[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

snowdon

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 18:52

ben terug van middagje met Cheveyo en Chubby, ook lekker bij de Mac gegeten. Chev doet wel verslag. Chub heeft even geen internet. En ik wordt om half 9 opgehaald voor een avondje Antwerpen

Was iig erg gezellig!

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 18:59

heey

zo, weer even heel slecht, meld me alleen even
heb komende week weer toetsweek, meteen maandag wiskunde
maar goed, ben doodmoe, hele dag gewerkt en ga zo denk ik maar in bed tv-kijken of zo, anders val ik morgen boven mn boeken in slaap

ciao!

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 19:13

Hoi,

Heb ik weer, ga ik voor mijn moeder een verjaardag kado kopen,denk bijzelf ze kwam er vorig jaar slecht af met een klein kadootje !
Dus ik koop een broodbakmachine voor haar,is ze helemaal blij.
Ben ik met mijn nichtje naar haar arabier belt mijn zusje,heeft mijn moeder op de markt een broodbakmachine gekocht !
Een princes voor maar E10,00 zaten een paar krasjes op de buitenkant,maar verder prima,koopje !

Dat word maandag mijn kadootje terugbrengen,en wat anders kopen.
Ik heb mijn moeder wel flink gepest want vroeger klaagde ze altijd dat ik een verlanglijstje maakte en dan vlak voor mijn verjaardag alles zelf kocht !

Morgen ga ik met elbert voor het eerst mennen met zijn fries,het word schitterend weer,dus dat moet leuk worden.
Daarna gaan we barbequen met de familie,gezellie met mijn moeders verjaardag !
En niet te vergeten,appeltaart bakken voor mijn collega's maandag,
voor mijn verjaardag !
Het is nog afwachten of ik maandag vrij ben,ik had vrij gevraagt,maar ik ben bang dat mijn collega maandag ziek is en dan word ik gebeld dat zei mijn bazin al,ik boos,ik zei al tegen haar,dan kan ik mijn visite wel gaan afbellen,maar daar reageerde ze niet op.
Ze zei alleen positief denken dat ze er is,maar vandaag lag ze al ziek op bed en meestal als ze ziek is,blijft ze wel een week thuis,dat is niet om banketstaaf te doen maar het is gewoon een feit,ze is niet vaak ziek maar als ze ziek is dan is ze altijd een week thuis !

IK zag een gave motor voorbij komen,die wil ik ook nog wel in de toekomst voorlopig scheur ik op een Beta Ark Scooter !

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 19:30

jacky2, wat voor werk doe je? Vergeet niet dat je RECHT hebt op je vrije dagen he. Balen van die broodbakmachine. We hebben het er steeds over dat we er 1 willen hebben, maar geen van beiden koopt er een.
superroos en snowdon, niet te veel sl*tten jullie he, hou 't netjes

jacky2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 19:35

Ik werk in een supermarkt,al 16 jaar bij dezelfde baas,af en toe denken ze geloof ik dat ik bij de inboedel hoor !

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 19:43

telefoon maar uitzetten dan

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 20:20

Erg lekker middagje gehad, later verslag, we gaan nu spelletjes doen (met de buren).

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 20:40

Zo net even lekker gedouched... Voel me weer lekker schoon

C,C en S, een leuke middag gehad

Ingrid, succes met leren...

Net even wat films bij de buren verderop afgegeven. Vanmiddag zat daar een bekende gewonde vrouw in het gras. Zij hielpen haar al. Ze was gewoon gevallen en had een open breuk bij haar vingers

Die KWPN-er van de straalkanker is nog niet terug. Al een paar weken hoorden we dat ie eigenlijk die week terug zou komen. De 1e dinsdag van september is hij opgenomen. Het zou toen 2 wkeen duren maar nog is ie niet terug

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 20:57

Jellie duurt lang met dat paard zeg! Hopelijk kunnen ze nog wat voor hem doen.
Roos een nat pak door Figje! Lekker dat je nu legaal mag rijden.
Peetorlan, leuke foto's!
Ik heb vandaag echt een baaldag. Maak me zorgen om Spet zijn diaree enzo. Nu ook nog onze wasmachine (weer) kapot. De stoppen knappen er steeds uit als hij aan staat. En ik heb vreselijk veel wasgoed omdat ik de afgelopen week niet kon wassen omdat hij niet aangesloten was. IK HAAT DE VERBOUWING!!!

