[TI] [HK] Tinker geklets, voor al jullie off-topic behoeften.

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

_janet_

Re: [HK] Tinker geklets, voor al jullie off-topic behoeften.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 15:28

Ja hijs is wel iets afgevallen. Maar hij is sowiezo verander qua uiterlijk en uitstarling! Allemaal positief

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 15:28

Bloos Rommulus ik heb hem geloof ik op andere foto's dikker gezien als bovenstaande vergelijkfoto ... Bij deze foto's zie ik niet zo heel veel verschil (beetje meer spieren nu volgens mij) maar met andere foto's in gedachten lijkt ie idd afgevallen Ja

en hij wordt dus toch steeds lichter dat wordt wassen Bloos! (niet dat dat erg veel verschil maakt met een bonte hoor Knipoog )

Ik baal even als een stekker Zij zijn groot en ik is klein! onze nieuwe auto heeft ineens kuren Boos! dachten we hè hè lekker een andere auto dan zijn we van het gedoe met de nissan af (start + electrische problemen) en nu zit het ons dus nog niet mee
Verstuiver is versleten Scheve mond --> het schijnt erbij te horen omdat het een TDCI is, maar pff had zo gehoopt dat we een tijd ff geen garage hoefden te bezoeken ... nu dus ff geen auto en kan ik dus hoogstwaarschijnlijk zaterdag ook niet naar de Hengstenshow Zij zijn groot en ik is klein! No Cheer

Gister wel weer heerlijk gereden Dromen als we het zo volhouden op wedstrijd dan moeten er toch wel winstpunten komen Haha!. Trouwens blij dat Say op fietsafstand is OK dan! ander had ik nog meer gebaald Zij zijn groot en ik is klein!

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 15:31

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 15:34

grid: Arme jij, niet naar de hengsten keuring. Kan je geen auto van iemand lenen ofzo?
Wat leuk dat het zo goed gaat met rijden!

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 15:36

grid wat voor auto heb je ???? tdci gokje vw ???

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 15:52

Rommulus ga jij ook naar de hengstenshow?

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 15:53

met sil ???????

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 15:59

nee gewoon zelf om te kijken

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 16:01

ik denk het niet
gezien ik er s'ochtens om 4:30 uit moet en daar nog niet echt aan gewent ben zal ik niet anders doen dan daar gapen en slapen Bloos

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 16:02

haha niet echt ideaal dat je er zo vroeg uit moet, en dan nog een hele dag staan...

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 16:06

zijn er hier ook 'merrie kenners aanwezig' heb een vraagje maar wil niet gelijk een nieuw topic er voor openen.

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 16:06

nee helaas niet
gelukkig hoef ik het niet zo erg lang vol te houden max 3 maanden tot ik iets anders heb gevonden of ik het niet vol houd

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 16:20

Ja idd rommulus iets van longeren had ik in me hoofd

en Gaaaap 4.30u ...

Ford mondeo en wat ik net op internet gevonden heb Huilen Geld, geld! hoop dat t dat niet is en het met keer nieuw inlezen of zo opgelost is (kon ook zijn stond er ergens ...)

auto lenen gaat denk niet lukken heb nog een beetje hoop dat ie voor zaterdag weer klaar is Nagelbijten / Gniffelen

timokyana roep maar misschien weet ik iets zinnigs te zeggen misschien niet Haha!

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 16:24

Inderdaad, zeg maar wat je wilt weten, misschien kan ik je antwoord geven.

Rommulus: Zeker lijkt hij wel afgevallen, vooral in vergelijking met die laatste foto.

Bij ons komt zometeen de paardentandarts, ben benieuwd of alles in de bekkies nog goed is.

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 16:26

mijn merrie zit nu in de 9e of 10e maand, helaas is de datum van dekking onduidelijk.
ik merk dat de uier begint te veranderen, niets om je zorgen te maken. Nu vroeg ik me af of het normaal is dat het naveltje van de merrie ook wat bol begint te staan, daarnaast heeft ze ook twee verdikkingen die ik niet beter kan beschrijven als lijkend op 2 melkleidingen. Deze lopen naar de uiers.
Het plekje is ook wat gevoelig bij de merrie, weet iemand of dit normaal is, ben wat bang voor een navelbreukje maar weet niet of dit door dracht veroorzaakt kan worden.
Het is mijn 1e keer en een maiden merrie.iemand een idee, zou het ook zucht kunnen zijn? maar dan zou het toch niet zo typerend op die plaatsen zitten?

