Dus als we iemand met een mega-hoed, zonnebril a la formaat schuifpui en een lange undercover-jas zien.. don't panic, dat is Leon die niet wil dat de dames hem volgen...
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 23-10-09 22:41
Kunnen we geen reserve ontmoetingspunt instellen? Lies jij had Peter mee toch
Lucy_1
Geplaatst: 23-10-09 22:43
Zou die opvallen denk je?
Pfffff... ben nu een beetje gaar.... Beetje aan het knutselen geweest op de website....
Ga lekker nog even een biertje drinken, bankhangen en richting bedje.... Zie jullie morgen!
stelletje mutsen arme leon, gewoon je stoere waakhond meenemen en iedereen weg laten jagen. (achos arme tobias)
nogmaals, veel plezier morgen!
(was nog even kijken of mn loon er misschien was (van 2 maanden) maar nee dus.. jammer wou graag een disney knuffel kopen van mn eerste echte verdiende loon )
(niet dat die knuffel er nu niet komt )
zo, en nu echt naar bed, wekker staat om 4 uur.
Grit
Geplaatst: 23-10-09 22:43
Iedereen veel plezier morgen!!!! Ik zal aan jullie denken als ik eenzaam en alleen in mijn vroem vroem zit.
Marleen bij Mirthe en Kai op bezoek geweest Fijn dat t goed gaat! ennuH foto van Kai's sokken?! Ah schattig nichtje op en met Kascha
Dagmar leuk dat fjordje mag blijven maaruh Tinka dat moet toch echt anders zeker met tinkers in de buurt
Chantal gezellig met Eva naar Clover geweest! en last van OV
Pucks buca te groot gelukkig kan ruilen! en lekker bezig
Ingrid doet het licht uit zie nu trouwens op site in duitsland waar nieuwe wintecs echt veel goedkoper zijn Zit ook te kijken naar de bates trouwens (leren versie) maar hmm dan zit je meteen wel een stuk hoger in prijs weer dan heeft Kentaur een betere prijs Wanneer kwam hij nu bij jullie? kan ik bellen of ie niet "toevallig" in de buurt is 1 spijkerbroek rijker in 2 u tijd en goed bezig zomaar op de fiets en genoten en vorige keer sticker vergeten
Angela vroeg het bed uit om paardjes netjes te maken en nu ff niks
Trea bijt niet en Desie zin in Kampina
Oeh Leon klinkt leuk We horen het wel als definitief is en zadel niet goed vast... maar meisje gelukkig niet gevallen hield goed vast! en Snow bleef staan had z'n hoofd wel willen zien en Leon kan straks een pony"manege" beginnen voor de nichtjes en Tobiasjes Collage ps je kan bij zoom zien hoe groot ie wordt als 100% is
Welkom Galeo leuk dat je tinker mag verzorgen
Loïs wakkergemaakt door moeder en veulen en die laatste is leuk zeg ja soms moet je ff goed passen en meten
hmm paard & koets misschien wel weet alleen niet meer precies van wanneer tot wanneer is dus weet dan ook niet of kan
BERDIEN ah heerlijke sfeerfoto en dat puppy en gewoon zwart maar idd als je er geen tijd voor hebt
Britta helemaal klaar voor zaterdag
Kleine Avelyn en Schattige Odinn en binnenkort met dippie buitenrijden en naar Euro Disney
Whaha annique allerlei modussen
Lies oeh ja vliegen irri als het kouder wordt gaan ze bijten hier op pension bleven ze lekker binnen hangen en dan had je er ook soms erg last van en alles opgeruimd... en heerlijke foto's van de babies helaas kun je niet alles houden...
Eva ze kan toch met koppie naar buiten en idd hopelijk volgend jr helemaal zonder!
Mirjam heerlijk filmpje en leuke foto's ook je mannekes
en zie nog meer Heerlijke strandfoto's Annique last van been
Iedereen vast veel plezier morgen!!! ennhuh wil wel fotoverslag
leon stalkers
Truste voor bedgangers
Wij vanavond naar Dolf Jansen geweest altijd grappig hoe sommigen hem op gegeven moment niet meer kunnen volgen helft lachen andere helft huh wat zegt ie 1ste half uur was echt HILARISCH daarna soms teveel over hardlopen geklets dat blijft niet leuk maar geloof ook dat we (steeds) kritischer worden nu we onderhand al behoorlijk wat shows van verschillende cabaretiers hebben gezien
morgen weer een Say ochtend dan boodschappen/ huishouden en dan naar hugo... hoensbroek gaat waarschijnlijk niet door hadden maar 2 bedden voor dit soort gevallen en die lagen vol ... 2e week van nov gaan we wel een weekje naar Vaals met schoonzusje schoonma john en ik
Laatst bijgewerkt door grid op 23-10-09 23:35, in het totaal 1 keer bewerkt
moyra
Geplaatst: 23-10-09 23:29
ik had net een heel stuk getypt van het bijlezen maar ineens bij het verzenden was het: Inloggen Ben dus alles kwijt en sluit mij maar aan bij de voorgangers.
grid
Geplaatst: 23-10-09 23:35
moyra tip 1st ff kopieren en dan pas op verzenden drukken
mnkortleve
Geplaatst: 23-10-09 23:40
Grid Lekker avondje dus gehad.
moyra Ik snap alleen niet hoe je dat dan gedaan heb je kan nl niet op nieuw antwoord en dan gelijk typen zonder je in te loggen. Vreemde computer heb jij.
nou bokt doet bij mij al een paar dagen heel vreemd. Heb altijd op auto inloggen staan (op twee pc's) en nu logt hij iedere keer uit als ik niet binnen een kwartier alles af typ.
mnkortleve
Geplaatst: 23-10-09 23:52
Dat is wel vervelend zeg, kortere stukjes typen en snel op verzenden drukken is de enige mogelijkheid.
slaap lekker. Ik morgen met pluto mee naar les van stalgenootje. Pluto en ik mogen toekiijken Maandag ga ik lekker naar bo toe jeeeej
Puchje
Geplaatst: 24-10-09 00:20
Goedenavond!!
Ah mooi, Leon is dus te herkennen aan de vermomming: lange zwarte jas, grote zonnebril op, pruik... Lukt best! Ach, ik herken m meestal wel, ook mét vermomming heeft ie een verfomfaaid papiertje met krabbels
Welterusten en tot morgen mensen! Ben dr rond een uur of 10