Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Leon tja dat heb je ooit kom je gewoon alleen gezellig hier kletsen
en kort maar krachtig is ook duidelijk
ennuh wie zou je voor Sayla kiezen
(ik kan er wel tegen
)
Siet dacht al lijkt een tinker hebben ze die nog meer op stal bij jou dacht ik nog
ik wil ik wil ik wil

Prada
John vertelde me vandaag dat ie zaterdag bij een vriend wilde gaan helpen in Kaatsheuvel, maar ik wilde met auto naar Hengstenshow
moet ik nog iets op verzinnen... zal toch niet weer zo zijn dat ik niet kan komen
(heb 500 km privé
)
laatste tijd eigenlijk niet zoveel geoefend en moeten al zó vroeg
maarja opgegeven is opgegeven en eigenlijk wil ik t ook wel weer eens proberen
(in Drunen in Augustus ook al eens onderling L1 gestart en dat ging nieteens zo slecht
) 
maar idd toen ik t hoorde dacht ik wel ff
daar gaat wéér de show ... 
Weet nog niet 100% zeker hoor maar is wel mijn bedoeling
idd gezellig kletsen is het altijd op keuringen
ga zo slapen
Ben benieuwd als ze gaan daten

)
Ik vertel t wel wanneer ik het gegeven heb..

eens cm altijd cm

idd no china touwn 
heerlijk lijkt het me
[gast1122] schreef:Beetje vage titel .. Maar dit was echt het eerste wat ik dacht.
Danique en ik gingen gisteren naar stal, we hadden Edje en Rozita uit de wei gehaald en Joos en Wim deden de rest.
Inmiddels had ik al opgezadeld en ging in nog in de avond buiten rijden.
Wat zag ik daar ..
Staat Prada in paniek helemaal vooraan bij het hek. Gewoon nog niet uit de wei gehaald.
Ik denk dat ze daar toch echt 15 min / langer gestaan heeft.
Ze stond daar allemaal rond te draaien en rond te rennen omdat ze ook naar binnen wilde.
Dus ik ga in de bak rijden, probeert ze heel de tijd naar Edje te komen![]()
Uiteindelijk kwam Joost dr halen, ze liep gewoon zo mee.
Ik weet niet hoor .. Maar gebeurd dit altijd ? Dat ze alle paarden mee naar binnen halen, en Prada daar gewoon laten staan ? (Vond het echt sneu .. Ze wist echt niet wat ze ermee aanmoest.)