[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 23:27

Maya schreef:
En nu lijkt het alsof ik onzin zwam...

Haha, op dit tijdstip kan niemand toch meer serieus zijn

Zat net in je profiel te kijken. las in je onderschrift dat ie geupedated was. Prachtige foto's staan daarin zeg
Heb je je stowaways al eens gebruikt? Bevalt t goed?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 23:37

Stowaways zijn geweldig ja, een van de beste aankopen ooit

Dank je voor het compliment! Foto's zijn door mijn vriendin gemaakt die dat dus ook in opdracht doet, ben er heel erg blij mee, ik heb nu niet goed de ruimte om ze op te hangen, maar wil twee fotos (Amanda vanaf boeg, en Dewi hoofd/hals) op maximaal posterformaat uitvergroten, inlijsten, en dan naast elkaar aan de muur... Zal dus in toekomstig huis (ooit) moeten

Trouwens, jouw profiel mag er ook wezen hoor! Met name deze foto is helemaal geweldig!

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 23:59

Zooo we zijn uitgespeeld.

Na een klein stukje verkeerde route van Snowdon ben ik met mijn mobiel toch op stal 't Sander aangekomen. Hevig gebonk op ijzer klonk over het terrein, Leon was zijn kar nog even weer in elkaar aan het zetten. Toen Snowdon (easy goin') opgehaald uit het land en lekker met de kar naar Chubby gereden. Snowdon mocht even uitrusten in de stal naast Chubby en die zag dat wel zitten
In de kantine even wat gedronken en toen Chubby (sjok sjok, oeh brr zoef!) opgezadeld om te gaan rijden. Heb zelf ook nog even op Chubje gestapt, gedraafd en gegalopeerd (laatste ging niet geheel vrijwillig haha). Draven heb ik geprobeerd maar daar is het nog iets te vroeg voor is gebleken. Daarna ging Leon nog wat sprongetjes maken met Snowdon en is Jacq weer op Chubby gegaan.
Toen begon de tijd te dringen en moest Leon zijn afspraak verzetten hihi. Chubje op stal gezet en Snowdon weer in gespannen, terug op weg naar 't Sander. Onderweg heb ik ook nog een stuk gemend met het brave paard! De middag moest natuurlijk afgesloten worden met de Mac waar we na het op stal zetten van Snow en Uk heerlijk gegeten hebben.

Heb een heerlijke middag gehad en onwijs genoten van het rijden en het mennen. Morgen gaat Kit er weer aan geloven en gaat hij in de lange lijnen want het kriebelt weer veel te veel nu haha. Foto's volgen nog van vandaag, heb er niet zo heel veel gemaakt.

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 00:05

Jij hebt duidelijk een topmiddag gehad!!

@ Jellie, serieus op dit tijdstip? Bloedserieus, zit nog steeds op die @#$kat te wachten, dag 68.....

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 00:10

En ik ben weer thuis van avondje Antwerpen Was een geslaagd avondje

Chev, leuk verslagje! Ben benieuwd naar de foto's Het was zeker gezellig!

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 00:14

aha geslaagde avond!
morgen ga ik de foto's doen denk ik.
eerst zelf een familiefotoshoot morgen in het bos, pfff haha

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 00:16

moet jij de familie fotograveren dan? ach zal vast wel gezellig worden toch?

En jeps.. avondje was zeer geslaagd... zo geslaagd dat ik woensdag haast af wil bellen?????????

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 00:20

nee mijn vriendin gaat ons allemaal op de foto zetten. Wel een mooie omgeving hoor maar we moeten om half 10 getut en aangekleed bij mijn ouders zijn. Het is morgen zondag....

Ik wilde het je net gaan vragen hoe je woensdag dan ging doen nu deze avond zo geslaagd is. Waren je zenuwen nodig?

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 00:23

Mwah zenuwen nodig.... neuh, ging direct goed... spontaan, leuk, gezellig hebben echt gelachen en lekker gekletst en film afgekraakt haha. Het is wel een aparteling, maar tsja... weet niet....

Woensdag zie ik nog wel, ff aankijken nog.

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 00:43

Ach wie weet is die van woensdag NOG leuker!

desillies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 07:04

goedemorgen.......
zo lukt het wel om op tijd iets te posten
ik ga eens even foto's uploaden en plaatsen van onze rit gisteren.

edit.....
de boktklok loopt nog een uur verkeerd het is toch echt nog maar 7.04

jacky2

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 07:06

Morge allemaal !

Ik ben altijd vroeg op met zo'n uurwisseling,mijn lichaam kan er ook niet tegen dus dat word automatisch vroeg naar bed vanavond !

De honden snappen het ook niet dus die maakten me wakker om te spelen om 6.10 ,maar die slimmerds gaan naar buiten om te plassen en daarna slim naar mijn ouders terug om verder te slapen,dus dan ben ik de enige die wakker is.

Ik denk maar dat ik alvast een appeltaart ga bakken ,worden ze vanzelf wakker van de lucht.

Het word vandaag een prachtige dag,dus iedereen een zonnige en plezierige dag toegewenst !

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 07:23

goedemorgen,

Bonte, wat een gave foto's,
s,c en c een leuke dag gehad dus
Snow, tof dat je date leuk was
MelanieS, wat een te gekke pup zeg

ik ga straks eerst naar een megauitverkoop van merkkleding in de HomeBoXX, daarna moet ik de hele dag bardienst draaien op de hondenclub, is altijd wel gezellig maar was met dit mooie weer toch liever iets buiten gaan doen, gister wel flink gewandeld met doggy en paardje van mijn vader verkocht en weggebracht.

ff een sfeerfoto
Afbeelding

desillies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 07:40

Marcella

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 07:41

Jellie schreef:
Marcella, wie is dat Barbara Koot? Een dressuurruiter?

