Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Rommulus ik heb hem geloof ik op andere foto's dikker gezien als bovenstaande vergelijkfoto ... Bij deze foto's zie ik niet zo heel veel verschil (beetje meer spieren nu volgens mij) maar met andere foto's in gedachten lijkt ie idd afgevallen
(niet dat dat erg veel verschil maakt met een bonte hoor
)
onze nieuwe auto heeft ineens kuren
dachten we hè hè lekker een andere auto dan zijn we van het gedoe met de nissan af (start + electrische problemen) en nu zit het ons dus nog niet mee
--> het schijnt erbij te horen omdat het een TDCI is, maar pff had zo gehoopt dat we een tijd ff geen garage hoefden te bezoeken ... nu dus ff geen auto en kan ik dus hoogstwaarschijnlijk zaterdag ook niet naar de Hengstenshow
als we het zo volhouden op wedstrijd dan moeten er toch wel winstpunten komen
. Trouwens blij dat Say op fietsafstand is
hij komt er wel 

idd rommulus iets van longeren had ik in me hoofd
4.30u ...
hoop dat t dat niet is en het met keer nieuw inlezen of zo opgelost is (kon ook zijn stond er ergens ...)
heb nog een beetje hoop dat ie voor zaterdag weer klaar is 

en in een knotje vrotten), honden uitlaten, onbijten etc etc
hij moet nog een kleine 50 gok ik

timokyana schreef:mijn merrie zit nu in de 9e of 10e maand, helaas is de datum van dekking onduidelijk.
ik merk dat de uier begint te veranderen, niets om je zorgen te maken. Nu vroeg ik me af of het normaal is dat het naveltje van de merrie ook wat bol begint te staan, daarnaast heeft ze ook twee verdikkingen die ik niet beter kan beschrijven als lijkend op 2 melkleidingen. Deze lopen naar de uiers.
Het plekje is ook wat gevoelig bij de merrie, weet iemand of dit normaal is, ben wat bang voor een navelbreukje maar weet niet of dit door dracht veroorzaakt kan worden.
Het is mijn 1e keer en een maiden merrie.iemand een idee, zou het ook zucht kunnen zijn? maar dan zou het toch niet zo typerend op die plaatsen zitten?
Geloof ook niet dat een navelbreuk op latere leeftijd nog kan ontstaan... ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord
balen is zoiets altijd ... kun je ze er niet op aanspreken is vervelend als zo'n verhalen een eigen leven gaan leiden ... maar idd je weet zelf wat waar is

We moeten even wat vroeger eten, want ik moet straks weer naar flyball met mijn hond jeej
Ik hoop dat het net zo goed gaat als vorige week.