Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jackytje schreef:Hé, ik toon mijn hoofd ook hier maar eens.. geweldige egopost, maar ik ben echt ongeloofelijk trots en zou graag jullie mening horen
Afgelopen zondag na 2 jaar de rijbak ingedoken met Tinky. Judge it yourself!
[ Video ]
Diaz weer een boefje Karlijn? Hihi
Na Tinky zo braaf te hebben gezien, kriebelt het ook om ooit eens mee te doen aan de Tinkerdagen. Natuurlijk niet voor direct, daar zijn we nog niet klaar voor. Overigens moet ik dan ook een trailer bemachtigen en die in Lunteren is toch echt te ver helaas. (2u30+ rijden, die in Limburg 2u) Ik denk dat ik nu wél de werkproef op de keuring in Brakel ga rijden
Lilly is pràchtig! Echt een mooi dier! Gaat goed zo te zien!
Ahh, Claudia, wàt een lief koppie heeft Figaro zegMams ziet er precies ook al een stuk beter uit. James is ook om op te vreten!
Bij Tink merk je het eigenlijk niet eens als ze hengstig is. Volgens mij ziet ze dan wel wat meer spoken en is er meer interesse naar vreemde paarden toe, maar ik denk dat dat redelijk 'normaal' is.
Diaz schreef:sorry voor de egopost, maar ik ben even heel happy! We gingen net naar Diaz, en ze stond voor in de wei te slapen.. ik ben dus gewoon naar haar toegesniekt.. haha. en makkelijk mee gekregen, even halsdekentje af, en in de paddock wat vrijheidsdressuur gedaan, en ze luisterde super goed naar me!
Lekker met mijn zoontje gespeeld, en de jollybal, dus echt even genoten in het zonnetje!
Jolandaa_ schreef:Dana d'r staart weer gewassen. en haar achterbenen ook. alle mok plekjes ingesmeerd. ze begint te stampen. ook mary.. rose had het altijd heel erg, maar heeft toen ze schurft had heeft ze een spuit gehad voor dat, en haar mok is ook genezen. zo goed als zegmaar. nu kijken of dit ook voor mok is en krijgen dana en mary zo'n spuit..
Dana krijgt sinds vandaag foenegriek? fenegriek?
over 2 weken de veearts kwam toch al langs en kan ie meteen dana checken. hopen dat dit iets helpt
Hoe is het hier?
Lepel schreef:HIHI , stampen zit ook in het ras hoor ... kleine Kristy stampt haar moeder er al uit ! dat deed ze de eerste dag al !
Annabel kan het ook flink op het land ....
moet iets van seinen naar de anderen zijn geweest in vroegere jaren heb ik mij laten vertellen .