Nelleke heb ik gemist wat hij heeft??
Leuke foto's van Gill
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hopelijk komt het snel weer goed!

: niet langer dan 2 seconde willen halthouden, niet terug willen naar stap
.
Was wel heel tof!
(mooi stapritje dus
)
.... bij de tandarts
Om 8 uur 's-ochtends.....
op de bank. Tarzan en James nestelen zich dan lekker bij me, allebei op zoek naar het beste plekje. Begint bij mijn benen, de één verhuist naar mijn buik, dus de andere ook, om allebei al spinnend te eindigen in mijn nek
En vervolgens alledrie van de wereld
Ik zou het een erg rotidee vinden. Goed dat jullie het kenteken hebben! Rhytme beats staan mooi
Moest verboden worden
Als je nou eens een heel eng masker op zet? (O ja,niet vergeten een foto voor ons te maken
), mochten er nou griezels in het spookhuis zitten, dan schrikken ze zich rot van jou, en dan heb je het rijk alleen
Slim hè?
Hallo, gezellig dat je hier mee komt kletsen. Leuke tink heb je! Heb in je topic gereageerd. En ik zie dat je heel actief bent met tekenen etc. Heb even je website bekeken. Ziet er goed uit!
komen eraan
Gezellig, tuurlijk ben je welkom hier. Even in je profiel gespiekt, wat is Roza een mooie tink zeg. Lijkt me een heel lief paardje. Met 9 verzorgtinks hoef jij je niet te vervelen! O, en GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG
Sorry, weet niet meer zo goed hoe het nu zit met M-joy en Gentle. Gentle kan je wel rijden en M-joy nog niet? M-Joy ziek geweest of nog te jong? Wil je het nog een keer vertellen, dan kan ik daarna je post beter meelezen en begrijpen. Bedankt vast
!
Als Goofy groot is dan moeten we ze maar eens samen op de foto zetten!
Heel veel succes en sterkte ermee
Hoop dat Jonas snel weer opknapt.
Het heeft me enorm goed gedaan. Heb 1,5 uur gereden. Arme Janus
Saartje is gelukkig erg lief. Ze vindt het prima als ik even onder haar buikharen-dekbedje kijk. Joppie vind het ook allemaal prima.
dus momenteel is het op de ruin Gentle dat ik rijd.
haha! en een heeeel leuk paardje.. !
Lijkt mij, alleen dat wordt nog wel oefenen oefenen want we moeten balkjes lopen en dat heeft Maddy nog nooit gedaan
...woehoeee :d
Citaat:marall,loopt Hugo al lang voor de kar?
Ik zou hem samen met mijn vader beleren, maar door een gebrek aan communicatie had mijn vader Hugo in tweespan gezet. en dit ging eigenlijk hartstikke goed.Gooya schreef:Desiree wat een gave foto's van de Goofy-look-a-likeAls Goofy groot is dan moeten we ze maar eens samen op de foto zetten!

)