Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en ben benieuwd naar de filmpjes
!! 

Puchje schreef:Hey Schimpie! Hoe is het gegaan met Benson?
Hij was heel braaf, liet zich netjes rijden, hadden 180 punten en een zesde prijs (van de 28 KWPN-ers!!) Er werd in het algemeel heel laag gepunt, maar ook baggerslecht gereden. Combinaties die de hele proef geen hoefslag hebben gezien, paarden die erbij liepen alsof ze zo in de tuigpaardenrubriek konden starten... Was zelfs iemand met 103 punten!! (ter vergelijking, Benson had precies 60% van de max. score, 180 punten en dus een winstpunt)
en kan met trailer net zo hard optrekken als zonder als je niet in spiegels zou kijken zou je niet merken dat er iets achter hangt
Heb ik hem speciaal op uitgezocht
als ik Ingrid zeg bedoel ik haar en andersom
maar voor anderen is het idd lastiger
maar john noemt me bv ook vaak Meisie dus das dan ook makkelijk
Benieuwd of auto iets is en je straks leuke nieuws komt vertellen
ja idd zag gisteravond al dat er ijs op auto's zat... en idd duur 1ste pakketje
postcode leek zeker op die in Limburg
Marleen late afbellers ... vervelend als je er al helemaal rekening mee hebt gehouden met hapjes nu moest de rest meer eten
Hopelijk toch nog wel genoten met de mensen die er wel waren... feest toch niet laten verpesten door mensen die niet komen
wat een snoekskoppie heeft Kanyana trouwens mag Say wel beetje van hebben 
en dan kun je de link hier plaatsen
dat zie je toch wel de meesten doen
en idd sommigen af en toe wel meerdere foto's, maar meer dan stuk op 5 toch volgens mij niet
dewi ook lui
TK van balou af maar er weer op en goed afgesloten
da's balen ... hopelijk snel weer in orde gemaakt door massimo!
alleen de 2 bovenop zou ze nog net groot genoeg vinden
je hebt foto's genoeg
103/30 is een 3.4 gemiddeld
Eindelijk hebk het dekje wat ik wou!!
maar morgen ben ik er weer
en de hyacinten en tulpen beginnen ook al te komen
eind vd mand klok verzet of niet ?!