mogen we lekker plonsen met de paardjes in de plassen! alleen even kijken hoe we dat doen met de kerstverlichting om de paarden beentjes.. bij een meer moet ik het water in! denk niet dat ze daar tegen kunnen!
nope en verlichting kan idd niet tegen zo veel water en ik was niet met flaptop op schoot in slaap gevallen hed therape en toen ik thuis kwam kon ik um direct inleveren omdat de comp beneden gestorven is dus vandaar
Ik ga zometeen sinterklaas vieren met ouders/zussen en 1 broertje. Mees kan helaas niet mee, moet werken, dus ik ga maar alleen. Ik heb wel een heerlijk lang weekend voor de boeg, maandag trouwt vriendin, en heb ik dus lekker ook vrij!
Ik ben ook weer klaar met werken.. De sfeer was al beterder, gelukkig.. Ik begon het al zat te raken. Nu even wachten totdat het eten op tafel staat en dan nog even naar stal..
pff Grr, Amber + Snowdon .... en Rom ook met rooie begraven nooit leuk ...
Sita 100 pagina's af en minder leuke dagen op werk maar nu weer iets beter! Wel nog geluk met ff droog weer!
Maya brengt ons in de Kerstsfeer Hier komt zeker weten een kerstboom en verdere leuke sfeerdingen niet overdreven maar wel ff t kerstsfeertje maken
en geinige foto va n Ziggy met geiten (waren zijn staart en manen wel veilig ?!)
TK --> ook hier benieuwd naar Clinic en Den Bosch en omgeving is zeker te ver voor jou voor wedstrijd "coachen" ...
Prada weer andere Ava en voor Janet ook 1 gemaakt
Rom uit bed om auto in te stoppen ... hier ook enorme windvlagen met regen vannacht pff ...
Natural K leuke piet
Janet veel plezier in Duitsland denk je aan mij als je iets lekkers eet of drinkt (kersenpunch/ glühwein, curryworst/ krakauer enz enz ...) en van de sfeer geniet en succes met nachtje zonder wilco
Dat die sjalen nog steeds verkocht worden had die op de middelbare school ook maar dan zwart/ wit en Blauw/ zwart en toen gingen van die "foute" mensen ze ook dragen dus toen vond ik ze niet meer leuk
Hier verder alles zijn gangetje, ook met Say natuurlijk
Hebben van John's werk met Sint kaartjes voor winterefteling gekregen wel moet ik daarvoor dus wedstrijd op 5 jan waarvoor ik al heb ingeschreven weer afbellen
Kerstkaarten geef ik opzich wel wat centen aan uit. Ik vind de reacties zo leuk die je krijgt van de ontvangers. Meestal ontwerp ik ze zelf of laat ze ontwerpen met foto's van de knollies..