grid schreef:Hé Maya er staat Marant cards op de achterkant misschien heb je daar iets aan ?! ]
Geen flauw idee, maar zal eens zoeken 
Marleen, komt vanzelf wel!
Zoiets heeft gewoon tijd, vertrouwen en oefenen nodig
Op Aman maak ik rustig hele buitenritten en trainingen. Op Dewi ben ik pas sinds de zomer wat meer zonder zadel aan het "rijden" (lees, stappen, en héél soms eens een stuk draven erbij. Ik voel me gewoon een stuk minder zeker en stabiel op haar vanwege dr gangen
Aman zit gewoon als een huis en heeft supervlakke gangen 
Succes met "lijnen" trouwens! 
Idd, als je Narnia mooi vond, is deze ook geslaagd. Hij was best leuk en mooi
En spannund!!!
Alleen idd jammer van het open einde....
We zijn ook in België geweest
Weet eigenlijk niet of ie in NL al draait? 
En ik meur nou naar teer...
Ik zet mijn auto namelijk altijd in het wagenhuis he. Dus ik rij naar mijn vaste plek heen, heuj.. staat daar m'n broers auto, nouja, achteruit, en dan maar op zijn vlak neerzetten. En toen zag ik waarom zijn auto op mijn plek stond... Enfin, dat wagenhuis heeft dus van die geteerde houten hekken. En nou is er een hoek van de muur van het wagenhuis, voor het vak waar mijn broer zijn auto zet eraf ge euh.. stormd...
Blok muur ligt dus op de grond, en hek was aan de onderkant, via die ring die op de pin zit, dus helemaal verbogen. Kon ik dat kütding dus proberen op te tillen (en dat was zwaar!
) en weer rechtbuigen, en zo vanaf de pin erafhalen... Na een paar keer muggelen is het dan toch gelukt. dus hek opgetild en binnen gezet, en auto naar binnen gereden...