[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Spetter

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 11:47

Hoihoi, meld me ook weer eens even. Veel te druk momenteel.
Spet nog steeds aan de schijt. Ik maak me wel zorgen. Veearts zegt nog even aanzien. Bloed en mest goed op de zand na dan. Maar die schijt moet nu toch eens over gaan?
KOmende 2 weken gaat onze vloer er uit dus dan is het echt afzien. Ik word nu al gek van alle stof en viezigheid. Blehhhh Hopelijk voor kerst normaal in mijn huuske.
Ik probeer wel mee te lezen, maar momenteel te druk om overal op te reageren, sorry.

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 11:49

Hee cindy, balen dat Spetje nog aan de schijt is.... Sterkte ook met alle drukte in je huisje. Het resultaat zal vast prachtig worden En met kerst zit je vast te pronken

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 12:09

mamauba, fijn dat je je nog druk wil maken voor die fjord... vind het heel erg echt...
balen van pippa zeg, weer lichte koliek, vaak de da nodig gehad zeg, hopen dat het nu een hele tijd niet hoeft

jellie, leuke foto's hoor van het mennen, hals strekken ziet er mooi uit ook

jacky, lekker half dagje vrij en ff shoppen voor mams
gefeliciteerd vast met dr
en moet jouw verjaardag dan niet vergeten maandag hihi

tinkermuts, turbozaad hihi beter toch!
geweldige motor trouwens, ben er gek op!

wenk, beetje brak en nog een boel dingen doen vandaag, hihi das nie zo mooi

annick, gewoon foto's laten zien van je nieuwe schatje, en van je prins ook, heb ik al veels te lang niet gezien hihi, kijk af en toe ff stiekem in de battie naar zn poster

keevagirl, haha geweldige kerstkaart, vind hem super echt!

spetter, he balen zeg dat ie nog steeds diarree heeft, moet nu toch echt verbetering in komen
en die verbouwing erbij, pfff

nou ik snap niks meer van mezelf, was kapot gister, 12 uur naar bed, wakker gelegen tot een uur of 2...
om 5 uur wakker en toen haast geen oog meer dicht gedaan, stomme narcose
ook enge dromen weer over tanden die uitvallen... is geen gunstige droom als je het bekijkt met de betekenissen ervan... maarja
vanaaf denk ik niet naar de stad, lekker thuis met wat vrienden, paps en mams gaan weg dus is wel leuk ff

zo ff naar figje, lekker ff rijden denk ik, mis hem haha gister niet geweest he

zijn trouwens jonge vogeltjes en eendjes geboren hier weer rare natuur... t veranderd echt...

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 12:20

Tjee, wat gek Roos dat er nu weer jonge vogeltjes geboren worden...
Balen ook van je enge dromen. Denk je dat dat ook mede veroorzaakt wordt door je narcose?
Gelukkig gezellig thuis met vrienden vandaag.. ook leuk
Veel plezier met Figje...

Wij hadden gisterenavond trouwens bij Jan's moeder gegeten. Ze zit helemaal in haar rats voor de mri-uitslag. Ze was er niet helemaal bij. Maakte als gebruikelijk onbeschofte hoeveelheden eten.. wil dat we niets te kort komen... is echt een lieverd
Ben er nog even in slaap gevallen. Hing onderuit tegen Jan aan en werd wakker van eigen gesnurk Haha, gelukkig is zijn fam. niet moeilijk...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 13:06

Daarnet de schuur en stallen aangeveegd, beetje bij opgestrooid,pony's gepoetst. Dewi's manen ontward en die hangen nu los, lijkt wel of ze blijven groeien... Niet handig iig, zal ze morgen wel weer vlechten ofzo... Daarna weer op stal gegooid, hooi gegeven, deur open gezet, en touwtje ervoor gespannen en ben de hooinetten gaan vullen terwijl ik op ze keek terwijl ze aten, fijn is dat

Zo ga ik douchen, mijn haar modelleren 8) nette kleren aantrekken, en op naar de minigolf... en uit eten.

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 13:46

Maya, jij voelt je vast helemaal tevreden Dewi krijgt dus flinke manen. Bij Flan groeit t allemaal niet zo snel. Veel plezier bij de minigolf en eet smakelijk

Wij hebben net lekker wat in de tuin gerommeld. De boel redelijk winterklaar gemaakt. OOk een hoop dode bladeren de kliko ingemikt. Lekker! Mijn zinken teilbad geleegd en wat zinken emmers. Ben zo gek op dat spul... Jammer dat dat oude zink vaak zo duur is....

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 14:22

Mooie Kar gezien, en de knappe achterkant van Tinkermuts dr man, gave motor Hnda CBR 600 ????
je avatar kan je toch in je profiel veranderen, moet je wel een plaatje op het net hebben staan, kan ik voor je doen hoor als het niet lukt?

Neuheu, een Honda 1100RR Blackbird
Neem graag je aanbod aan voor avatar, wat heb je nodig?

Nikita, zal eens een goede foto van mijn kerel opzoeken, hij is niet zo fotogeniek

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 14:23

dat bovenste stukje moest dus eigenlijk de quote van Annick zijn, weet niet wat er misging.

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 16:30

Hallo,

klote paarden...

Cesair en Aysa gaan niet echt goed, we hebben nu besloten om Maddox en Hindu maar zo snel mogelijk hierheen te halen, want we zijn bang dat het fout gaat... Maar vervoer regelen is echt drama!!! verdorie verdorie verdorie... Een trailer kan ik zo meenemen, maar er zijn bijna geen mensen die een auto hebben waar 2 paarden achter kunnen... AAAAAHHHHHH!!!!

