Hahahaha,zit ik even het verhaal van gisteren over die banners te lezen,hebben jullie t over de mack,heb ik op dat moment de banner 7 kilo afvallen?plat buikje?
Marien en ik zijn allbei te zwaar,maar we vinden ook allbei eten heel lekker dus....wordt dat weer moeilijk,vanochtend kwam hij weer aan met warme appelflappen,ja zo lukt t dus nooit
Ik weet wat helpt, als je absoluut geen honger hebt, en je komt net uit je bed. Boodschappen gaan doen. Ik wordt altijd al misselijk als ik al dat eten zie staan Vanochtend dus boodschappen gedaan
Ach... als je jezelf maar goed voelt toch?? Ik ben altijd te dun geweest, en nu heb ik dus 'vetjes'. Ben ik niet gewend, dus die vetjes mogen wel weer weg... Komt omdat ik niks doe verder, dus ga ik sporten... Hopen dat dat helpt..
Wilco en ik zijn wel iets te zwaar. Wilco weegt 105 kilo ofzo. Daar zou 10 kilo af mogen. En ik ben in 3 maanden tijd, toen ik werkloos thuis zat, 5 kilo aangekomen Moet ook weer wat kwijt. Maar lukt denk ik wel met mijn nieuwe werk. Nu ik weer hele dagen aan het lopen ben.
Marien moest laatst gekeurd worden,hij kwam thuis,nou ,zegt ie,ik ben 1 kilotje te zwaar kind woog 116,nu nog maar 112,ook ziek geweest.Nou is hij ook wel grrot,je kan m een beetje vergelijken met bokito