Iedereen spooky paarden vandaag. Jonas ook al. Vandaag maar even niet geoefend met hoeven krabben geen grapjes..
Gooya: Jeetje dat is idd best dik. Hopen dat het snel beter gaat!
M_D_H
Geplaatst: 15-08-10 21:44
een kleine fotobom heb alleen de mooie fotos geplaatst hoor ik zit alleen nog als een springruiter met mijn handen te klooien... terwijl mijn zit al wel bij een "crossruiter" hoort dus af en toe zijn mijn handen nie zo eum charmant zeg maar mirte nogmaals thanks vond het super leuk
ow dat was de eerste val daarvoor had ik al 4 bijna vallen.. troy is nog jong, een daaro springt hij af en toe wat onstuimig dat is helaas niet altijd uit te zitten, en dan wil je ernog wel eens half naast liggen en als je het dan niet meer kun houden... lig je er helemaal naast
nou ik moet zeggen, ik vond het heel leu met troy... maar gillia ken ik beter en daarbij ben ik minder... afwachtend zeg maar het nu bij een paar sprongen wel zoiets van ohjee... alsdi dat maar doet
mirte mijn complimenten voor jou meid!!!!!!!!!! het niet verwacht dat het rijden op troy nog zo zwaar zou zijn ik voel me kuiten, me scheenbeenspieren, me lies spieren... ow en ik heb een blauwe plek van de val en ik maar klagen dat zo'n type als gil zwaar is ')
Superleuk... ik heb et gigantisch druk.. pfff.. Zoeken nieuwe huisgenoot, bijna gevonden, vandaag is ie komen kijken... maar ik heb nou nog niet echt een hoogte ervan gekregen of ie nou komt of niet pfffff... Dinsdag gaan we galopperen met madelief... ikke voor t eerst! verheug me der nu al op.. zometeen lekker naar bed want morgen weer aan de bak
Zo drie weken vakantie gehad en geen computer gezien. Ben de laatste week met Elvis naar de veluwe geweest. Wij hebben genoten. Ik straks maar is beginnen met alles even doorlezen...
nikkielvis
Geplaatst: 16-08-10 07:57
Alvast even een paar foto's...
Lekker aan het wandelen wat een omgeving...
Lekkere buitenrit door de bossen...
We hadden ook een kaart bij ons.....
Na een lange rit wil je toch even een modderbad...
En nog een keer
Maar daarna weer lekker wandelen en toch weer schoon....
Hop hop hop naar het volgende bospad...
Lekker veel ruimte denkt die kleine Elvis
En dit is even een kleine foto bom...
Akecheta
Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-10 08:37
mdh: leuke foto's! Jammer van de val, maar ja.... hoort er een beetje bij...
Marlon is terug van vakantie! Wat een leuke foto's! Volgens mij heb je genoten!
Ik ga dadelijk dierenarts bellen voor Janus. Ben benieuwd of ze gouden tips heeft zodat mijn vakantie met Janus toch nog door kan gaan.
haha, thanx desiree, en dat te bedenken dat ik die gekke sprongen van hem altijd uit zit (oke zijn ik bne het paard van zorro actie we staan op de heuvel voor de volle maan niet).
Ik heb vanmorgen toch maar even de dokter gebeld en nu veel pijnstilling als recept en verder verwachten ze dat de pijn wel zo'n 5 dagen aan houdt dus denk dat ik zondag nog niet mee kan crossen.
MHD wat betreft je houding, af en toe ietsje meer mee gaan zodat je je teugels niet kwijt bent na de sprong en wat ik zelf altijd heb is mijn teugels in een brug zodat ik na de sprong daarop kan rusten voor mijn evenwicht
Marall
Geplaatst: 16-08-10 11:25
M_D_H! wat zijn de foto,s stoer Troy doet goed zijn best! mooie foto van de val, Hoop dat je erom kon lachen
nikkielvis waar was jij op vakantie? mooie foto,s mooie omgeving!
Veearts is vanmorgen weer geweest en had eigenlijk gehoopt dat het er iets beter uit zou zien. Maar was ook zeker niet negatief. Ik ga idd stoppen met zalf smeren omdat waarschijnlijk geen toegevoegde waarde meer heeft en de huid er ook raar van word. Verder geen we gewoon door met de AB ook al weet hij niet zeker of er nog wel een bacterie zit. Of dat die er ooit gezeten heeft. Kan ook komen van de kapotte ader in combi met het narcose spul maar dat blijft gissen. En is ook niet belangrijk. Verder was die blij dat die gelukkig weinig tot geen zucht vorming heeft bij zijn hoofd enzo. Dus voorzichtig positief dat het de goede kant op gaat. En het kon nog wel lang duren voor dat de bult helemaal weg is. Nu eerst kijken hoe het zonder zalf gaat.
Oooh en wat ben ik blij met hem hij is zo leuk. Hij kan nu zins een paar dagen op het blok staan. Stonden we vanmorgen bij het hek.te praten met de veearts. Gaat hij met een heel blij hoofd demonstreren hoe goed hij dat al kan. Knap paard.
Akecheta
Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-10 13:15
Hoi Nelleke,
Fijn dat de dierenarts is geweest! Ben benieuwd hoe het zonder zalf gaat. Haha leuk dat je paard uitzichzelf op het blok gaat staan.
Mijn dierenarts komt vanmiddag naar stal. Daar ben ik heel blij mee, want normaal doen ze geen huisvisites. De DA woont toevallig in de buurt, en een klant van haar had afgebeld. Nu kan ze op weg naar huis even bij Janus langs gaan.
Vanmiddag een onderonsje van ons stelletje krullebollen broer en zus in de wei Wij zijn aan het oefenen geslagen voor de keuring. Meehobbelen met mama lukt BamBam aardig, nu moet Pebbles nog leren stilstaan zolang in de trailer, wat een toestand met zo'n energieke jaarling gespeeld moet er worden!
Akecheta
Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-10 20:26
Hé Daf, leuke foto's! hihi je bent jong en je wilt wat.... stilstaan is dan niet leuk Maar komt vast wel goed.
Dierenarts is vanmiddag voor Janus geweest. De knie was vandaag half zo dik als gisteren, dus dat was al positief. DA vond dat het leek alsof Janus zijn knie gestoten had. Maar het zou inderdaad ook nog een reactie op het struikelen kunnen zijn. Heb spul gekregen om op zijn knie te smeren, en verder moet ik hem goed in beweging houden. De vakantie ziet zij wel zitten met Janus, dus ik moet zeggen, ik voel me een heel stuk beter als gisteren!