Nog meer balen hier, ons opfokfriesje heeft een hardnekkige schimmel, wordt ervoor behandeld, maar moet nu ook apart staan. Hoop niet dat onze paarden het ook krijgen...
Marleen ik weet wel dat paarden met knieproblemen veel baat hebben bij een bepaalde manier van bekappen. Wel apart dat je bekapper dat niet weet. Vervelend dat die Fries schimmel heeft, is dat die bange? Moet je het ook ergens mee behandelen?
Fijn dat Jessie weer eet, Berdien! Wat een verhaal met haar in die sloot...
Welkom Marjolein Leuk dat Diaz van jou is en wie is die in je profiel?
Gefeliciteerd met Farell, sosy, wat een leuke vlekjes heeft ie bij z'n neus.
Ik heb nog even een rondje met Ilse gedaan, ze loopt echt veel fijner en losser als ik niet steeds zit te sturen en doen. Vooral op de terugweg gaf ze heerlijk na en ik hoefde alleen maar te zitten en ze bleef gewoon lekker lopen
Met lessen een tijdje terug al op m'n donder gehad dat ik er eens af moet blijven, maar het was nooit bij me op gekomen dat ik dat bij het polderhobbelen ook wel eens kon doen Ik heb tot nu toe pony's gereden die gewoon bleven gaan, wat ik ook zat te klooien. Ilse raakt er een beetje gedemotiveerd door, ze heeft zoiets van waarom zou ik m'n best doen als ze toch blijft plukken. En ze heeft gelijk natuurlijk.
timokyana
Timo is hier ook zo'n paardje bij wie je dus niet moet gaan plukken. gewoon lange teugel,zacht contact ( valt af en toe niet mee hoor bij de miste druk komt meneer omhoog en hij is buiten zo loei enthousiast)
hij is ook niet makkelijk, is in alles heel gevoelig,vooral zijn hoofd. we hebben hem ingereden op een soort van bosal (kom even niet op de naam). Met bit ging het best goed, behalve als we naar buiten gaan dat vind hij gewoon zo leuk maar hij vergeet dat er iemand op zijn rug meelift
Friesje heeft een spuit gekregen, en als het niet zo koud meer is kunnen we haar wassen...
Stennisje: Bekapper weet wel dat en hoe hij haar naar binnen moet zetten, maar omdat ze scheef loopt is dat binnen 3 dagen weer ongedaan... hem treft geen blaam hoor!
Jeetje, ben echt half bevroren alles begint nou te ontdooien, fijn Jessie had honger Ze liep ook weer wat sneller mee uit het land, we stonden nou maar twee keer stil. Op stal appels, schilletjes en muesli gegeven. Alles was zo op, en ze keek me echt aan van "ja? waar is de rest?" Goed teken dus, zo ken ik haar weer. Haar neus was droog toen ik haar ophaalde, maar tijdens het eten stroomde alles er weer in grote hoeveelheden uit maar goed, dan komt het er in ieder geval uit
Neuh, op stal is het niet warmer dan buiten En dit is niet zozeer een loopneus als in waterige neus, het is echt.. vla Zal wel komen omdat alles dan weer in beweging komt, en dus los komt.
Morgen nog weer de hele dag werken en dan twee dagen vrij
timokyana
ik heb Rom al weer even niet gezien, iemand haar nog gesproken?
Anoniem
Geplaatst: 30-12-08 18:49
Fijn dat het weer beter gaat met Jes
Welkom newbe's
Marleen hopelijk werkt dit wel blijvend voor dr benen
Ik heb een middagje in Brugge rondgehangen. Voornamelijk koppen gelopen, winkels bekeken, jassen gepast die bij de schouders nogal smal zaten Qua broeken of truien zag ik ook niks soeps. Wel een nieuw blouse-tje gekocht Een lichtblauwe met soort streepjes. Heb er al een petrolgroene, een zwarte en een bruine van Super dingen Verder nog een lekker bakje koffie met chocoladetaart gegeten Nog wat boodschapjes gedaan qua lekkere dingen bij de GB. Hebben wel echt veel gelopen, de normale parking zat stampvol, dus hadden bij de GB geparkeerd en vanaf daar naar het centrum. Op de terugweg wist m'n moeder zeker de weg.. dusniet, maar niet luisteren, toen we opnieuw bij het Belfort stonden ging ze toch maar naar me luisteren