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 20:58

Ai Cindy, een dikke voor jou! Is Spet de enige die last van de diaree heeft? Balen van je wasmasjien...

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 21:05

podverdikkeis zwaar s van de kaart ahaha nzo ifietse naar de stad ik hop[ dat het er no g een beetje goed staat hahaha

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 21:14

iemand ande4trs was datr

Bonte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 21:17

SuperRoos schreef:
podverdikkeis zwaar s van de kaart ahaha nzo ifietse naar de stad ik hop[ dat het er no g een beetje goed staat hahaha
[/quote]

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 21:34

MelanieS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 21:38

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 21:48

Familiefeest gehad, gewandeld aan strand, op foto gegaan, naar huis om paarden te doen, toen zelf gegeten, veel gepraat... uiteindelijk naar huis.. Was wel gezellig weer

Wen, succes met alles te regelen! Maar als je BE hebt, dan kan je toch wel tweepaards achter een gewone auto hangen, en er twee lichte veulens inzetten, dan kom je toch ook vaak niet boven de 1200 kg uit? Tweepaards is 700 kg, dan houd je nog 500 over, dus twee veulens van elk max. 250, moet makkelijk kunnen.

Sjieke deken Peetorlan

En ik ga even wat foto's bekijken

desillies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 22:24

Cindy,Pepper heeft ooit ook eens langdurige diarree gehad,ik heb hem toen een kuur gegeven met darmflorabacterien van de paardendrogist
het heet Opkikker en Pepper kikkerde er ook echt van op!!
misschien een tip??
dit is trouwens het goedje wat ik door de appelmoes roerde,Pepper vond het namelijk erg vies

vandaag heerlijk gereden met Elvira,een vriendin met haar tinker,eer we weg konden hadden we eerst nog een drama met in de hoofdrollen een trailerstang en een polyestertrailerdak maar dat vertel ik morgen wel nadat ik naar een veiling en uitverkoop in B op Z ben geweest en daar met tweespan het bos onveilig heb gemaakt,ook foto's zal ik dan plaatsen.
welterusten voor zometeen
ik ga nu naar mijn bedje toe.....

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 22:27

vergeten jullie de klok niet terug te zetten voor je naar bedje gaat. Lekker een uurtje langer

MelanieS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 22:30

Bonte schreef:
vergeten jullie de klok niet terug te zetten voor je naar bedje gaat. Lekker een uurtje langer

Goed dat je het zegt!! Dat ontgaat mij weer elk jaar!!

desillies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 22:34

ik delete mijn vorige bericht en weet nu dat mijn zwager dus echt al teveel gedronken had om 20.00 uur vanavond.

Code
Denkt u aan de wintertijd? In de nacht van zaterdag op zondag gaat de klok weer een uur terug. De wintertijd duurt tot 26 maart 2006.
bron www.anwb.nl
Laatst bijgewerkt door desillies op 29-10-05 22:40, in het totaal 2 keer bewerkt

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 22:40

Was daarnet nog bij hart van Nederland dat het vanavond is. Altijd van zaterdag op zondag.
Edit: dit was dus een antwoord op het gedelete bericht van Lien
Laatst bijgewerkt door Bonte op 29-10-05 22:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 22:40

Ja, want de zondag begint om 00.01 uur he... Jij rekent de nacht nog bij de vorige dag, maar dat is dus het begin van de nieuwe dag... Vage zin, maar je snapt me vast wel!

desillies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 22:50

mijn zwager is zo'n klein dingetje wat in een eikeboom groeit
hij beweerde bij hoog en bij laag dat het dit jaar echt in de nacht van Zondag op Maandag plaats vond....
en ik ben ook een muts,dat ik het geloofde!
al heb ik wel gewed dat Windows dat dan niet wist hahahahaaa

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 23:04

Hihi, Roos lekker aan de zuup geweest Ik ben nog braav nuchter Heb net naar Skeleton Key gekeken. Wel een gave film!

Bonte, dat zijn zeker leuke foto's. Lijkt me gaaf zo door zo'n waterbak! Lekker he een uurtje langer

MelanieS, leuke hond zeg!

Maya, geslaagd feest dus!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 23:17

En nu lijkt het alsof ik onzin zwam...