ff bijgelezen met een mega stuk swarzwalder kirsch taart op schoot! ghehehe Janet.... dat klinkt erg lekker ook al is het makkelijk!
Poes nog niet terecht Dagmar??? Heeft ie geen bandje om met adres, of een chip?
Maartje wat zijn raapsteeltjes dan? ken ik helemaal niet.
Carola lekker bijgekletst met paps en mams..... ik mis ze ook altijd als ze op vakantie zijn! Gefeliciteerd met je schoonbroer!
Haaaaaalo Joyce! Wat een prachtige plaatjes weer, heb ik gemist van je! En wat fantastish dat je nu lekker kan buitenrijden! Dat is wel snel gegaan joh!
Jeetje Eva, wat ontzettend klote dat Mallow zo hard achteruit gaat! Maar mag ik even keihard zijn? Door Mallow te kopen haal je je wel een hele hoop op de hals, dat weet je zelf ook al lang natuurlijk. Maar ik gun je ook een paard waar je je dromen mee kan verwezenlijken en zoals je al eens eerder hebt aangegeven, is dat met Mallow onmogelijk Het is natuurlijk fantastisch dat je hem een zo prettig mogelijk leven wil geven, dat zouden we allemaal willen, maar je moet realistisch blijven en een gezond paard is al duur, laat staan een dampig paard.
Jammer dat het zadel niet goed paste Ingrid, nu kun je er geen goed gevoel bij krijgen natuurlijk. Verder heb ik er de ballen verstand van en moest lachen om het woord pommel.....
Mclouds Daughters volg ik (helaas) ook niet, ben dan net terug van het springen en aan t douchen en daarna begint ATWT alweer.
Harige mannen.... bleghhhhh idd een Trol!
Fijn dat het bevalt in Groningen Berdien, succes met alles een plaatsje geven!
Vanavond zijn er hele gave foto's gemaakt van mij bij de springles, ben heel benieuwd wanneer ik ze te zien krijg! (heb ze al op het schermpje gezien) De springleraar vroeg of het voor Studio sport was!
Ik ga ervan uit dat ie niet is aangereden, dan had je dat al wel gehoord, als de dader niet belt, dan zou iemand anders dat al wel gedaan hebben. Als ie honger heeft, komt ie echt wel weer naar huis! Ik hoor het wel vaker dat katten ineens een dag of twee op avontuur gaan! Ik duim iig heel hard voor je!
Nathalie83
Geplaatst: 08-06-09 23:35
zo ik ben er ook weer en raar maar waar.. Voel me een stuk beter. Spakenburgse lucht zal wel genezend werken Was weer super gezellig bij oma
Verder lees ik over een boomloos zadel dat niet past Maar wat is in godsnaam een pommel
Pluizerd ook nog steeds niet terug Als ie adres om heeft zal ie vasst en zeker niet aangereden zijn want zelfs als de dader niet zou bellen komt de dierenambu hem halen en die hadden dan zeker gebeld!! En idd mannetjes gaan soms zomaar ineens een blokkie om van 2 dagen.. vooral in periodes waneer veel poesjes krols zijn..
Ga zo me bed maar eens in.. en morgen weer naar Jelliemonster. Aangezien ik na vorige week woensdag geen paard meer heb gezien begin ik afkickverschijnsellen te krijgen
weer thuis is kapot ben nog 2 uur aan het zoekken geweest geen resultaat helaas ook niets gehoord oid heb niet bij gelezen mensen sorry gaat mijn bedje opzoekken morgen weer een dag
Grit
Geplaatst: 08-06-09 23:50
Spakenburgse lucht
Mag hopen dat als iemand Pluizerd vind, dat ze even de adreskoker checken.
Pommeltje hier, pommeltje daar, pommelen maar Dat is zeg maar de voorboom, deze kun je gemakkelijk verwisselen. Ja, ja, heb me erin verdiept (http://www.boomloosrijden.nl/maatsjabloon.htm)
Aha! Pommel! Ik hoop ook dat ik de foto's snel krijg! Zag er 1 met 4 benen van de grond en wapperend haar! Zag er zo vet uit! Helaas is ie weer weggegaan toen we de hoogte in zijn gegaan, de foto's zijn van ongeveer een cm of 50.
ellieellende
Geplaatst: 08-06-09 23:59
In mijn profiel staat trouwens ook een springfoto van vorig jaar, toen we net begonnen waren met springen! jeutje wat was ik toen nog bang zeg! En met dressuurzadel..... kan ik nu echt niet meer!
silfie35
Geplaatst: 09-06-09 00:04
jeetje zeg, volgens mij moet je echt de hele dag achter de pc zitten om dit nog een beetje te kunnen volgen. kolere hé wat gaan jullie hard.
Ik heb vandaag niks gedaan met paardlief, behalve even een rondje gelopen. Vrienden van mij waren er, dus we hebben in de kantine gezeten, en wat gedronken en gegeten enzo, super gezellig.
Jeetje Dagmar, had nog niet gelezen dat poezel weg is . Hoop echt dat jullie hem snel vinden, vreselijk lijkt me dat . Berdien heel veel sterkte . Jongens ik heb gister toch voor mezelf de knoop doorgehakt. Ik stop met Mallow. Met alle gigantisch grote pijnen in m'n hart, ik kan het niet meer. Elk moment waarop ik hem wil helpen zich beter te voelen wordt ons afgenomen, en ik heb geen kracht meer voor een advocaat en alles. Inderdaad wat eefje zegt, ik moet realistisch blijven, en mallow wordt alleen nog maar slechter in plaats van beter. Er is geen kans dat hij beter wordt, hij heeft geen goed uitzicht voor de toekomst, en aangezien ik toch al niet alleen mag beslissen over zijn dood, hoop ik dat hij snel in zijn slaap komt te overlijden, of dat al mijn lieve stalgenootjes de staleigenaresse pushen tot het in laten slapen voordat het echt te ver is, en alleen zijn hart nog goed werkt. ( Vorig jaar was er een paardje van de stal eigenaresse die letterlijk haar longen uithoesten, en toen had ze is bedacht er een DA bij te halen, en haar in te laten slapen ) Die gedachte vreet vreselijk aan me, maar ik kan er niks aan veranderen
grrr
Geplaatst: 09-06-09 07:27
Ik kan het alleen maar verstandig vinden Eva. Hoe goed je ook je best doet, je weet niet of ze hem echt aan je wil verkopen, en hij zal nooit meer gezond worden. Wel heel zwaar denk ik voor je, om de band met hem te verbreken, dikke knuffel!
Ik vind deze beslissing heel erg verstandig eef. Ik weet dat je er super verdriet door zal hebben, maar ik vind dat je goed naar alles gekeken hebt. Je weet hoe ze daar zijn je zal nooit het op jou manier kunnen doen. Vandaar dat hun met een contract werken. Plus dat er nog vele en vele kosten jou richting op gaan komen. Die je je met heel je hart voor hem over hebt dat weten we. Maar wat niet realistisch is, heel veel sterkte meissie.