Hmmz heb geboden op een randolls boomloos (all in, excl verz)voor €200 dan zou ik in elk geval voorlopig goed uit de voeten kunnen en een zadel volledig naar eigen wensen kan dan alsnog er eens bij toch... *twijfel*
pff heb wel bij gelezen maar is weinig blijven hangen
heb alweer een zoveelste tegenslag somige van jullie weten dat ik zondag mee doe aan de trail ride samen met natutal k maar goed nu dus voor 99 % zeker niet met sil hij is alweer kreupel
vorige keer was het links achter in zijn heup (dat was net rond de jaar wisseling) nu zit het rechts voor in zijn shouder
het kan overal door komen kijk het morgen even aan hij mag even onder het solarium als het dan wat beter word mag ie op rust is ie helemaal ok ga ik morgen even aan kijken met rijden maar ik denk dat ik wel op een van de manege paarden ga ik vrees dat ik um stuk rij het is 25 km met opdrachten
Is idd Brenda, verzorgpony van Fleur idd Ik zit er goed scheef op... maar ach ongelijke beugellengte wat ik niet bijzonder opgemerkt had en Fleur was vergeten te zeggen. Het was toch enkel een stapritje