11 oktober wordt sowieso al best een meeting van formaat!
Grit
Geplaatst: 29-08-09 23:54
Nee, heb elk weekend iets, behalve morgen en volgende week zondag. Kunnen jullie dan Oa mijn broer en gezin die drie weken naar Nederland komen en in Ommen zitten. Ik zal daar ook veel zijn, dus kan juist weinig trainen
Nee.. We zijn nog jong zat, dus we kijken hoe het loopt. 1 ding is zeker, ben gewoon stapel op hem, en hij ook op mij..
grid
Geplaatst: 30-08-09 00:33
Petra Gefeliciteerd dat Ruud C heeft gehaald nu volop aan t solliciteren Pas nog op tv dat men bang was voor tekort ivm chauffeurs die met pensioen gaan en geen nieuwe voor terug dus moet lukken Succes met lezen! idd niet teveel kijken naar paard maar goed in boekje blijven kijken
Britta jammer van je weekend had er nog niks van gehoord
Carlo lang met bad bezig geweest
Mirjam ook druk aan het klussen en 1 muur koeienvlekken Pink verdronken en moeite met verkoop chabo Succes en sterkte ermee!
Ellen genoten van luie vakantie maar nu toch weer lekker met Tinks op pad en album maken van Niamh fotoreportage Epplejack nog steeds niet geweest moet ik toch eens gaan kijken
pff Marleen da's wel balen niet echt een leider dus die fries ff keer op zijn plek zet hij voelt zich de Macho en daarvan Banbay de pineut Gelukkig goed gesprek gehad hopelijk helpt een middeltje en anders helaas maar eigen paarden gaan idd voor
TopGear kijken we hier ook vaak die oversteek naar Frankrijk bv was ook hilarisch
Maartje genoeg animo dus voor Sylke. Klinkt idd goed maar dat gaat snel... lijkt me idd erg dubbel gevoel
Janet inkopen gedaan bij Ikea altijd leuk als t meevalt
Joyce idd men zegt "waar een wil is is een weg" maar pff klinkt idd erg druk druk druk... en hij moet t natuurlijk ook willen enzo
Dagmar Zoef zoef vriendin op Solex Lachuh
Boncho fijn dat het weer beter gaat weer aan het werk en weer rijden
Annique op mams pallieter
Lois lekker gereden en proefles gehad
Ja idd denise nog steeds weg
Haha Ellen krijgt inspiratie van wedstrijd Nederlanders ja idd is vanaf M wist je dat niet sporen is nu afgeschaft hè of had ik dat al verteld ?!
Ja heerlijk daasloos (al paar weken hier trouwens )
Hmm Ritje zou voor mij denk ook na 11 oktober worden, september druk met verjaardagen en ook nog karrentocht en met vriendin mee op wedstrijd enz enz