Sandra trots op King. Goed zo! Lekker bezig
Mirte, ik ken het Ikea-kassa gevoel. Had, dacht ik, niet zo veel, maar was toch weer even slikken. Maar ben wel blij met mijn spulletjes. Zal een keer een foto maken.
Haha de paarden van Mirte en Desiree hebben dikke konten
Die van mij niet hoor
Hallo Davina
Welkom hier! Enne nog níet alle 212 pagina's doorgespit
Vooral niet doen hoor. Nergens voor nodig
Gezellige paardenfamilie heb je. Voor foto's plaatsen kan je even zoeken bij de Help-functie, rechtsbovenin. Daar staat het in uitgelegd.
Ik ben overigens Yvonne, heb 2 tinkers. Janus van 9 jaartjes jong een een jaarling Goofy.
Mirte, succes met je opleiding!
Vandaag met Janus naar Laarakker geweest. Het is heel goed dat ik op controle ben gegaan. Janus zijn linkerkaak zat vast, links bij atlas zat vast, hij heeft een gekneusde linker schouderspier en zijn SI gewricht zat niet goed. Dus daarom had ie zo'n moeite om te ontspannen en in te buigen op links. Ik mag de eerste maand geen voltewerk doen, maar alleen lange lijnen rijden. Je wil niet weten hoeveel voltes ik gereden heb om hem links los te krijgen
Vind het zo sneu voor Janus. Heb spul gekregen om op zijn schouder te masseren. Verder zalf meegekregen voor de schaafwond op zijn wang die inmiddels ruim twee keer zo groot is geworden en is gaan smetten.
Het is 3 maanden geleden dat ie gevallen is, en met ups en downs heeft ie dus 3 maanden last van zijn lijf gehad. Echt heel heel goed dat ik hem heb laten controleren. Het kan vanaf nu alleen maar beter gaan. Moet eerlijk zeggen, ik ben wel een beetje van slag nu
Ik ga eens huishouden. Niet dat het nodig is hoor
Echnie.....
Latersssss