Ga nu snel eten en dan zo terug om te kijken hoe het gaat... Arme Cesair....

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 16:48

Afbeelding

Zo hier staat ze dan met haar nieuwe deken staat hij netjes of niet hihihi

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 16:50

Sorry hoor nog 1 foto.

Kijk hier dan zoon lief en Whisper wat een stel he

Afbeelding

annepaardoes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 17:11

heb bobbie vandaag gemeten:
schoft: rond 1.34 m
kont: rond 1.38 m
Hij is nu 2,2 jaar oud, hoe groot denken jullie dat hij is als hij 3,5 jaar ofzo is?

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 17:26

Zoo, kip in braadzak ligt in oven te sudderen

Leuke foto's van Peetorlan!

Wenk, wat doe jij dan met Cesair?

Wat is t hier rustig zeg... tjee

ben daarnet naar Flanna gegaan. Ze stond op stal, terwijl t zo mooi was Ben dus lekker in de buitenbak gaan rijden. Ze liep naar mijn mening lekker. Was erg fanatiek toen ik de 1ex aandraafde Lekker gegaloppeerd en de standaar dingen gedaan. Na een half uur kreeg ik weer last van mijn longen en ben gaan stappen. Jan heeft t overgenomen. Die vond haar iets minder lekker lopen. Iig ze was wat stug in haar mond en plaatste haar benen minder goed eronder...
Zo stellen we toch weer andere eisen haha...

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 17:27

jellie, die dromen kunnen idd van de narcose komen
jan heeft een leuke familie dus, en wakker worden van je eigen gesnurk haha

maya, lekker uit eten!

wenk, balen dat het met cesair en aysa niet goed gaat, en probleem dus met trailer trekken...

peetorlan, deken staat dr chique ja
mooie kop heeft ze toch!
gaaf ook wat je zoon met dr doet, echt gafe foto!

annepaardoes, fig kocht ik ook op die leeftijd, hij is nu bijna 4
fig was iets kleiner dan 1.38 nog en zit nu wel boven de 1.40
denk dat bobbie dat dus ook wel haalt, en misschien als het echt een laatbloeier is haalt ie 1.45 nog wel
ken tinks van 6 die nog 5 cm gegroeid zijn

vanmiddag lekker gereden, fig had duidelijk zn dagje niet dus toch even erg consequent geweest, daarna nog ff naar de plas gegaan, zadel ging beetje onder water hihi, kan die wel hebben
natte broek dus, fig zwom bijna, van het voorjaar maar weer in bikini meegaan
nu boel zo een beetje klaar maken, komen 4 vrienden langs dus wordt wel gezelli
alcohol in overvloed hihi

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 17:28

jellie, balen van je longer weer zeg
grappig dat jij en jan flan heel anders aanvoelen, had ik ook altijd toen ik samen met mn moeder crisje reed...

annepaardoes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 17:32

SuperRoos: ik hoop ook wel dat hij boven de 1.40 komt. Anders heb ik later zo kleine brede opdonder onder me gat

annepaardoes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 17:34

IK heb vandaag met bobbie op comando gestapt en gedraafd en haltgehouden. Ging echt super goed! voor de zeker heid hield ik bobbie met draven aan zijn halser vast maar hij liep heel netjes mee en hij loopt echt super!. Hij deed helemaal niet lomp. Ik kreeg hem later geeneens in draf

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 17:35

Hmmz, dat is niet leuk Roos dat die dromen door de narcose komen. Ik droom ook vaak maar gelukkig eigenlijk altijd 'vredig'.
Haha, een natte broek is met die weer niet zo erg... Heerlijk zo in t water. Ik ga vanaaf ook weer lekker genieten van mijn palmpjes Have fun! Misschien was Flan ook wel braver bij mij

Morgen gaan we naar t bos

annepaardoes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 17:50

woow ik ben een beetje aan het kijken op marktplaats. Zie ik een 2.5 jarige tinker te koop staan. AL ONDER HET ZADEL!.
Niet normaal zeg

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 17:56

jellie, morge lekker naar t bos, ik wil mee haha

annepaardoes, hoe lang ben je zelf
ik ben 1.80 zowat en ook niet mager hihi dus kijk maar in mn profiel hoe het staat zeg maar op een beessie van 1.40
vind het zelf niet misstaan haha of heb ik dan een ego

vrienden bellen trouwens allemaal af haha gierig, ff stadten dan toch misschien heb ik wel een sponsor nodig, zoekzoek...

annepaardoes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 18:07

SuperRoos: ik ben nu zelf 1.67 m. ma ik denk niet dat ik te groot voor hem word. Maar was benieuwd hoe groot hij misschien kon worden .
Maja hij is een ruin en hij heeft echt heel veel spier massa alleen nog niet goed ontwikkeld.

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 18:13

Hihi Roos, je mag mee hoor!!! jammer dat je zo'n eind weg woont... Balen dat je vrienden afbellen... Ehn bel toch 1 van je poppetjes

Kip naar binnengeschoven. Ligt nog een karkasje met wat vlees op tafel Jan is niet zo'n kluiver.. wel zonde. Ach mss krijg ik nog wel trek vanaaf...

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 18:26

hmmm, krijg zojuist een erg verontwaardigd gezicht van mijn man dat ik geschreven heb 135 paardenkrachten, het zijn er 164

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 18:29

poppetje 102 is te moe...
98 gaat niet

uhm, tijd voor poppetje 103 in de stad

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 18:30

Nou, dan wordt t zeker tijd voor een 103... actie