[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Knollehollen

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 22:29

Jellie - als je een koetsiersbewijs hebt, ben je automatisch verzekerd op de weg met je aanspanning. Heb je nu wel of niet een koetsiersbewijs?

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 22:30

Thanx nikitagogo! Ik heb wel mijn koetsiersbewijs

Mamauba, wat sneu voor pippa Gelukig was de rit leuk!

Hier even een foto van het halsstrekken...
Afbeelding
Hebben jullie mening? Is uiteraard wel momentopname....

Moet nu naar bed... Jan ligt al....

Truste allemaal

hetlarixbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 22:33

NikitaGoGo schreef:
Jellie - als je een koetsiersbewijs hebt, ben je automatisch verzekerd op de weg met je aanspanning. Heb je nu wel of niet een koetsiersbewijs?

Je bent zowie zo verzekerd als je maar een wa verzekering hebt. Alleen als je wat gebeurt als je een koetsierbewijs hebt dan draait die verzekering ervoor op.

Jellie ziet er netjes uit. Teugels hangen nog redelijk strak maar los genoeg voor Flan om lekker te strekken.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 22:38

oeh een mening, volgens mij ziet het er wel goed uit, of waarover een mening eigenlijk?
leuk mennen zo, gaat steeds beter hè? ik zie nu pas die witte vage vlek op flan's rechterbeen!

pippa, weer koliek, arme pip! hoeveel zand moet een paard eten wil hij koliekerig worden?
gam at vandaag ook wat wit zand maar ik vond het niet zo erg, dat ie mijn kruiwagen omgooide vond ik erger dus heb hem wel weggejaagd dus veel heeft hij niet gegeten.

trusten roos!!

een vlecht boven in zijn staart annepd? staat altijd wel mooi maar zit het wel comfortabel voor paarden?

hetlarixbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 22:45

Pellie schreef:
pippa, weer koliek, arme pip! hoeveel zand moet een paard eten wil hij koliekerig worden?
gam at vandaag ook wat wit zand maar ik vond het niet zo erg, dat ie mijn kruiwagen omgooide vond ik erger dus heb hem wel weggejaagd dus veel heeft hij niet gegeten.

Ligt er aan hoe gevoelig hij is. Wit/geel zand is het ergste. Je moet gewoon proberen te verkomen dat ze zand eten. Elk paard krijgt wel wat zand binnen. Magic heeft denk ik nog meer gegeten dan Pippa maar heeft nergens last van. Maar het kan ook zijn dat Pippa wormen heeft en daarom zo reageert. Dus de DA heeft gelijk maar even wat poep mee genomen. Morgen krijg ik daar de uitslag van.

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 22:46

dank jullie wel voor alle reacties.
ik hou haar hoeven in de gaten deze dagen.

dit zijn echt de dingen die ik moet leren als leek hihihihi.
maarja al doende leert men.

morgen zal ik eens even een mooie foto van haar nieuwe deken maken en laten zien hier.

ook gaat ik proberen een foto te maken met kerstmuts op voor kerstkaarten te laten maken.
ben erg benieuwd of ze er zin in heeft.
nou weltrusten allemaal en tot morgen dan maar doei doei

hetlarixbos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 22:50

Weltrusen iedereen.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 00:37

ja... trusten!

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 06:05

Goedemorgen,

Vandaag zo geregeld dat ik maar een halve dag hoeft te werken,
en vanmiddag op zoek naar een kado voor mijn moeder die is morgen jarig en ik maandag.

Ik vraag geld voor mijn verjaardag want ik wilde graag leren mountainlaarzen maar er begint ook een mencursus in januari, en dat is ook wel erg leuk en op de lange termijn heb ik daar meer aan !
Dus mijn moeder zegt net dat ze de leren laarzen had willen halen maar dat ze weet dat ik twijvelt dus krijg ik geld !

Nou ik moet aan het werk doei,veel plezier allemaal dit weekend !

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 06:44

Jellie, wat is jouw paardje toch geweldig mooi getekend

Voor Pippa

Het is idd Sauron, het is de eerste zoon van Chuck en is voortgekomen uit een proefdekking, had van Jan Linker het advies gekregen om hem een keer te laten springen voor het spermaonderzoek zodat hij zijn ouwe kwakkie kwijt was, dus vriendin met haf was het slachtoffer
, we hadden alleen niet verwacht dat de haf van 1 sprong gelijk drachtig zou zijn, turbozaad dus

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 06:50

Goedemorgen!!! Ik ben weer eens niet bijgelezen... Man wat word er veel gepost (en ik kom steeds veel te laat thuis... )

Straks even tuig passen op de bolle en dan lesje geven en dan naar het land...

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 06:53

Wenk ben je gek geworden, het is zaterdag en kwart voor 8, dan hoor ik alleen zo maf te zijn om achter de pc te zitten, whahaaaaaaaa

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 06:55

Moet om 9 uur tuig passen bij de ruitersportzaak... maar weet je wat het ergste is? Was pas half 1/1 uur thuis gister. Nog ff zitten kletsen met mams en het was half 3 voor ik er in lag.... Dus ik ben wel een beetje brak nu...

Marcella

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 07:19

Van 10.00 t/m 17.00 uur Clinic Barbara Koot.

Parallelweg 3 te Sliedrecht.

En Jellie lekker gement super hoor dat ze zo braaf was.