Ja was gisteren een zeer leerzame dag zeker na de stak les van vorige week vrijdag. We hebben schouderbinnenwaarts geleerd en nog wat tips betreffende mijn houding. En linksom moet ik de kaak iets ingebogen houden naar rechts, omdat hij te makkelijk inbuigt naar links en hierdoor over zijn buitenschouder wegloopt.

annelot

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 08:12

goeie morgen iedereen! Het zonnetje schijnt, dus onze dag kan niet meer stuk, op naar Hargen over een uurtje!!! heb me camera mee, dus ik hoop nog wat leuke foto's te maken.

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 08:45

have fun, het weer kan niet beter

Caira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-05 08:52

Ook even een snelle hoi van mij, ik ga zo mijn paard klaarmakken, Lot komt me om kwart over 10 ophalen! En dan heerlijk naar buiten!

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 08:52

Goedemorgen!!1

Ik ga zo aan de megaklus van bijlezen beginnen...

Mijn lieve hondje dacht heel meedenkend te zijn en maakte me wakker om half 7... Want het was heus half 8 en dan staat baasje altijd op en dus moet ik d'r wakker kussen....

Heb dus al een lekker stuk gewandeld met de hondjes en ben net paardjes wezen voeren. De kleine mag nog steeds niet bij de rest. Echt zielig... Ze is gelukkig nog wel helemaal heel, alleen de draadjes sneuvelen steeds...

Straks eerst lekker mennen met de bolle en daarna de andere paardjes halen... Vervoer heb ik (gisteravond om half 11 nieuwe tijd ) gelukkig kunnen regelen.... Lekker zo'n weekend. Ben nu pas echt aan weekend toe...

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 09:19

Pfff das veel te veel om te onthouden. Heb wel alles braaf gelezen, maar moest vanaf vrijdagmorgen teruglezen...

MelanieS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 09:37

Tinkermuts, jij mag oopk niet klagen met je stoere Huskey! Mooie kleur is hij ook. Ik heb ooit in besneeuwd Val d'isere een tocht per hondenslee gemaakt met een stuk of wat Huskeys en Samojeten, dat was echt een onwijs gafe belevenis!! Die honden wilden alleen maar rennen en die slee trekken!!

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 10:28

Goedemorgen mensjes

Maya, mooi dat die stowaways goede aankoop was Je vriendin maakt dan echt mooie pica's. Die foto's zijn ook zeker het uitvergroten waard.
Die foto uit mijn profiel vind ik ook zo mooi. Dat was op een heerlijke winterdag begin dit jaar... Wat hebben we toen genoten zeg.

Chev, je hebt dus genoten gisteren. Leuk aan de gang met de lange lijnen

FK, ook nog laat in de running gisteren

Leon, goed gedated

Oh Jacky, appeltaart

Tmuts, leuke hondenfoto!

Marcella, ook een succesvolle dag! En nog van geleerd ook

ZO lekker naar het bos. FIjne dag allemaal

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 10:34

Sorry wel bijgelezen maar ik wil even wat anders kwijt.

We zijn vannacht hier met onze grote liefde Bella (onze sint bernard) met spoed naar de Da geweest.
Het bloed kwam ineens uit haar achterste.

Bij de dokter aangekomen vermoede hij dat het haar baarmoeder was.
Dus eerst bloed afgenomen om na te kijken op suiker nieren enz.
Nou heel de familie in rep en roer.
Wachten duur dan lang hoor.
En ze lag er zo zielig bij.

Toen kwam hij met de uitslag bloed was kon hij kon haar gaan opereren.
Dus zo gezegt zo gedaan.
Assistent werd op gepiept en toen die kwam gingen ze haar een infuus geven en laten slapen.
Daarna heeft mijn man mee geholpen haar op de OK tafel tillen (ze weegt maar 67kilo).
En de dokter ging beginnen (24:00uur)
Wij wachten in de wachtkamer pf dan duurt de tijd lang en maar hopen dat het niet nog erger was.
Na een uur kwam hij vertellen dat het goed was gegaan en ze haar dicht gingen maken.

Pffffffffff wat een opluchting wel baarmoeder was helemaal onstoken maar niks geen andere gekke dingen gelukkig.

Toen dat klaar was heeft mijn man weer helpen tillen om haar van de tafel af te krijgen.
Een spuitje en ze werd al weer wakker.

Nou wij naar huis.
Net gebelt de dokter vind dat ze het buiten gewoon goed doet (ze is toch al 7 jaar) ze had al een kat achterna gezeten op de praktijk hihi.

Dus nu gaan we ond moppie vanmiddag lekker ophalen heerlijk.
De rekening is weer een ander verhaal wahahha.
maar ben blij dat ze er nog is want heb met haar afgeproken (bella) dat ze minstus 10 jaar zou worden.

Zo dit wilde ik even kwijt

groetjes van ons hier

Knollehollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 10:45

Zo Zo Peetorlan dat was even schrikken zeg. Gelukkig heeft ze de baarmoederontsteking overleeft. Er overlijden heel veel teefjes aan deze kwaal helaas. Een teefje van mij heeft het ook gehad en die heeft het ook (maar net) gelukkig overleefd.

Heel veel sterkte ermee, nu maar hopen dat ze er nog 3 jaar erbij kan plakken.

Samy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 10:46

zo das zekerz wel schrikken! Sterkte met de beterschap