Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
had er net zo veel zin in
. Op zoek naar haar haar maar vond het maar niet tot ik het stro iets omhoog deed... konijnenbeebs allen levend op het eerste zicht en telde er grof weg al 4/5
. 

.
. Dit nest is geen oeps nest trouwens, die ram zat er bewust bij
. Ik verwacht nog een nest van mijn ros bonte ook.
.
. Heb hem nu sinds november en maar enkele keren gekamd en echt zelden dat die een knoopje heeft, zo een makkelijke vacht heeft die ondanks het lange haar
.
.
hen geen schrik om ze vast te nemen, de voedster mag jouw geur niet als vreemd ervaren. Hen vastnemen van in het begin zorgt echt voor socialere dieren en moet je geen schrik voor hebben, leg ze nadien gewoon lekker weer in het nestje. Moest de voedster toch moeilijk doen neem haar dan weg als je het nest controleerd en zet haar er acheteraf weer bij met wat lekkers zodat ze afgeleid is 
.
. Ik ga regelmatig gaan kijken en zit dan ook door het stro te woelen dus op zich hangt mijn "geur" daar sowieso al wat rond
.
.

.

mooie foto
fijn dat ze wel zin had uiteindelijk.
en ik geloofde dat 

. Dat ben ik trouwens ook meegegeven online over baby konijnen daarom dat ik er toch mee oplet en er af blij de eerste dagen als alles gewoon in orde is.. is de voedster haar eerste nest dus zou het enorm jammer vinden als ze ze in de steek laat, maar als het nodig is of vanaf de ogen open zijn durf ik het wel aan af en toe eventjes denk ik
.
.
.