Sidney

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 16:33

heb een tijdje niks meer geplaats want had het erg druk met tamlin.
zo heerlijk dat ze op een nieuwe stal staat heerlijk dichtbij!
ga van t weekend denk ik een lekker buitenritje maken door hun prive bos heb net al ff gekeken en ze hebben allemaal te gekke scheur paadjes met heuveltjes.. Tong uitsteken

sorry hoor maar hebben jullie dat ook wel eens dat je als je bij iemand zijn berichten zit te lezen en dat ze dan lopen te l*llen over jou>?
heb ik nu dus met een oud stalgenoot.. die loopt gewoon rond te bazuinen dat wij onrust veroorzaken (en geloof mij dat is niet waar..) en dat het paard van mijn moeder zo zielig was omdat ze zoon dik ook had..(ze had een ontstoken oog en dierenarts is al een paar keer geweest en het kwam voornamenlijk door de toch omdat met namen zij de deuren open liet staan op stal want je wat kan haar dat schelen haar paard stond in andere stallen..)

maarja ga er nu niet meer over zeggen maar moest dit toch even melden!

heb trouwens nog niet alles bijgelzen want dat is wel errug veel.. Tong uitsteken

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 16:39

@ grid dacht ik al dat je die bedoelde Haha!
tja 4:30 je moet wat op de bloemmen veiling daar moet ik om 6 uur aanwezig zijn en het is een halfuur 3 kwartier rijden
dus heb ik 3 kwartier wakker worden, aankleden, mezelf fatsoeneren (1,25m haar uitkammen Haha! en in een knotje vrotten), honden uitlaten, onbijten etc etc

fort mondeo zijn op de regel toch wel goed balen dat ie kaputt is

@grrr sil is nu bijna zijn 200 kg overgewicht kwijt Bloos hij moet nog een kleine 50 gok ik Haha!

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 16:42

@ tamlin gewoon via pb (met het desbetrevende berichtje) vragen wat dr mankeerd
dat is de kortste klap

er staat ook hier wat over mij wat je ook onder die categorie kan plaatsen maar ik heb het laten wezen wand het was al moeilijk genoeg voor beide

Sidney

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 16:48

@ rommulus : ja zou kunnen ja maar laat het denk ik maar gewoon zo ik weet zelf toch wel dat alles niet waar is..

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 16:49

hihi was mijn vraagje zo moeilijk Knipoog

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 16:51

tja maar het banketstaaf is de anderen die het lezen waar ze het aan het verkondigen is niet

maar goed het is nooit leuk als mensen het doen

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 16:53

tamlin: zou het gewoon aan hun vragen waarom ze het doen. Heb het zelf ook wel eens gehad. Eigelijk moet je er gewoon boven staan, maarja makkelijker gezegd dan gedaan.

timokyana: Ik ben geen merrie kenner, sorry had je graag wilde helpen.

rommulus: wel leuk dat je nu een baantje hebt.

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 16:56

Geen idee even timokyana, bij twijfel even aan de DA vragen lijkt me. Beter voorkomen dan genezen, toch?

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 16:57

timokyana schreef:
mijn merrie zit nu in de 9e of 10e maand, helaas is de datum van dekking onduidelijk.
ik merk dat de uier begint te veranderen, niets om je zorgen te maken. Nu vroeg ik me af of het normaal is dat het naveltje van de merrie ook wat bol begint te staan, daarnaast heeft ze ook twee verdikkingen die ik niet beter kan beschrijven als lijkend op 2 melkleidingen. Deze lopen naar de uiers.
Het plekje is ook wat gevoelig bij de merrie, weet iemand of dit normaal is, ben wat bang voor een navelbreukje maar weet niet of dit door dracht veroorzaakt kan worden.
Het is mijn 1e keer en een maiden merrie.iemand een idee, zou het ook zucht kunnen zijn? maar dan zou het toch niet zo typerend op die plaatsen zitten?

Om het zeker te weten zou een foto misschien makkelijk zijn, maar als ik het zo lees lijkt het alleen of haar buik nu gewoon goed strak begint te staan en idd die verdikkingen hebben te maken met de uier Ja Geloof ook niet dat een navelbreuk op latere leeftijd nog kan ontstaan... ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord Knipoog

Rommulus --> idd hebben we nog extra op autoweek enzo gekeken en zou betrouwbare auto moeten zijn ...

Tamlin ... Ach gut balen is zoiets altijd ... kun je ze er niet op aanspreken is vervelend als zo'n verhalen een eigen leven gaan leiden ... maar idd je weet zelf wat waar is Knipoog

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 17:00

Zo ga even verder met eten koken, vertrouw mijn zusje niet zo met koken volgens mij gaat zometeen alles aanbranden. Bloos We moeten even wat vroeger eten, want ik moet straks weer naar flyball met mijn hond jeej Go jij! Go jij! Ik hoop dat het net zo goed gaat als vorige week.