CBO vind ik wel lekker of gewoon quarterpounder of nuggets of alleen Mac Flurry's en de Ribster vond ik ook erg goed maarja was varken dus zijn ze maar weer mee gestopt ivm terugloop v klanten...
Fijne dag iedereen!!!! Ik ga het geld wel verdienen
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 16-01-10 09:04
Goedemorgen!
grid schreef:
Volgens Denise kan dat ook best als ontbijt
kom er morgen wel langs maar gelukkig is de gele M nog net niet zo verleidelijk dat ik er dan heen moet
Heerlijk een hamburger bij de Mac als ontbijt
Jee Grit wat vroeg voor de zaterdag.
Schimpje
Geplaatst: 16-01-10 10:02
Pfoe.. even ego hoor..
Gisteravond nadat we bij de huisartsenpost waren geweest ging het thuis toch niet zo goed met papa. Nog maar een keer gebeld, ambulance kwam aan, hartfilmpje gemaakt waar ze ruis op zagen maar dat kon ook een oude beschadiging zijn. Toch maar naar t ziekenhuis in Stadskanaal, mama was mee en zou bellen als ze weer klaar waren ofzo.. Belt ze tegen half 12 dat hij met spoed naar Gronongen gebracht werd, bleek dus dat hij weer een hartinfarct heeft en gedotterd moet worden. Als het goed is hebben ze dat vannacht gedaan en moet hij paar dagen blijven.. We hopen maar dat het goed gaat.
ellieellende
Geplaatst: 16-01-10 10:05
Jeutje Britta! Gelukkig hebben jullie snel gehandeld en zijn de dokters er op tijd bij! Heel veel sterkte! Is je vader al gedotterd inmiddels, of gebeurd dat later op de dag?
Ga je vandaag nog wel naar paard 2010? Probeer er toch van te genieten hoor!
grrr
Geplaatst: 16-01-10 10:10
Tjonge Britta, wat schrikken! Veel sterkte meid!
Ga zo op buitenrit, maar 't waait aardig hier... twijfel dan ook of ik haar nu weer een poos zonder deken buiten zet... dilemma...
Mooie spreuk Mirjam... Communiceren met honden.. .Kan handig zijn
Pfffff Britta... Dat is schrikken zeg! Sterkte met je pa!
Hee gooya ook weer even aanwezig!
Drukdrukdruk hier... Dus hier is nog iemand die jullie niet bij houdt hoor.... Gisteren alles uitgemest... En 's avonds nog een feestje gehad... Vandaag nog boodschappen halen, nog zat te doen...