Ik ga de paardjes uitmesten. En dan de schuur opruimen/leegruimen daar staat nog een hoop van onze inboedel (kasten dozen etc) er moet nog een paardenbox bij want John kan zijn kalveren niet meer kwijt en Bravour moet dus uit zijn hok.
blegh hem nog meer hoofdpijn als eerst, lijkt wel of mn hoofd vol snot zit
zometeen wel een appeltaart bakken, en 2 chocolade taartjes voor vanavond als toetje.
vooraf maken we gerookte kip met kerriesaus op een bedje van sla en dan vissticks (omdat papa en mama die altijd uit elkaar laten vallen wouden ze graag dat pim ze een keer zou maken, prima, dan maar geen dure varkenshaas ) en aardappeltjes uit de over naar het recept van hier. met spinazie ala creme (want dat hoort bij vissticks ) en dan chocolade taart als toetje.
Britta, sterkte Mijn papa heeft dit ook gehad.. Mirjam nog ziek Gefeliciteerd met Pim Afvallen.. hihi Ik ben nu bija 8 kwijt binnen 2 weken.. Waar ziek zijn niet goed voor is Inge
Hooi Ze belde net van een dierenwinkel, ik had daar vorige week een hele leuke mand voor Snowy en Amy besteld, hij zou donderdag binnenkomen. Had stiekem gehoopt dat Amy hem nog mee kon maken
Ik reageer niet zoveel, maar lees hier en daar nog wel bij hoor
Over afvallen...... Tja, ook ik wil een klein beetje kwijt.. Maar ik heb me voorgenomen om 2x per weer (zo lang ik er nog tijd voor heb) 's ochtend te gaan zwemmen Deze week heb ik me eraan gehouden
Max was vannochtend de klos. Ivm lichte maar aanhoudende mok heb ik zijn benen grondig gewassen................en (niet slaan, niet slaan!!) geschoren Alleen zijn kootholtes hoor, dus hij heeft nog gewoon sokken
Hij was echt superbraaf voor een paard wat nog nooit een scheermachine gezien heeft. Hij bleef gewoon staan
Britta, sterkte met je vader! Hopelijk knapt hij snel op!
Maartje, gefeliciteerd met Pim!! En eet smakelijk vanavond! Klinkt erg lekker allemaal!
Angela, hopelijk helpt het scheren en is Max snel van zn mok af.
Ik ben vanmorgen weer bij Boncho geweest. We kunnen nog steeds niet rijden maar de bak ziet er wel een stuk beter uit. Wie weet na het weekend weer! Heb nu zn sokken even in de antiklit gezet en goed uitgekamd, zn staart uitgeplozen en bij geknipt en hem even lekker gepoetst. Moet zeggen dat ik dat in de afgelopen periode niet veel heb gedaan omdat ik bang was dat ik zn vetlaag teveel weg zou poetsen! Hij genoot er in elk geval van. Nu hier thuis nog maar wat doen en dan even het dorp in om te kijken of ze nog een mooie skibroek te koop hebben voor me! Daarna richting Harderwijk om bij Johan te gaan kijken met korfbal. Vanavond moet het 1e spelen en gaan we ook weer kijken. Zaterdag is dus zo voorbij.
O ja, heb uiteindelijk de rijbroek die ik besteld had en te klein was aan een stalgenootje verkocht en zelf een nieuwe besteld bij Agradi. Die past en heb ik vandaag aan gehad. Hij zit lekker warm! Echt een aanrader!
_Patrick_
Geplaatst: 16-01-10 16:21
Nou het is wel het een of ander hier in NL met het weer. Hier van die gorre z**kregen bahhh geef mij dan maar vorst en de zon. Wij hebben hier niet eens een weegschaal in huis dus weet ook niet hoe zwaar ik weeg kan een voor-nadeel zijn. Joyce hoe gaat het nu met je? Maartje gefeliciteerd!! Boncho weer lekker genoten van zijn poetsbeurt.
Patrick was vies en nat dus viel niet te poetsen. Zijn stalletje gedaan kan hij straks lekker warm en droog naar binnen en lekker eten.