Ik heb ook zon halstertje voor Dundee, alleen een andere kleur. Had nooit gezien dat er een tekst op stond. Op Dundee zijn halster staat: 'Hello world'
Welkom back berdien , super gezellig dat je weer komt kletsen! Wat zien je kanjers er goed uit, en flynn al net zo groot als pall jeetje! Mooie nieuwe aanwinst hebben jullie er ook bij!
Galeo? Welkom hier! Gezellig dat je komt kletsen!
Ik ben moe, been doet zeer ( oude blessure ) en heb hoofdpijn
pall gelongeerd, even ruzie gehad, daarna weer goed gemaakt met stuk op de dijk lopen, grazen en liksteen, toen waren we weer happy
* Klaagmodus exuses
* Klaagmodus uit
Lois ?????? Hebbie al fototjes ?????
* stalkmodus ook uit
Chanel_
Geplaatst: 23-10-09 19:51
Avond
Berdien welkom back wat is flynn een knoeperd zeg
Leuke foto's voorbij zien komen
Excussen Leon Het is dus Arjan's achternichtje
Annique ruzie met Pal gehad, daarna weer goed gekomen
Ik heb nog wel een foto van Eef en Clover samen Alleen moet die nog geupload worden
Welkom Galeo
Lekker vakantie nu
Vandaag weer iets met dat rot ov, gek word je dr van. Gisteren ook al
_Rhiannon_ ja eigenlijk heel erg. hij is zo lekker rustig, niet dat hij helemaal onverschrokken is, maar hij heeft niet de rush die syl had. je kan uren met hem knuffelen en dan blijft hij gewoon lekker staan. (syl kon ook uren knuffelen, maar was wel altijd niet zo van het stilstaan) ga ook heel vaak gewoon op zn rug zitten en begraaf mn gezicht in zn manen, het is een heerlijk lief dier. (en zo'n leuke maat, sta geregeld met avelyn en odinn, alletwee onder 1 arm, samen knuffelen, nu is avelyn ook nog zo lekker "klein") (ze zijn alletwee rond de 1.35, avelyn wat groter)
Lucy_1
Geplaatst: 23-10-09 20:21
Heb voortdurend ruzie met vliegen als ik achter de computer zit Bijten me niks anders dan in m'n vingers.... Wordt er gek van.....
Lois.... Gaaf zeg!
Euhm.... weet het niet meer zo goed .... O ja... Leon neemt morgen modder mee.... Denise, hoe laat ga jij morgen weg?.... Leuke foto's Draaakje .... Ben benieuwd naar de foto van Eef met Clover.... Annique pijn en hoofdpijn , lekker met Pall gevochten en leuk bezig geweest ... Janet, bed binnen! Klinkt goed .... Aaaaaaah.... Berdien is weer terug In het zwart nog wel liefst , leuke foto van je peerdjes! Fijn dat je het nog zo naar je zin hebt daar, uberschattige pup van je ouders.... Schatje.... Arjan zijn achternichtje ruzie met zadel op Snow gehad , braaf peerd heb je toch!.... Galeo, welkom! ... Enge foto Aniekepiek, zo dichtbij.... Leuke foto's ook van Vince en Ziggy!
Hier druk dagje gehad. Wilde toch alles in orde hebben voor als we morgen weg zijn. Heftruck is nog niet gerepareerd, doet hubbie misschien morgen voor we weg gaan. Morgenochtend nog even hooi klaar zetten en dan lekker bijtijds weg! Vandaag nog wel lekker foto's gemaakt van de babies.... Ze zijn zooooo lief!