemaal.
het is ook neit op stel en sprong maar het overviel ons vanmiddag enorm. Communicatie loopt daar zowiezo neit altijd zoals het zou moeten dus als het je zo medegedeeld wordt en zoek het verder uit ja dan komt het heel rauw op je dak
Hmmz ik heb totaal geen ervaring met ZE-paarden en al helemaal niet met verkoop hiervan, dus mijn reactie moet je m.n. zien als over Misty.
Ik ga eigenlijk wel met Maya mee bij nader inzien.
snowdon
Geplaatst: 30-08-09 23:09
Vandaag trouwens een erg leuk hengstje gespot Machu, een 4-jarige hengst (1.53m), van Thunder. Is nu goedgekeurd bij GCDHA, staat in België nabij Koksijde. (Oostduinkerke oid) Hij en Woody reden ook onder het zadel, zo schattig met een klein meisje op de rug. Twee maand geleden voor het eerst iemand erop.... was ook nog wel te merken, maar echt zooo braaf! Ja, wij zijn wel een beetje verliefd
bedankt voor jullie reacties, het lucht in ieder geval even op om het te delen met mensen die ook zon band hebben met hun dieren. Veel mensen snappen dat namelijk neit als ik het ze uitleg. En ik ben het voor nu even kwijt, dat lucht wel ff op.
Denk ook niet dat je voor duppie op eerste rang wilt zitten hoor Dagmar, maar als je al zoveel voor die paarden hebt gedaan qua onderhoud etc, dan is het logisch dat je een vriendenprijs zou mogen verwachten. En het is ook begrijpelijk dat je ze graag een goed tehuis gunt...
Maar je kan idd niet altijd alles zo voor elkaar krijgen zoals je wilt. Manege paard bijv, die zullen er toch altijd wel zijn... en hoewel het niet altijd ideaal voor die beesten is, soms zijn die dingen nou eenmaal zoals ze zijn...
Echt stom zeg.. Ik heb ook met heel veel pijn Nora en Avalon 'afgestoten' deed ook erg pijn.. nu af en toe nog wel.. maar dat ging ook echt niet meer.. en ik wou de kosten ook niet dragen.. Ik zou wel willen zeggen; neem een beslissing met je hoofd, niet met je hart.. hoe moeilijk het ook is... Denk aan Travis.. hij heeft je ook nodig..
Maya ik vind het heerlijk hoe nuchter jij altijd reageert, vooral nu heb ik zoiets van zoals jij het zegt zo is het ook gewoon. Thnx Ik hoop dat we tot een oplossing kunnen komen, tot die tijd ga ik extra van ze genieten..
Persoonlijk zou ik nooit voor een paard met ZE kiezen. Ik vind het zo ellendig om te zien dat ze de hele tijd jeuk hebben.
Fijn dat het oplucht Dagmar, ik zou me ook rot schrikken en gaan denken hoe ik het kan oplossen. Maar ik denk dat het in deze situatie jouw vermogen te buiten gaat en je moet meegaan in de keuze van de eigenaar.
Omg ik zie net dat ik in anderhalf uur al zon 7 sigaretten heb gerookt.. hoezo stress..
haha geinig die verschillende meningen over Machu
snowdon
Geplaatst: 30-08-09 23:21
Grit schreef:
Zo vanaf de foto krijg ik geen "wow "gevoel. Eerst nog maar een beetje uitzwaren.
Vanaf foto's snap ik die reactie helemaal En uitzwaren moet hij inderdaad nog, dat is nog duidelijk te zien. Maar hij is ook pas 4
D_Travis
Geplaatst: 30-08-09 23:22
jezus ik zie nou wel zoiets zieks op tv.. op spuiten en slikken laten ze een soort seksvormzien met allemaal bloed en scheermessen en weet ik veel wat..
Grit
Geplaatst: 30-08-09 23:23
Hij is nog maar een broekie Heb je zelf geen foto's gemaakt vandaag??