volgen de act van vampier vincent he, niet echt in de show.
Hij spoot een bepaald goedje over patti heen, dat gaf licht. En je zag twee handen op haar borsten. Toen spoot hij dat goedje over uri heen, en zijn handen gaven licht.
hier geen bedganger, moet zo naar mn werk en ik heb geen zinnnnn. Ben zo moe, had eigenlijk moeten slapen, maar dat heb ik niet gedaan. Dus dat wordt wat vannacht Zit ik ook nog eens met een griezel, bleggggg
ik werk op een meldkamer voor overlijdensmeldingen. Van alle verzekeringsmaatschappijen in het land neem ik dus meldingen aan, maar ook van alle ziekenhuis (mortuarium) of politie en trein"ongelukken"
Ik zorg er dan voor dat de uitvaartleider bij de mensen langs gaat of de verzorgers. Dat degene dus thuis opgebaard wordt of vervoerd naar het rouwcentrum.
Als het een drukke nacht is, werken we met zijn 2-en 200 meldingen weg...
pff dat is nogal wat zeg. Ik hoop voor jou en voor de mede mens dat het een rustige avond wordt vanavond.
Biancaa
Geplaatst: 06-03-09 23:21
zeker voor de medemens ja Voor mij gaat de tijd wel sneller als het druk is Maar als het nier druk is, vermaak ik me wel hoor. Soms blijf je wat langer praten met een verzorger of uitvaartleider of ik zit gewoon op de comp.
Laatst bijgewerkt door Biancaa op 06-03-09 23:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Maandag worden er foto's gemaakt van Ziggy voor het boek. Alleen het wordt rot weer. Ik kan morgen helemaa niet. Baal wel een beetje. Hopen dat het maandag nog een beetje redelijk weer is.