Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Die van mij niet hoor
Welkom hier! Enne nog níet alle 212 pagina's doorgespit
Vooral niet doen hoor. Nergens voor nodig
Gezellige paardenfamilie heb je. Voor foto's plaatsen kan je even zoeken bij de Help-functie, rechtsbovenin. Daar staat het in uitgelegd.
Vind het zo sneu voor Janus. Heb spul gekregen om op zijn schouder te masseren. Verder zalf meegekregen voor de schaafwond op zijn wang die inmiddels ruim twee keer zo groot is geworden en is gaan smetten.
Echnie.....
) Hugo kan dan wel bij t circus als hij zich zo gedraagt en ik moet oppassen niet in lachen uit te barsten, maar hem natuurlijk duidelijk maken dat het zo niet kan.

maar ieder zn eigen natuurlijk! Jack heeft toch ook al hele mooie lange manen? ik vind t een mooi dier hoor!
)

.Ik heb M-Joy toen ze juist hier was ook eerst balkjes gedraaft omdat ik wou springen. en dan opgebouwt en nu springt ze al 50 cm!! als het veulentje er is dan ga ik weer beginnen opbouwen voor te springen. en Gentle heft zn voetjes ook nooit op
. Met Lucy moeten we nog beginnen, is ook pas een paar weken bij ons, maar die gaat denk ik eerst 's ff een paar maandjes keihard gras eten en een beetje vertrouwen in de mensheid terugkrijgen
. 
Hij zal er toch niet al te veel last van hebben?!

Blegh zo geen zin om weer aan het werk te gaan

Ik ben weer terug!