Eten is klaar, maar Wilco is er nog niet. Dus maar even wachten.
pff wat is het verschrikkelijk benauwd hier zeg. Er komt een dikke onweersbui aan.
ellieellende
Geplaatst: 09-06-09 18:10
Zooooow weer thuis!
Doet Ziggy normaal niet circusje spelen dan? Leuk dat je het ziet en dan ook je fototoestel nog eens bij de hand had! Niamh kan op 4 benen in de lucht springen en dan in de lucht draaien. Maar die heeft volgens mij serieuze circusambities, gelukkig betrekt ze mij daar nu niet meer in, en doet ze het niet meer als ik erop zit!
Ziet er allemaal goed uit bij Dundee toch? Hij kijkt ook happy hoor! vanaf de foto heeft ie een hoog knuffelgehalte!
Vind de L proeven makkelijker te rijden dan de B proeven moet ik eerlijk zeggen.... pffff vooral in Juli dan krijgen we er fijn proef 3 bij!!! arrrgghhh dat vind ik zo'n klote proef! Wijken gaat voor de L prima, we kunnen netjes 4 a 5 passen recht wijken, das genoeg voor de L. Dus ik stap bij de 10 wp in de B heel snel over naar de L. De jury kijkt wel wat strenger naar aanleuning, impuls en rechtgerichtheid in de L, dat dan weer wel.
Dundee daar in tegen doet soms een rodeo paard na. Koppie tussen de voorbenen, bolle rug en stuiteren maar. Dundee hupst soms als een konijn door het land, stijgert, bokt erop los. Dan heeft hij nog zijn renpaard imitatie. Neusgaten wijdt open, koppie helemaal naar voren in 1 lijn met zn rug en gaan met die banaan.
gefeliciteerd, en wat een kleur verschil, jeetje joh.
syl zal ik nooit zo zien stuiteren als ziggy op de foto's. zit niet echt in dr aard
Resi_lover
Geplaatst: 09-06-09 20:54
welkom Marian! Zoë is echt leuk
Knappe Binqy gezien
NAthalie bij Jelmer geweest
gave foto's janet Dundee is ook weer beetje vrolijk
Schimpje druk met de wedstrijden
Eva
Tobias alweer 1 jaar
En (lijnende) honden 't valt me wel op dat er honden zijn die zwaarder dan mij zijn Zitten jullie Sem een beetje uit te schelde voor Jack Russel
En druk aan 't lijnen
NATHALIE Heb je geen foto's ofzo die je kan plaatsen
Resi_lover
Geplaatst: 09-06-09 21:00
Ooh, ik heb nog foto's van HEUUUULE arogante Mambo Om 6 uur 's ochtends op de dag van het aangespanne paard toen we aan het wachten waren tot Annita me kwam ophalen
Gats, met al die castratie-narigheid ga ik nog maar een keer op mijn blote knietjes dat Flynn gewoon helemaal geen last heeft gehad. Ja, het moet hem flink pijn hebben gedaan maar verder helemaal niks geen last. Ben ik echt ontzettend dankbaar voor
Ik zou ook in het L starten met Benson, de punten in de B heb je nou wel en al haal je minder punten, het is toch weer een mooie oefening?
En Ziggy zoals we hem nog nooit hebben gezien, wat leuk!
Eeennnnnn... welkom Marian!
Verder wee'k niemeer
Morgen meelopen bij de Straatspeeldag in Veendam. Oh boy, een hele middag tussen de kinders. Ik hebt d'r zin an
Resi_lover
Geplaatst: 09-06-09 21:03
ooh, bah, Berdien, vreselijk al die gillende kinderen 'k heb medelijden met je hoor
Nathalie83
Geplaatst: 09-06-09 21:04
Whaaaaa ik vind mambo gaaaaaaf
Heb Jelmer mooi in de vlechten gezet.. maar natuurlijk vergeten foto's te maken En heb verder geen nieuwe foto's..
ik werk met kinderen maar die straatspeeldagen blijf ik altijd erg ver van uit de buurt!! Pff allemaal van die losgeslagen onhandelbare koters.. sterkte berdien..