Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Gelukig was de rit leuk!
NikitaGoGo schreef:Jellie - als je een koetsiersbewijs hebt, ben je automatisch verzekerd op de weg met je aanspanning. Heb je nu wel of niet een koetsiersbewijs?

Pellie schreef:pippa, weer koliek, arme pip! hoeveel zand moet een paard eten wil hij koliekerig worden?
gam at vandaag ook wat wit zand maar ik vond het niet zo erg, dat ie mijn kruiwagen omgooide vond ik erger dus heb hem wel weggejaagd dus veel heeft hij niet gegeten.
)
maar weet je wat het ergste is? Was pas half 1/1 uur thuis gister. Nog ff zitten kletsen met mams en het was half 3 voor ik er in lag.... Dus ik ben wel een beetje brak nu...
mamauba schreef:Je bent zowie zo verzekerd als je maar een wa verzekering hebt. Alleen als je wat gebeurt als je een koetsierbewijs hebt dan draait die verzekering ervoor op.
Tinkermuts schreef:omdat dit kind zo blij is dat ze foto's kan plaatsen wil ik jullie even onze 135 paardenkrachten showen met achteraanzicht van mijn knappe vent![]()
Dat noem ik altijd haar knappe kant 
Dat is dus een Haf x Tinker. Apart zeg! Stoere motor. Ik wilde vroegah ook altijd zoooo graag motormuis worden
Ben er een beetje te klein en te onhandig
voor….
En vanaaf lekker feesten Jellie schreef:Peetorlan, dat van die kerstkaarten maken gaan wij toevallig ook vandaag doen![]()
heel aandoenlijk
Zwemse voor je zoontje.... 
Bedankt iig voor je reactie