Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mama is om kwart voor 11 al weggegaan voor het werk en die is vanacht pas rond half 3 thuis, en papa geen idee, zal wel rond 7e zijn. snowdon schreef:Had je maar 1 kuikentje over, Janet?
Ingrid, nog een leuk verslag geschreven, heb gisteren er nog van kunnen genieten
Biggels, ik zou ook wachten.. als ik terugdenk aan hoe het Baggio verliep.
Tobias heeft een pasta voor de darmflora gekregen en een spuitje om wat water binnen te brengen. Bij DA was hij levendig zat... hij is 0,6 kg aangekomen sinds vorige week, dus ws zat er gisteren iets dwars waardoor hij een volle buik had en dus zwaarder dan nu, nu ie leeg is.
Ook andere brokjes, voor het geval het door zn huidige brokken komen... en misschien doet verandering van spijs eten? Even afwachten nog dus...
heb je nog advies van je DA gehad om Tobias wat licht verteerbaar eten te geven ?In de vorm van rijst met gekookte kipfilet en eventueel wat bouillon er over

Ok ,fijn dat het al weer wat beter gaat.
Arm jack russeltje. ja hij zou iid ook geamputeerd kunnen worden , is wel resoluut zeg inslapen. 
ik zie zo vaak in de praktijk dieren met drie pootjes , ze leren er iid snel genoeg mee om gaan.

) kwam iemand met het idee om kaartjes te sturen naar Arjan... vond ik een erg lief initiatief. Ik heb nu voorgesteld om de kaartjes naar mij te sturen, dan doe ik alles samen in een pakket wat ik sowieso af en toe eens opstuur samen met zijn moeder. Misschien zijn hier ook mensen die hem een groet o.i.d. willen doen? Mijn adres is dan via PB verkrijgbaar