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 07:53

tjee. Wenk, snap dat je brak bent, ik was gister al om 9 uur vertrokken op de bank, was zoooo moe, lekker burgelijk en erg gezellig voor mijn man

omdat dit kind zo blij is dat ze foto's kan plaatsen wil ik jullie even onze 135 paardenkrachten showen met achteraanzicht van mijn knappe vent

Afbeelding

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 07:55

hier waren we onderweg naar Brussel om Chuck zijn eerste dochter te bekijken, vandaar de dikke tanktas, dat merrieveulen heet overigens naar mij, stoer he, ze heet Saskia des Legendes de Celtique

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 07:57

ps kunnen jullie mij vertellen hoe ik mijn avater kan veranderen?

Annick

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 09:11

Hallo Iedereen.
sorry maar ik kom er echt niet aan toe om iets op tp te zetten.
tja eigen schuld zullen jullie wel denken, moet je maar geen pup in huis neemen.
in ieder geval, sterkte aan de mensen die het nodig hebben, er was ook nog iemand jarig geweest, gefeliciteerd *o/*

Mooie Kar gezien, en de knappe achterkant van Tinkermuts dr man, gave motor Honda CBR 600 ????
je avatar kan je toch in je profiel veranderen, moet je wel een plaatje op het net hebben staan, kan ik voor je doen hoor als het niet lukt?

nou voor de rest niet veel te melden, druk met vieze kranten weg te halen, maar tis een scheet hoor die dio, maak natuurlijk veel foto's, zal ze maar weer niet hier op zetten
ik moet vanavond naar een Cyber gothic feest, dus zal heel laat thuis zijn.
iedereen een fijn weekend
Annick

Knollehollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 09:18

mamauba schreef:
Je bent zowie zo verzekerd als je maar een wa verzekering hebt. Alleen als je wat gebeurt als je een koetsierbewijs hebt dan draait die verzekering ervoor op.

NB:
OK Mamauba, maar ik heb begrepen dat ze dat willen gaan veranderen in de toekomst. Heb je dan geen koetsiersbewijs, dan dekt de WA de schade niet meer. Trouwens ik vind het eigenlijk een pré dat je een koetsiersbewijs hebt, voor jezelf, voor je paard, maar ook voor andere medeweggebruikers. Er gebeuren toch vaak redelijk wat ongelukken. Maar dit even terzijde dus.

Jellie - die ontspanning op de teugel is mijns insziens ook voldoende hoor.

Tinkermuts schreef:
omdat dit kind zo blij is dat ze foto's kan plaatsen wil ik jullie even onze 135 paardenkrachten showen met achteraanzicht van mijn knappe vent

Wanneer kunnen we het vooraanzicht van jouw knappe vent bewonderen?

Stoere snelle motor hoor.

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 09:43

Bedankt voor jullie reacties op t halsstrekken! T is nog best moeilijk om zoiets te bepalen. En met die koetsiersbewijspaarden kan ik het me niet meer herinneren

Pell, onder haar kin heeft ze ook nog ergens zo’n witte vlek. Ik vind haar nek aan de kant waar haar manen hangen ook altijd zo mooi getekend maar die zie je juist niet Dat noem ik altijd haar knappe kant
Ik heb Flan nog nooit zand zien eten. Nam Gam er dan zo maar een hap van?

Mamauba, ben beniewd wat de uitslag van de DA is is over Pippa…

Peetorlan, dat van die kerstkaarten maken gaan wij toevallig ook vandaag doen

Tinkermuts, bedankt Dat is dus een Haf x Tinker. Apart zeg! Stoere motor. Ik wilde vroegah ook altijd zoooo graag motormuis worden Ben er een beetje te klein en te onhandig voor….

Marcella, wie is dat Barbara Koot? Een dressuurruiter?

Annick, lekker in de weer met je hondekind.. leuk toch! En vanaaf lekker feesten

Nikitagogo, ik vind t ook wel een goede zaak zo’n koetsiersbewijs. Ben iig blij dat ik t gehaald heb. En t is nog eens vreselijk leuk om gedaan te hebben.

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 09:57

Keeva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 10:05

Jellie schreef:
Peetorlan, dat van die kerstkaarten maken gaan wij toevallig ook vandaag doen

Zoiets dan :

Afbeelding

Heb nog een andere leuke maar die heb ik niet online dus die zal ik vanavond even opzoeken.
Jellie, ga straks je fototopic bekijken, moet nu eerst met zoonlief naar zwemles

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 10:16

Oh, Keeva, wat een leuke foto heel aandoenlijk Zwemse voor je zoontje....

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 11:22

Ben ik weer even

Jellie, foto ziet er goed uit, enige wat me opvalt is dat de schaar nogal ver naar achteren gaat, maar kan vanaf de foto dus niet zien of die 45 graden hoek goed zit. Zal ongetwijfeld wel, maar het lijkt wat verder te tonen... Ook omdat die schaar dus wel naar achteren zit, maar er een boogje in de leidsels hangt, dus geen druk van jou. Maar dat moet je zelf dus even zien of dat commentaar gerechtvaardigd is?

Koetsiersbewijs, en gelijk voor Ruiterbewijs, het idee is leuk, maar de uitvoering is bagger. Zoals ik examen voor beiden heb gedaan... joh, er zijn er zat van mijn klas die ik nooit met een span op weg zou sturen... Dus of iemand die dingen wel of niet gehaald heeft, zegt voor mij niks over zijn men- of rijkunsten...

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 11:26

Maya, als t goed is doen we die kinketting altijd zo a.h.v. de 45 graden hoek. We hebben hebben het altijd op dezelfde manier vast staan dus ik denk dat het zo lijkt... Maar ik zal er volgende x extra opletten Bedankt iig voor je reactie