Goeiemorgen!Brave Shania!
Succes Janet!
Mooi zadel TK!
Beetje verkouden geworden van de kou... Last van keel
Vannacht -8 hier! Brrrr.... Maar vind het wel lekker zo koud, zonder wind, beetje zon
krijg al weer zin in wintersport! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Goeiemorgen!
Vannacht -8 hier! Brrrr....
krijg al weer zin in wintersport! 

snowdon schreef:Zonde dat je je principes opzij zet, maar zo te lezen weloverwogen.
Wat zegt de bekapper die je paarden doet, er van?

ze gaan vanavond weer op stal. 
principes zijn allemaal goed en wel, heb er zelf ook heel veel
maar soms is het nou eenmaal niet anders 
Ben vanmorgen vroeg voor ik moest werken nog even snel langs stal gefietst. Was haar kwijt, stond dus al met het hart in de keel het weiland af te turen naar een bonte bult. Maar nee, mevrouw had zich verstopt achter de ronde baal 
en een hoofd op mijn schouder. Ga straks nog weer even langs om appels en slobber te voeren. Ze is nog lang niet weer topfit, maar denk wel dat we nou weer in een stijgende lijn zitten

Zelfs toen ze onderkoeld en verstijfd in de sloot lag knaagde ze nog de kantjes kaal. Vandaar dat dat niet eten me helemaal niet lekker zat. Maar goed, nou eet ze weer, vanmiddag nog even langs maar nou eerst weer de kou in om -eindelijk
- mijn OV op te halen.
Ik was haar kwijt, overal gezocht en toen samen met de boer de sloten langs gelopen. En halverwege het grote winterland zag ik twee zwarte oortjes boven het riet uitsteken. Lag ze daar, half op haar zij, helemaal vast. Ze kwam er met geen mogelijkheid meer uit, brandweer gebeld en die kwamen met twee grote wagens aan. Dikke vette sensatie in de buurt
haar achterbenen waren afgekneld geraakt, dus ze werd helemaal gek toen daar weer bloed doorheen begon te stromen. DA erbij, zij voor van alles en nog wat prikken gehad en op stal gezet onder drie dekens. Volgende dag was de stal aan puin
en vond Jessie het de hoogste tijd om naar buiten te gaan. Ze heeft nog een week iets moeilijk gelopen, daarna was alles weer het oude. Is nou.. 4? 5? jaar geleden.